Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Vagyok, vagyok, vagyok...

2010.02.19. 11:49 | díva naíva | 17 komment

Délután voltunk fodrásznál, kiscsajomnak elől hosszabb, hátul rövidebb kleopátra lett a frizkója, nagyon nagylányos lett, élvezi is :) nagyfiamat is lekopaszítottuk, menő nagyfiús séróra és még lezsét is raktak neki rá :))) nagyon jól néz ki mindkettő :))

Este már 9-kor aludtam, kiscsajom végigköhögte a délutánt, kapta a köhögéscsillapítót, fenistilt, mézet ésésés... estére jobban lett, anyuval megbeszéltük, hogy ma elviszi orvoshoz...

Nagyfiam cirkuszolt, hogy csak a beteg hugával foglalkozom... Hát tett róla, hogy rá is gondom legyen. Keltett 00.15-kor egy kis sugárban hányással... beterítette az ágyat... azt hittem, rosszul leszek... ment tovább, majd beterítette az előszobát, persze a vécébe már nem hányt... úgy ahogy volt, mindent behajítottam a kádba és visszafeküdtünk, miután egy kis hideg vízzel lenyugtattam a gyomrát... Reggel hasmenése volt, fájt a pocója... :S:S ő is dokinál kötött ki...

Én pedig reggel öklendezve pakoltam ki a hányásos cuccokat a kádból, goooood morning :S

Tegnap este boroztunk pótapával, meg végre megcsinálta a szekrény ajtókat, én meg jól leszúrtam, hogy milyen szemét volt...

Szeretővel minden kommunikációt beszüntettem, én nem keresem, ő sem, ez van... Kollégát sem kerestem, ő sem, az sem érdekelt...

Aztán mondtam Pótapának, én hozzám való, törődő, szerető pasit akarok, ha pedig ezek nem tudják ezt megadni, sőt, ha senki nem tudja megadni, maradok egyedül és leszarok mindenkit... nem adom alább, azt akarom, hogy azt kapjam, amit megérdemlek, semmivel sem kevesebbet... értékes vagyok és értéket akarok kapni, szeretetet, összetartozást, törődést és egy kis csodálatot, ha nincs pasi, aki fel tud nőni a feladathoz, így járt...

Most viszont kicsit jól érzem magam melóban, végre olyat tehetek, amit szeretek... az élet aprócska örömei, kicsit kiegyensúlyozottá tesz...

Holnap pedig költözünk, ez sem zavar, majd túl leszünk rajta... minden elmúlik egyszer, ez is...

Gyerkőcök gondoskodtak róla, hogy holnaptól már anyáméknál lakjunk, sőt mától... pedig fel sem vagyok rá készülve, lelkileg... azt hittem még van egy hetem, de mivel nagyfiam nem megy oviba, nincs értelme reggel ráncigálni... nesze neked önállóság...

Apához pedig ebben az állapotban nem engedem őket, apának nem hiányoznak, anya viszont tudja, hogy szükségük van rá, így mondtam nekik, ezt a hétvégét kihagyjuk, majd jövő hétvégén, hát nagy ujjongás lett a vége, kíváncsi leszek, ezek után kiscsajom hányszor fogja megjátszani, hogy beteg, csak, hogy ne kelljen mennie...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr301772847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.02.19. 12:34:13

"nem adom alább, azt akarom, hogy azt kapjam, amit megérdemlek, semmivel sem kevesebbet"

na, ez jó volt! (mert megérdemled...)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.19. 12:35:23

Jól van, jól van, jól van!!!!! :)))))
Nekem is telefonáltak már az oviból, hogy 38 fokos láza van, menjek érte. Mondom jó, majd munkaidő után. Apám ma reggel dédivel már bejárta 2x a várost, nem tudom visszarángatni, dédi meg ugye jobb, ha most nem kapja el... :( Pedig ma mentünk volna hozzá....
Már a gyerekeink is egy hullámhosszon vannak? Ez durva.....
Kitartást a hétvégére! Pusszantás

díva naíva 2010.02.19. 12:43:43

@kozgaztanar: ez a tudom, amit tudok esete :))

@Enchantée: látod, már B is veszi a hullámokat :)) tessék valami ultra jóról beszámolni, nekem is kell :D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.19. 13:12:46

ááááá, ez a hányós.... anyák sorsa...
engedj már ebből a keménységből, hadd segítsen, aki akar!
amúgy igazad van. :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.19. 13:26:02

@díva naíva: Kaptam a főnökömtől Nem-szülinapi cserepes kis Irist. Neked is jár ma virág, kérd számon valakin!!!! :))))
Amúgy kezdek felpörögni így munkaidő végére, nem tudom az okát, ne kérdezd. Csak szimplán gyagya vagyok! ;))))))
@Vagyok, aki vagyok...: Nálunk szerencsére nem jellemző. Ja, lehet, hogy tőlem örökölte? Ez most esett le, én sem vagyok hányós. Na, csak egyszer, anno, a 120 m2-t telehányta mindenütt piros málnaszörpös hányadékkal. Az kellemes volt. A fugából is sikáltam jó ideig.... :)))))))

irkafirka 2010.02.19. 13:39:48

nem adom alább, azt akarom, hogy azt kapjam, amit megérdemlek, semmivel sem kevesebbet... nah, így kellene mindenkinek! kívánom, hogy legyen, aki megugorja a lécet! :-) Jó költözést, küldök neked is napocskát.

Tittok 2010.02.19. 13:45:46

Na ne legyetek már betegek, ki fog akkor posztolni minden nap. Nem bírom nélkületek :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.19. 13:56:24

@Tittok: Én, max. otthon, és majd utólag megkapod az "adagodat" 2 hétre visszamenőleg!!!! :)))))
"És megindul a Föld...." gyertek énekelni velem, csajok, itt a hétvége!!!!! :))))))

Tittok 2010.02.19. 15:30:22

@Enchantée: Anyu elrontotta a kedvem :( Pedig már kezdett jó lenni. Megint lenyúlta a kocsit, azt se tudom hogy megyek haza. Vagyis már igen, a bébem jön értem...na de akkor is kellemetlen.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 15:34:11

Na, elsőre a végigköhögte nálam végigröhögte lett. A nátha ráment a szememre is.
Aztán én meg valóban végigröhögtem a hányós történetet, pedig ez nagy bunkóság a részemről, de hát roppant vizuális típus vagyok.:-) Huh, bocs, de múszáj megkérdeznem, hogy a hasmenéssel elért a wc-ig?:-)
Arra gondoltam, milyen kár, hogy nem volt több helyiség,ahol átmehetett volna. na, ez már tényleg orbitális parasztság volt, de ennek ellenére még mindig röhögök.:-)

sing-lee 2010.02.19. 17:04:57

@Hirmondo Helen: a múltkor a dumaszínházban mondta az egyik csávó a hasonlót, na ezt képzeld el:
"- két gyógyszert kaptam a kórházban. Mondták hogy mindkettőt otthon vegyem be mert vicces lesz.
- miért, mik ezek? És hogy hatnak?
- na, az egyiktől 15 órán keresztül aludni fog, a másiktól meg egyfolytában pisilnie kell majd!"
@díva naíva: na ha egy héttel hamarabb költöztök akkor a fiad a nagymama kecóját hányta volna végig...:)

aJeti 2010.02.19. 19:17:27

mi se voltunk közintézményben ma, részben megelőzésből. (nagyobbikom köhög mint állat). az oviban meg a kicsi csoportjából ma 20-an hiányoztak hányás miatt.

díva naíva 2010.02.19. 19:34:18

@Enchantée: ha előbb szólsz, bementem volna a főnökeimhez és számon kérem :D
@irkafirka: gyáva féreg az összes :)
@Tittok: asszed ágyból nem lehet posztolni?:P még a halálos ágyamról is magam fogom megírni a nekrológomat :)
remélem jól sült el a bébes hazafuvar...
@Hirmondo Helen: :PP remélem mielőbb anya leszel :P
@szingliman: nem, ha 2 héttel, mert elvileg még lenne 1 hét szabadságom, amit a sors bezsebelt...
@aJeti: frankó :S sehol sem jobb...

Tittok 2010.02.20. 11:34:24

@irkafirka: gyáva féreg az összes :) hát ez hatalmas volt. IGAZIGAZIGAZ!!!!!!!!!!

Cica-mica 2010.02.21. 22:21:49

na ez nekem is nagyon tetszett. Tényleg ne add alább, mert utólag megbosszúlj a magát. Én csak tudom. Sokszor az amolyan langyos kapcsolatok sokkal sorvsztobbak tudnak lenni, mint a semmilyen. Csak a fejfájás, meg az utólagos önmarcangolás marad utánnuk. Igazad van csajszi, annál értékesebb vagy, hogy bármivel megelégedj.
Összejön meglátod, a reményt soha nem adjuk fel...
süti beállítások módosítása