Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Princess of loneliness

2010.01.04. 08:13 | díva naíva | 20 komment

Most mit mondjak, csalódott vagyok, mértéktelenül és egyedül.

Hol vagyok én???? Sehol, megint egy ici-pici sarokban üldögélek a sötétben és nem vagyok sehol.

Hol van a tudsz szeretni minden áron, bármi áron?

Dehogy, ezt én nem érdemlem, senkitől, úgy érzem magam, mint egy nemes család sarja, sorban álló kérőkkel, de a 7 fejű sárkánnyal senki nem küzd meg, inkább gálánsan, túl jó vagy hozzám módon visszalép, az egyik a családomat nem tudja elfogadni, a másik meg túl okosnak vagy túl szépnek tart és ki bízik bennem?

Senki. Ez van, nem tehetek ellene.

Valaki is ezt csinálja, pedig azt hittem, ő valaki, aki felnőtt a feladhathoz. Értelmetlen sms-eket küldött, este beszéltünk, miért nem ott mondta és miért nem bízik? De, ez bizalom kérdése, mástnem ÖNbizalom, de ez túl nagy elvárás részemről. Ígértem, küldök napközben emailt, de nem megy, nem vagyok képes rá és most nem teszek olyat, amivel megerőszakolom magam, nem azért, mert nem fontos, hanem mert én én akarok maradni.

Szerető hívott reggel, beszéltünk, barátilag röviden, leraktam és küzdök az érzés ellen, de baromi nehéz, mert azt hittem, valaki teljesen vállszélességgel mellettem van. De tévedtem.

Nincs is kedvem írni, feldúlt vagyok és csalódott.

Telefonost is elküldtem melegebb éghajlatra tegnapelőtt, "nincs esélyem nálad", rendben, akkor szállj le rólam, ezek után délután megint felhívott és becsmérelte a nevelési módszereimet, kérdeztem, túllépsz rajta vagy anyázol tovább? Ő ezen nem tud túllépni, rendben, én meg nem vagyok rá kíváncsi, nem fordul elő túl sűrűn, lecsaptam a telefont. Kész. Azóta nem keres, én meg eddig sem kerestem, egy gonddal kevesebb....

És akkor rájöttem, ennek pontosan azért nincs értelme, mert sokkal jobbnak tart magánál és ebből mi adódik? Önbizalomhiányból eredő bizalomhiány, féltékenység és cirkusz, nos ezeket kerülöm messziről.

Nem leszek soha kevésbé őrült, nem fogok elhízni, sőt igénytelenedni sem, mert az nem én vagyok, aki nem tud így elfogadni, az lépjen túl, én sosem leszek szürke háziasszonyka, nem tehetek róla, ez van.

Nagyon nehéz menedzselnem a dolgaimat, holnaptól újra megyek aerobicra, nem, nem érdekel, mennyire izmos a combom vagy a hasam, de a felgyülemlő frusztráció kikészít, megint nem tudok enni, görcsben a gyomrom, le kell vezetni az agresszióimat.

Az ágyamra vágyom, lehúnyni a szemem és arról álmodni, hogy minden rendben van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr571644160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.01.04. 09:22:48

Six feet under... így érzem magam. talán nem is élek, talán nem is létezem, talán nem is vagyok.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.04. 10:20:17

tényleg nehéz így belelátni kapcsolatokba, érzésekbe. de nekem továbbra is és egyre inkább az az érzésem, hogy - legalábbis átmenetileg - le kéne építeni mindenkit. kicsit kilépni ebből a társkeresősdiből. picit felvállalni az egyedülálló anyaságot. barátokra, családra, magadra fordítani az időt. aludni, anyáddal rendezni a viszonyotokat stb.
legszívesebben megráználak a válladnál fogva! fejezd be a nyavajgást!! fiatal vagy, szép és jó. egészen biztosan jön majd valaki, akinek jönnie kell. de most már kezdesz teljesen belecsavarodni ezekbe a pasikba. ÉBRESZTŐ!!! előbb magadat kell rendbe hozni. és nem 1-2 napokra, hogy aztán megint a gödör fenekéről pislogj felfelé.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.04. 11:15:24

jahh, ne már, csak év elejei hangulat, újíts be egy pasit és kevirul a világ!

díva naíva 2010.01.04. 11:35:59

@Vagyok, aki vagyok...:
teljesen igazad van, lehet, vissza kell vonulnom egy kicsit, először a valós dolgaimat rendezni, van elég, ami felett baromi nagy kérdőjelek lebegnek, most úgy döntöttem, listát írok, mit kell elintéznem az elkövetkezendő néhány hétben, utána válságtervet, majd jövő tervet készítek, azt hiszem velem van a gond, lobbanékony vagyok a folyamatos strucc politika miatt.

aki megvár, megérdemel, aki nem, meg nem, ilyen az élet.

@hzizi: NEM!

vagyok, aki vagyok... 2010.01.04. 11:37:16

@díva naíva: na! :D

nekem is van listám, 13 pontból áll, csak ez a hét...

díva naíva 2010.01.04. 11:50:11

@Vagyok, aki vagyok...: most egy dolog tudna irtó boldoggá tenni, ha valaki megmondaná, mikor írják ki a 2010-04-es NEP pályázatot, milyen feltételekkel :D

Én még csak 9-nél tartok, de egyik sem egyszerű és ebben még nincs benne a gyereknek intézendő, az exemnek intézendő, az otthoni dolgaim és a munka sem...

sing-lee 2010.01.04. 12:45:42

Tudod ki vagy te? A női megfelelője szinglipasinak :)

díva naíva 2010.01.04. 12:49:13

@szingliman: akkor átkereszteljem magam szingliwoman-re? :D

díva naíva 2010.01.04. 13:54:34

@Vagyok, aki vagyok...:
1. megírva - függő
2. felhívva - idő és pénz kérdése és máris intézhetem
3. felhívva - semmi nem történt - 2 hét múlva újra
4. szintén idő kérdése lenne, meló és gyerekek mellett, hogy elintézzem, de NINCS, ezt is csak emberi időben lehetne...
5. nincs ügyfélfogadás - később
6. felhívva A nem tudnak semmiről, felhívva B ő tehetetlen, próbálja intézni, de nem tudja, C-nek email írva még nincs válasz és 4 hónap elment, még 2 hónap van, de végeláthatatlan teszetoszaság, a végén én szívok...
7. Email megírva, határidő szabva, kíváncsi vagyok, van-e értelme
8. estére marad, remélem, lesz hozzá erőm, hogy megcsináljam
9. további utánajárást igényel
10. felhívva, nem történt semmi, de intézzek én, néhány kör futása után intéztem, bummeráng vissza, szuper csaj vagyok, de azzal még nem vagyok előrébb, sürget az idő és semmi eredmény.

Ez a mai nap eredménye, még válság- és jövőterv nincs, de előbb oldódjon meg az első 10 pont... Nem lehet 1 nap alatt megváltani a világot.

Tittok 2010.01.04. 14:12:51

@Vagyok, aki vagyok...: Egyetértek. Teljesen. Mutasd meg, hogy nem vagy pasi és kapcsolatfüggő. Nélkülük is ki tudsz kapcsolódni. Nem feltétlenül szerető vagy a többi kell ahhoz, hogy lenyugodj. Felesleges az érzelmi válság. Le kellene építeni mindenkit...egy időre.

díva naíva 2010.01.04. 14:48:29

@Tittok: nem is, sosem voltam és sosem leszek senkitől függő, ma ultra fúria vagyok, sajnálok mindenkit, akinek szükséges velem kommunikálnia :))) pedig még csak nem is próbálok leszokni a dohányzásról, de ma kialszom magam, holnap meg kihajtom magamból a szuszt is :) kis box-aerobic, ütök-vágok és minden jó lesz :D

sing-lee 2010.01.04. 16:49:57

@díva naíva: a sima szingli is jó, engem leszőkenőztek annak idején, azért raktam mögé hogy MAN :)
vagy lehetsz káosz2 is :))

díva naíva 2010.01.04. 19:09:01

@szingliman: csakazértse :D én így vagyok jó, ahogy vagyok vagy épp nem jó, de ez vagyok :)

@hzizi: minden kezdet nehéz.

hulla fáradt vagyok és még nem is másodállásoztam:S

Cica-mica 2010.01.04. 20:10:23

szingliman én válalom a szőkeségem, különben vannak szőke pasik is..hehehe
Az irásodrol kis Diva az jut eszembe, hogy amikor probálkoztam a nettes szerelemmel nekem is azt mondta volt egy P. (pasi) aki egyébként úriember volt, hogy túl jó vagyok hozzá, de tudod mit.......tudom, hogy nem jöttem be neki és finoman menekült tőlem a szegény. Na de ez csak az EGOmat sértette akkor el is küldtem aszem a jó büdös francba, de az óta már csak nevetni tudok rajta. Igaza van. Túl jó vagyok én hozzá, csak ő neki fontosabb volt a csomagolás, na és a manöken fenék meg miegymás. Aki pedig csak azt nézi, abból soha nem lesz hosszútávú kapcsolat, legfeljebb egy két ..............tudod. Na de az kinek jó?
Van akinek bejön ez a társkereső, de van akit csak kikészít, szerintem is vedd egy kissé lazábbra

díva naíva 2010.01.04. 20:22:59

@Cica-mica: sajnos nekem pont fordított a problémám, inkább a félelemmel találkozom, mint a nem bejövéssel, az exem bevállalta, holott túl jónak tartott magához képest, én őt nem rosszabbnak, nem tudom, mi a rossebbeket művelek amúgy is, nem vagyok Superwoman, nos nála indult a non-stop cirkusz, ugye, hogy nem vagyok elég jó, elég okos, elég szép, elég pénzes, blablabla... azért szeretem a netes ismerkedéseket, mert sokáig lehetek képtelen és végre nem engem néznek, hanem a mondandómra figyelnek... Jelenség vagyok, vagy nagyon bejövök, vagy nagyon nem, nálam semmiben nincs középút... és amúgy is, elég 1-nek bejönni, a többit magasról ... :D csak egyet akarok elérni, hogy engem fogadjanak el, amit gyűlölök, kapcsolatban hirtelen túl mély a kivágás, túl rövid a szoknya és amúgy is, öltözhetnél szolidabban... ettől falnak megyek.

sing-lee 2010.01.04. 22:41:51

@díva naíva: na én vagyok az akitől ilyet nem hallanál!
Látod, milyen kár hogy csak egy van belőlem :))

díva naíva 2010.01.05. 08:46:49

@szingliman: hát most mérges is vagyok :D de naggggyon :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.05. 12:59:55

Én is voltam ilyen viharvert hangulatban, de mivel én alapból hülye vagyok (most tényleg, bohócértelemben vett hülye), ezért állandóan ironizáltam saját magamon, és jókat röhögtem a tetteimen, aztán egyszer csak jött a férjem (persze akkor még nem volt az:-) ), és durvára megtetszett neki, hogy én ilyen világszemléletű csaj vagyok. Kérte is fél év után, hogy költözzek hozzá, majd pár hónap múlva el is jegyzett, aztán el is vett. Azóta van egy saját házibohóca, és nagyon élvezi. Meg büszke is rá, és szeret is.

díva naíva 2010.01.05. 13:08:02

@Hirmondo Helen: íme egy happy endes tündérmese :) vagy bohócmese? :D
süti beállítások módosítása