Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Kitálalás

2009.11.27. 09:48 | díva naíva | 13 komment

Ostoba vagyok, nem kicsit, nagyon, de hála égnek nem eléggé...

Nem tudom, miért akarom magamnak bizonyítani, hogy mennyire kemény tudok lenni...

Pár napja történt, nem akartam addig írni róla, míg nem volt meg a végkifejlet, megvan, hála égnek csírájába fojtott ötlet, megismerkedtem egy pasival, nem is tudom, hogy jutottunk odáig, minden esetre megbeszéltem vele ma estére egy légyottot, nem randi, semmi hasonló, szimpla testi kapcsolatot, ráadásul még hagytam, hogy beszervezze a haverját... Hogy én mekkora állat vagyok.

Szóval belülről örlődtem, egyrészt nem is tudom mit, de valamit bizonyítani akartam magamnak, mennyire lelketlen tudok lenni, másrészt pedig vészesen közeledett az időpont és éreztem, a tükör ezek után letakarandó, mert belenézni nem tudnék...

Meséltem meleg barátomnak, kikerekedett szemekkel nézett rám, csak annyit mondott, szivi, ha neked nem gond, nem ítélhetlek el miatta... Másnak mesélni sem mertem róla, nem viccből...

Tegnap este ráírtam Szeretőre, megírtam neki, félreértett, de nem értettem, ő sem engem, fáradt voltam, lefeküdtem.  

Először is idegesít, hogy mi a fenének sodortam magam ilyen hülyeségbe, másodszor, miért másnak kell megmondania, hogy ez nekem nem jó, miért nem tudom magamtól. Harmadszor bánt, hogy bántottam, mert nem akartam bántani, ostoba és naív vagyok, egyszerűen a barátnak, az őrangyalnak írtam, nem a Szeretőnek, de nem tudom honnan gondoltam, hogy külön lehet választani...

Éjszaka írt sms-t, hogy nem tud aludni.... én már békésen aludtam, tudom, hogy az alvás az utolsó mentsvára, most még azt is elvettem tőle, nem ő írta, én tudom. Reggel olvastam roppant szarul éreztem magam, én rángattam bele a saját magam által generált hülyeségbe, önző vagyok, magam sem tudom, miért tettem, talán mert ismer és tudja mi a jó, Isten látja lelkemet, nem arra akartam utalni, ha neki nem kellek, kellek másnak, eszembe sem jutott, nem tudom mit vártam... talán csak annyit, ez nem neked való, te ennél többet érsz, ne tedd, barátilag... de nem tőle kellett volna ezt várnom, felnőtt ember vagyok, magamtól is tudnom kellene... Reggel néhány sms váltással próbáltam magyarázni, nem akartam, nem kellett volna, de vannak dolgok, amiket nem lehet törölni, nem lehet visszavonni... Felhívott, lebeszélt, bár nem kellett sok, hogy megtegye, nem számítok semmire, nem a folytatás miatt tettem, szimplán csak szükségem volt arra, hogy valaki megmondja, jó-e ez nekem, nem tudom miért nem tudom magamtól is...

Átalakulás alatt állok, nem vagyok már a férjezett asszony, akit ismerek, nem konzekvensek a döntéseim és nem ismerem önmagamat, felhívott, mert sms-ben kevés lett volna a karakter, ő ismer és olyan dolgokat mondott, amiben teljesen igaza van, amiket magamtól is tudnom kellene, viszont egy gát néha nem hagyja, hogy tudomásul vegyem.

Most már tudom mi történt vele vasárnap, legyőzte önmagát és elmondta, mindennek ellenére, nem akarta, nehezére esett, rajtam kívül senki nem tud róla és nem is fog, általam sem, hallottam mennyire megviseli, de elmondta, tudom, hülyén hangzik, de akárhonnan nézzük, barátok vagy nem a legjobb kifejezés, bizalmasok vagyunk...

Ez történt, roppant szarul érzem magam, hogy belerángattam, ugyan azt mondja, jól esik neki, hogy megbízom benne és hallgatok rá, akkor is szarul érzem magam tőle, hogy belerángattam, hogy magamtól nincs annyi eszem és hogy többet tud rólam, mint én magam...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr51555843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2009.11.27. 10:55:42

hát. a többes szám nálam mindig több érzelmet takar, te pont a másik végét fogtad meg. van akinek bejön, szerintem kicsit később lett volna némi/nemi szégyenérzet. az sem törölhető könnyen.
de így jól sült el, hogy nem sült el.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.27. 11:05:08

Tyű, mért van az hogy Jeti sorait elsőolvasásra megértem, Díva viszont többszöri olvasást igényel. De én még mindig nem értem, hogy most akkor létre jött a többes vagy nem? Meg még egy kérdés, ezt már máskor is meg akartam kérdezni, hogy hogy-hogy ti mindent megbeszéltek a Szeretővel? Ő is mindent elmond neked, vagy csak te neki?

díva naíva 2009.11.27. 11:13:54

@úriparaszt: jól sült el, de nem csak rajtam múlott, ez az ami bosszant, hogy magam nem tudtam egyedül lerendezni a meg nem történését...

@Incifinci: először is nem történt/történik meg, lehet, mert magamat sem értem, így talán mások sem engem? Vica-verza, mindketten tudunk mindent egymásról, azzal a különbséggel, hogy rólam tud a két legjobb barátom is mindent, no meg ti is, róla pedig csak én, talán ezért is örült, hogy jelentkeztem, mert hallottam a hangján reggel, hogy nagyon örül hogy ott van az az ember, aki előtt nem kell megjátszania magát, én könnyebben megnyílok, ő képtelen rá, nálam valahogy sikerült, este beszélni fogunk, nem mint Szeretők, mint bizalmasok... az ő szavaival fogalmazva: "Este beszélünk és helyre tesszük magunkat a világban" Neki is szüksége van rá, de nem jelentkezett, mert nem akar használni, nekem sem a rossz oldal, a Szerető hiányzik, az őrangyal, aki hatni tud rám.

domdodom69 (törölt) 2009.11.27. 11:25:43

elhiszem, hogy jól esik vele beszélni, de nem szabadna megint belebonyolódni... szerintem, este megint el kéne búcsúzni. de a te életed persze, csak féltelek...
az meg eléggé természetes, hogy most kicsit össze-vissza vagy és magadat is megleped néha. majd kiforrja magát :)

díva naíva 2009.11.27. 11:34:07

@vagyok, aki vagyok...: Nem szeretnék belebonyolódni, mint Szerető, mint bizalmi barát viszont jó...
Utálok össze-vissza lenni... remélem egyszer vége lesz ennek is...

notC 2009.11.27. 13:53:54

@díva naíva: csak amit főzöl magadnak....
Az, hogy most tombolsz, lázadsz, tobzódsz jóban-rosszban teljesen normális.. Tudod, mint kiskutya, akit kiengedtek végre szaladgálni a parkba! Aztán talán hamarosan eljutsz arra a pontra is, amikor a komolyabb dolgok érdekelnek. Az igény már megfogalmazódott.
Viszont azt senki sem mondhatja meg neked, hogy mi a helyes és mi nem (ahogy a meleg barátod emlegette). Ha neked elfogadható hogy "csak szex" és jól is esik, akkor egészségedre! Ha nem, akkor vagy lenyeled a békát és legközelebb is megcsinálod, vagy legközelebb már tudni fogod a határaidat.
A Szerető aktuális státuszáról én nem nagyon írnék, a személyiségét, motivációját kitárgyaltuk már, a te érzéseid meg perpill nem épp követhetők, úgyhogy szerintem maradj a "rövidebb postoknál" ;)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.11.27. 21:35:16

Ajjjajjjjajjjj.
Szerető nem kerül ki a képből egyhamar ahogy látom... Aggódok érted.
A több pasis szex az jó, de nem ilyen módon. Ezt nem javasolnám. Megleptél, hogy egyálalán felvetődött a dolog.
Furcsa nő furcsaságai.
Hol is olvastam ezt....?

díva naíva 2009.11.28. 09:44:06

@notC: megfőztem a mérges főzetet, de tálalás előtt kidobtam :))
A Szerető meg pillanatnyilag jobban ismer, mint én magamat, így jól jön a barátsága. Várom, hogy kigyulladjon a sárga lámpa fejemben és rájöjjek mit várok magamtól.

@Ádám72: A Szerető inkább barátnak tekintendő, aki néha tud adni irányfényt, ha letérek a magamnak szánt útról :)

Mary_N 2009.11.28. 11:03:53

Aranyos Naívám, túl sok minden pörög körlötted. Időt kell szánnod saját magadra, ha ebből a káoszból ki akarsz kászálódni. Le kell ülnöd rendszeresen (Te és Te, senki más) és összeszedni a darabkáidat, eldönteni, merre és hogyan tovább. Amíg ezt nem teszed, addig a pillanatnyi ötletek és hangulatok sodornak tova, és végül olyan dolgokba ugrasz bele, amik nem érdemesek beleugrásra (se a "többes" dolgok, se Szerető). Keresd meg önmagad, csajszi, mielőbb! *nagy-nagy ölelés*

díva naíva 2009.11.28. 12:34:00

@Mary_N: Nem naívával van a gond, az anyával nagyobb gondok vannak, akkora gát alakult ki bennem a legutóbbi pasi óta, mintaszerű pótapa volt a javából, gyerkőcöknek minden gondolatát, hóbortját teljesítette, de ad1 a gyerekek ennek ellenére konkurenciának tekintették, ad2 engem sarokba szorított, hogy a gyerekek által fog megfogni és így jártam, nyíltan.

Én pedig két kis Pöttöm anyukája vagyok, picik még a gyerekeim, hogy a pasizással még jobban bekavarjak nekik eléggé bekavart nekik, hogy elhagytam az apjukat, a nő vágyik egy szerető, megértő társra, az anya viszont hajlandó lemondani az életben mindenről, ha azzal jót tesz a gyerekeinek... csak tudni kellene, a gyerekeknek mi a jó...

Mary_N 2009.11.28. 12:40:03

@díva naíva: a gyerekeknek az lesz jó, ami Neked. AZt gondolom, hogy nekik a legfőbb a kiegyensúlyozott, boldog, meleg otthon és a szeretet. Ha ezt egyedül nyújtod számukra, akkor úgy lesznek boldogok, ha pedig olyan társat találsz, akivel közösen teremtitek meg ezt, akkor attól lesz jó nekik is. Szóval nyugi, megtalálod majd a megfelelő utat.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.28. 17:16:53

Ez már a rendeződés. lement a fő act (házasság), jön a beállás.

díva naíva 2009.11.28. 19:10:41

@Zalay: már csak az a kérdés, mire ? :))
süti beállítások módosítása