Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Mókuskerék görgetés

2010.01.28. 08:55 | díva naíva | 7 komment

Unom már ezt a folyamatos fáradtságot, még jó, hogy ránéztem még egyszer a mobilomra este, mert csak úgy emlékeztem, mintha állítottam volna vekkert. Hulla fáradt voltam, 7 után jöttem el a cégtől, addig tolmácsoltam, délelőtt is hajtottak, mint singer a varrógépet. Este pedig 1/2 10-kor beájultam, felriadtam, hogy elaludtam, ránéztem az órára 3.49, mégsem, aztán a végén még is sikerült 3/4 7-kor kelnem...

Reggel már hívtam Kollégát, segítség kellett, elég hosszúra nyúlt a beszélgetés, oktatáson volt, mondta, ha gondolom, nyugodtan kimenekíthetem egy párszor :)) Végül elég érdekes téma volt, nem akart meglépni. Ebédszünetben hívott, akkor én voltam stresszben, de azért beszéltünk pár percet, volt egy szünet este 6 körül, akkor meg én hívtam vissza, nem is tudom, hogy mérgelődök-e vagy sem, ma bornapokra megy és valahogy halkan beszélt, hangzavar volt, fáradt voltam és nem realizáltam igazán, mire gondolt, mondtam, hogy jól hangzik, erre mondta, hogy megyünk, de hogy most a haverjaira gondolt, vagy ez egy burkolt meghívás volt, nem értettem, annyit mondtam, érezzétek jól magatokat.

Felhívtam hazafelé menet, hát egy órát pofáztunk, vagy inkább hallgatott, beszéltünk a múltról, kedves volt és megértő, mondta, hogy tudja, hogy nekem így most nagyon nem egyszerű, nem bagatelizálja el a dolgaimat, lehet, hogy hülyeség, de mint kívülálló, mint barát viszonyul a dolgokhoz, tehát még csak célzást sem tesz olyan szinten, hogy majd vele, ez kicsit zavar, de nem láthatok belé, végülis folyamatosan keres, emailben pedig elég egyértelmű, lehet, hogy megint én gondolok túl sokat a dolgok mögé. Majd kiderül, ha beborul :) Nem akarok semmit elkapkodni, mert minek is...

Szeretővel 2 körül beszéltem utoljára, 6 körül hívott, a megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni, meg küldött sms-t, hogy este nem tudunk beszélni, nem is igazán bántam, ma már jött sms, amit észre sem vettem, aztán meg két email és már hívott is. Nem hiába, érzi, hogy ennek hamarosan vége szakad és ez így van rendjén.

Ma legalább nyugi van a cégnél. Kolléga később megy, ő még nem jelentkezett, de nem is akarom annyira igénybe venni :) Nem zaklatom, had dolgozzon :)

Gyerekek reggel megint kiakasztottak, mondtam, tessék már egy kicsit viselkedni, tudom, hogy gyerekek, de ha egyszer reggel van, akkor tessék tenni a dolgukat, nem játszani és főleg nem hisztizni, ha azt mondom, hogy most nincs itt a játék ideje. Kicsit undok vagyok és alig várom már, hogy nekik is számítson, hogy beérjenek időben az iskolába, akkor talán nem közelharccal kell elérnem, hogy felöltözzenek és induljunk...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr501708336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.28. 11:21:47

Melyik nyelv a specialitásod? Francia?:-)
A singeres hasonlatról jut eszembe, hogy láttam egy ehhez passzoló képet, majd megkeresem ,és felteszem a közösség falára. Jópofa.:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.28. 13:22:54

@díva naíva: na, megtaláltam a fotót és fel is raktam a közösség falára

Zafír120 (törölt) 2010.01.28. 13:43:08

@Hirmondo Helen: Picinyem ha nem volnék szégyenlős ,folyton utánad loholnék ,bírom a humorod,és egyáltalán.Csodás az a zöld fartőd.@díva naíva: Szegény szerető ,mindig ez a sorsunk, aki nekünk kell annak mi nem kellünk.
Ezeket a dolgokat végre rendbe kellene tennünk.Mert kinek van ellenére egy kis boldogság ?

díva naíva 2010.01.28. 14:04:53

@nimródfi: látni, hogy most csatlakoztál soraimhoz, még hogy szegény Szerető, tudod az eset fordított, én nem kellettem neki. Ez nem fordítva volt.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.28. 15:13:40

@díva naíva: Gondoltam kommentelek elsőként az új posztodhoz, erre eltűnik. ggrrrrrrrr.
Pozitív gondolatok és érzések csomagolva, tessék, vedd el! :DDD

díva naíva 2010.01.28. 16:12:16

@Enchantée: köszönöm :) most bontom ki :))
süti beállítások módosítása