Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Történt valami

2011.04.20. 08:39 | díva naíva | 6 komment

Be kellett látnom, hogy talán velem vannak a bajok... Nehezen ment, de végül talán beláttam. Szombaton hazajött melóból, én pedig megint idegzsába voltam... Dúltam-fúltam, egyszerűen a kimerültség és a stressz keveréke, valóban nem lehetett hozzámszólni... Jobbnak is láttam, mielőbb elindulni suliba... gyerkőcöket is leordítottam, megint olyan rendetlenséget csináltak, hogy a hajamat téptem...

Délutánra lehiggadtam... Hazamentünk hozzá és csak figyeltem csendben, ahogy jól érzi magát a haverjaival, ahogy felnéznek rá a környékbeli srácok, ahogy sugárzott róla a boldogság, ahogy tett-vett... Nem voltam idegzsába, nem is volt rá okom... pihentem egy kicsit és nagyon rámfért... őrült sokat bújtunk és imádom, mikor elsuhan mellettem és kapok egy futó puszit.

Intéztünk ezt-azt, a házhoz, a kocsit, ilyesmik, hazafelé végigbeszéltük az utat, a hangulat mindvégig fergeteges volt. Csak annyit éreztem, hogy végtelenül szeretem és imádom fogni a kezét, érezni az illatát, bújni hozzá, amennyit csak lehet.

Tegnap is alig találkoztunk és rossz volt érezni a hiányát, hogy nem bújhatok minden percben. Hazaértünk és szinte melegváltásban indult suliba, én pedig hulla voltam az előző estés maszektól és a gyomrom is csúnyán fájt... Megbeszéltünk, mivel ő is hulla fáradt volt, ha hazajön, szorosan összebújunk és alszunk...

Hazaért és bújtunk, röhögtünk és viccelődtünk, csak nagyon finoman simogattam, hogy érezzem a bőrét, a testét, minden hátsó szándék nélkül és talán neki lett igaza, valahogy mégis összegabalyodtunk és talán én voltam eddig az oka, hogy ez egyre ritkult, mert nem volt meg az alaphangulat, ő pedig nem teszi túl magát egy könnyen a napi szar hangulaton... azt hiszem ez a probléma megoldódott, ugyan sok a gond körülöttünk, de idejére nem emlékszem, mikor voltam utoljára ennyire boldog, mert most az vagyok, nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr402841650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.04.20. 14:20:26

na ezt lájkolom!!!! :)))

Cica-mica 2011.04.20. 14:50:04

szia Diva, ennek én is örvendek. Bújni nagyon jó dolog, még akkor is ha csak puszi és simi van benne. Bújni jó, amikor van kihez.Azt kívánom, hogy nagyon boldog légy.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.20. 18:23:54

Ez az! Ebből lehet erőt meríteni a szarokhoz! :)))

díva naíva 2011.04.29. 11:21:35

@kozgaztanar: fáradt vagyok, izomlázam van, lassan kész vagyok a zsákolással, a ház sehol sincs még... költözünk anyámékhoz, jövő hétvégén prezentációm, tesztet írunk és 2 héten belül kell írnom egy 15 oldalas szakdolgozatot, hétfőn üzemelik be a kandallót, aztán parkettázunk, bútorok megrendelve, én pedig lennék már 2 héttel öregebb...
süti beállítások módosítása