Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szervezzzzz - tervezzzzz

2010.10.26. 09:44 | díva naíva | 12 komment

Így telnek a dolgos hétköznapjaim, lavírozok a vizsgaelőkészületek - tegnap majdnem idegbajt kaptam, sok az anyag, rövid a határidő - és a munka között... Tudom, hogy képes vagyok rá, ez is meglesz.

Viszont így egyre kevesebb az időm a hülyeségeken történő elmélkedésre... nagy kár :)

Bandita diplomáciai érzéke a nulla felé konvergál... én meg sértődékeny vagyok, de mivel nem érek rá sértődött lenni, ezért gyorsan túltesszük magunkat rajta... ő meg remélem tanul belőle, hogy kicsit finomabban közölje velem a dolgokat... de még ahhoz is fáradt vagyok, hogy említsek példákat...

Most épp azt gyakorlom, hogy elfogadjam olyannak, amilyen :) Nem egyszerű... de ha mélyen magamba nézek, még mindig én vagyok a komplikáltabb kettőnk közül... meg is viseli sokszor :)

Tegnap eldőlt az előszoba fal, fél méterre kiscsajom mellett, úgy, hogy kitörte a ruhaszárítóm kerekét, amire ráesett és egy fogast is... áldom az eget, hogy nem kiscsajomat ütötte agyon.

Egyedül azon elmélkedtem, hogy lehet, hogy egyik nap baromira tetszem magamnak, a másik napon meg nagyon nem... mikor úgy odaállsz a tükör elé és hol egy gyönyörű nő néz vissza, hol pedig nem... fura dolgok, mintha nem ugyanazt látnám a tükörben... lassan megszokhatnám magamat...

Gyerkőceim pedig tünemények - főként, mikor alszanak :D - de imádom őket, mikor gyilkolják egymást is :)) Kisfiam felajánlotta, hogy segít a tanulásban, édes kiscsillag... aztán látták, hogy anya idegei a végét járják, úgyhogy jobbnak látták, ha elhúznak villám gyorsan aludni :))

Végre leszoktak a reggeli cirkuszról... bújnak és hülyéskednek, úgyhogy kiegyensúlyozottan indulhatok útnak :))

Most épp értékelem az apróságokat és ignorálom a problémákat, szorgoskodok, hogy minden beleférjen az életembe, aminek kell és kész :)

Ja és hogy egyszerű legyen, van megint fordítás, amivel csak péntek után, a vizsgám után tudok foglalkozni, ebből adódik, hogy megint nem lesz időm nagyon sem a gyerkőcökre, sem munkamániásra... nagyon sajnálom :( de próbálok ott is lavirozni a lehetetlenségek között...

ja és várom a semmittevős, adó jogra tanulós, gyanítom fordítós karácsonyt :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr912399747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 09:55:13

De legalább a fordításokból lesz pénzed karácsonyi ajándékra... :)))
Én már most szűkölök, vajon miből... :S
A sikeres vizsgák feldobnak majd, a gyerkőcökből meg lehet erőt meríteni (is), Banditához egyelőre türelem, a többi meg csak alakul!
Örülök, hogy azért hallok ki egy kis optimizmust is a soraidból!!! :)))

díva naíva 2010.10.26. 10:00:31

@Enchantée: semmi sem változott, szimplán csak a félig üres pohár hirtelen félig teli lett ;)

vagyok, aki vagyok... 2010.10.26. 10:10:15

lesz ez még így se... bocsi!! :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 10:15:45

@díva naíva: Erőt merít, tartogat rosszabb időkre, és akkor is könnyebb lesz majd átvészelni... :)))

kozgaztanar 2010.10.26. 10:27:03

jobb egy fordítós Karácsony, mint egy ordítós...! én most semmit teszek. elég jó, meg tudnám szokni, ha nagyon muszáj lenne... :))

díva naíva 2010.10.26. 10:29:16

@kozgaztanar: én meg bőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőővítem a tudásom, úgyhogy minden pillanattal többé válok és kész :)

díva naíva 2010.10.26. 10:36:33

@kozgaztanar: böbőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő avagy lassan olyan bőőőőőőőőő lesz, hogy be kell vetetnem belőle, különben leesik rólam :D

kozgaztanar 2010.10.26. 10:41:56

@díva naíva: erről az jutott eszembe, hogy Barracudánál azt olvastam, hogy nem szabad hagyni leesni, hanem le kell venni, és nem is akárhogyan, hanem előre megfontolt mozdulatokkal! :D

díva naíva 2010.10.26. 10:47:27

@kozgaztanar: sok mindenhez nem értek, ehhez biztosan állíthatom, hogy igen ;)
süti beállítások módosítása