Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Lassú dögledezés

2009.12.21. 08:31 | díva naíva | 4 komment

 

Örülök, hogy otthon vagyok, -16 fok odakint, tehát ma sem értem volna egyszerűbben haza, utálom a MÁV-ot, ez is holt biztos, kezem-lábam fáj, a migrénem is előjött, folyik az orrom is, oh yeahhh ez aztán a karácsonyi feeling, csajom végigburította reggel multivitaminnal a szőnyeget és még csak meg sem hatotta, cuki a csaj.

Hangulatom nem karácsonyos, anyámék próbálkoznak, de blokkolok, nem kell vigyázniuk a gyerekekre, nem kellett értem jönniük az állomásra, alig várom már a 25-i cirkuszt, frankó lesz, gyerkőcök apánál, a rém bunkó meg egyedül otthon marad, mikor kötelező volna a szüleinél jópofizni. Faszom, kirántja a kocsit a gyerekek segge alól - remélem ma már meglesz a másik, -16 fokban reggel nem annyira szuper gyalogolni -, az én seggem nem érdekel és akkor még tegyünk úgy, mintha jóban lennénk, hát bazmeg, nem vagyunk jóban.

Sok nekem ez a bevásárlós, főzöcskézős, faállítós, díszítős, takarítós, ajándék csomagolós ünnep, nem kicsit van tele a tököm vele, pedig már csak 3 nap, a feeling egyre messzebb kerül tőlem, mintsem közelítene...

Szerető, este röviden beszéltünk, fáradt voltam, kicsit kész, most úgy érzem, ha alszom, abban az ideális állapotban vagyok, mint nála, innentől jó aludni, szeretek aludni, akkor nő vagyok, gyenge és boldog. De még mindig nem ostoba és annyira tudom, hogy nem szerelemes, jó volt neki is, de neki mással is jó lett volna, aki azt adja, amit én, kicsit talán önző is voltam, nem ellenkezett, én meg nem bántam.

És ismét egyedül vagyok, kicsit nem bánom, jó ez így is, meglátjuk meddig, meglátjuk két tartalékos meddig jut, Szerető nem örök, ő a mankó az átmenetben, nem tudom mit érez, hogy viseli, de nem is akarom tudni. Megnyugtat még mindig, hogy nem rajtam múlott, ő nem szerelmes, nekem tökéletes volt, amit kap, neki is az, örökre ott fog motoszkálni, hogy volt ilyen nő is, aki nem cirkuszol, tolerál és még csak nem is esik nehezére, mert megérti, mert megértő, miss understanding létezik, él, csak nem tudja úgy szeretni, ahogy szeretné. Lehet, hogy nem így van, de mit sem számít.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr531612416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.21. 12:04:40

Jobbulást!
Remélem eljön az a karácsonyi feeling is előbb utóbb.
Addig is kitartás!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.21. 16:03:09

azért a szülőket ne blokkold teljesen... engedj egy picit. mégiscsak karácsony lesz. Ez a szeretős dolog érdekes...

díva naíva 2009.12.21. 16:07:12

@hzizi: szülőket blokkolom, durván kiszúrtak az unokákkal az utóbbi akciójukkal, innentől én nem vagyok hajlandó semmifajta közeledésre, felnőtt vagyok és utálom a terrort
Szerető pedig felkavart, eddig vibrált közöttünk a levegő, azt, amit vártunk egymástól virtuálisan is megadtuk, most viszont a hétvégére vágyom, az ölelés nem megy virtuálisan, ő is visszahúzodott, nem tudom mit érez, magam sem tudom én most mit szeretnék...

@Ádám72: hang eltűnt, fej széthasad, torok fáj, ha lenne tököm, tele lenne ...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.12.21. 16:14:11

@díva naíva: Nyugi, anya, az elmúlt hetekben én is ebben voltam... Sok-sok vitamin (élő, ha lehet, nem mű fajta), és némaság. Mutogass mindent, gyerkőcök élvezni fogják, legalább muris lesz a karácsony... ;)
süti beállítások módosítása