Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Coming home

2013.06.18. 08:05 | díva naíva | Szólj hozzá!

Mosolygok, mint a tejbetök, nem mintha okom lenne rá, azon kívül, hogy megjött a nyár.

A szállás rusnya volt :D Echte szocreál, ahhoz képest, hogy Ausztriában nem is volt szocializmus... a medencébe nem lehetett beengedni a gyerekeket és a tó sem volt megnyerö. Nem, mintha bármelyik zavart volna, elég flexibilis vagyok. Nagyon nagyokat röhögtünk Munkamániással, a szállásunk a föépülettöl a tó mellett, át az erdön, majd a tisztáson és fel jobbra vezetett, mintha csak Piroskát játszottunk volna. Tiszta szobát este fél 10-re sikerült kapnunk, úgyhogy nyugaton sem megy minden zökkenésmentesen, söt.

Drága gyermekeim nemes egyszerüséggel végigduzzogták a négy napot, mert nem lehet medencébe menni, boldog voltam, minden este sikerült kiakasztaniuk valami hülyeséggel, annyira nem tudtam velük eljutni, hogy nem rohangászunk vacsora közben és akkor eszünk, amikor idö van, mert akkor nem kellett, de a városban vegyek már kaját, úgyhogy kellemes volt ez a része... Sok szép dolgot láttunk, csak hát Munkamániással nem vagyunk egyformák, én a szabadba, az érintetlen környezetbe vágytam, ö viszont városba. Na majd legközelebb, bár nem tudom még, hogy veszem erre rá a drága gyermekeimet...

Vasárnap Ex-fönökkel csavarogtam, úgyhogy nem sokat aludtam, hétfön Megyeszékhelyi jött, hát ilyen egy infantilis embert, halálra idegesített a puszta jelenléte, meg mondjuk az, hogy le se szarta, hogy a szakdogám miatt 1 órát sikerült aludnom, vigyem ki 6-ra az állomásra, mert derogál taxit hívni, ami legföképp kiverte a biztosítékot, hogy bejelentette a gyerekeknek, hogy anyának van szerelme, nem tudom, hogy jön ö ehhez... 

Szombaton relax közben berágott Menedzser, mert meg akart látogatni, én viszont mondtam, hogy most nem alkalmas, most a gyerekeimmel és Munkamániással vagyok, akit mellesleg nem láttam 9 hónapja, hát mit mondjak, besértödött...

Kiváncsian várom, hogy alakulnak a dolgaink, nem görcsölök rá, igazából áthelyezte a szabadságát erre a hétvégére, egy héttel elörébb hozta, hogy július végén velünk nyaralhasson, múlt héten lekérte a paramétereket, milyen nyaralásra vágyom, azóta hallgat, engem meg nem érdekel, ha nem megyünk, marad az eredeti terv és megyünk Pestre :) Átdiszponálja az életét, hogy többet találkozhassunk, de hogy ez mit takar, arról nem avat be.  Bizonyára idövel megtudom. Tegnap meglátogatott, találkozott a gyerekekkel, gyerköcök annyira nem voltak heppik, mikor megtudták, hogy anya pasija németajkú.

A konzulensem, annak ellenére, hogy múlt héten szerda hajnalban megküldtem a végleges verziót, nem válaszolt, tegnap ráírtam, hát rendesen összecsapta a korrigálást, mérges voltam, mert belekötött azokba a dolgokba, amikbe a múltkor nem. Úgyhogy másfél órát aludtam, hulla vagyok, még meg kell szerveznem, hogy ma le tudjam adni, hogy július elején államvizsgázhassak, mit mondjak, már mindenki tanul :S csak én nem...

Tök jól érzem magam a börömben és ezt valszeg érzik az emberek is, az egyik ügyféllel találkoztam a boltban, elkezdett követni, annyira egyértelmü volt, hogy bejövök neki és hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem zavart...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr735364628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása