Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Végre péntek

2011.04.01. 09:15 | díva naíva | 3 komment

Megint elment egy hét... nem is bánom, pörögnek az események és mindjárt nyuszi van, úgyhogy mindjárt költözünk.... tegnap már bekukkantottam újra a kis fészkembe, lerakták a hungarocellt és a vasrácsot, no meg a tükörfóliát is :) Jövő héten már esztrichem is lesz... ez annyira hihetetlen :)

Ehhez mérve természetesen csúnyán le van gatyásodva a számlám, de sebaj... majd minimál üzemmódban nyomulok :)

Nagykutyusunk depressziós, annyira sajnálom, tegnap odabújtam a kis 80 kiláshoz és megnyugtattam, már csak párat kell aludni és jöhet haza... olyan szomorkás a tekintete, sajnálom :S

Nagyon fáradt vagyok, pedig az ég adta világon semmi olyat nem tettem, ami miatt annak kellene lennem, néha nem is értem magam...

Néha pedig annyira szeretnék NŐŐŐŐŐŐŐ lenni, hogy ne én döntsem már el, milyen kábelkötegelővel rögzítem a padlófűtés csövet, hogy ne kelljen vitatkoznom, hogy miként rögzítjük... stb...

Azt hiszem eltanultam nőnek lenni, a konyhám ügyében döntésképtelen vagyok... nem akarok túl sokat költeni rá és kicsit vacilálok, hogy hogy is szeretném... a villany elhelyezésben nem voltam ilyen döntésképtelen... a döntés viszont csak nálam van, Bandita kivonult, jobban mondva be se vonult... nem érdekli, vagy nem akar hozzászólni...

Banditával újra összeszólalkoztam abban a 20 percben, amit találkoztunk, nem értette miért, állásokat néztünk, hát neki csak az felelne meg, amit otthon csinált, olyan lehetőség viszont nincs... felhúztam magam, pedig nem kellett volna... úgyhogy kvázi így is úgyis utálja, ha nem azt csinálhatja, mint otthon.... Erre beszóltam, terhelje be otthon a kecóját és vegyen egy kocsit és vállalkozzon.... Na, ahhoz nem fűlik a foga... Nem tudom, na ennyi volt az össz kommunikáció...

A szexmentes egyezmény viszont direkt jót tesz, nem tépem fel magam minden este, hogy semmi, hisz tudom, hogy semmi, így nem érzem magam szarul :)

Nem szeretnék fáradt lenni... pedig az vagyok, vágom a centit, hogy otthonunk legyen :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr822790473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.01. 09:52:44

Olyan jóóóóó, hogy nemsokára otthon lakhattok majd! :)))

díva naíva 2011.04.01. 09:54:51

@Enchantée: ugye? :) jelenleg a kis fészkebe vagyok szerelmetes, de abba nagyon :))

vagyok, vagy nem 2011.04.04. 08:37:38

tök jó dolog fészket rakni :)

én csak tavaszi nagytakarítok, de ennek is van egy kis ilyesmi fílingje :D
süti beállítások módosítása