Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Relax

2013.06.12. 22:03 | díva naíva | Szólj hozzá!

Kemény időszak volt az elmúlt, lassan készülnöm kell az államvizsgára, úgyhogy ez sem lesz egyszerűbb, de most következik a várva várt 4 nap kikapcs, ahol nem fog érdekelni semmi és senki, csak a gyerekeim és munkamániás, akit már ezer éve nem láttam... hurrá nyaralunk és nem érdekel senki és semmi.

Az éjjel nem a legnagyobb megelégedésemre, de befejeztem a szakdolgozatomat,  összeszedtem az erős túlzással 30 oldalnak mondott anyagot.

Randiztam Válófélbennel, hát az első randi hevesre sikeredett, csókolóztunk és vonzódtunk, de nem alakult ki hiányérzet :) azért még egyszer megpróbáltuk, akkor már nem is vonzott.

Tetováló meg egy barom, egy mondattal elintézte magát, azóta nemes egyszerűséggel nem érdekel, "drága, ha hiányoznál, már rég hívtalak volna, hogy látogass meg" na, ezzel befejeztem, persze 2 napig bírta és nem szeretném, hogy megszakadna közöttünk a kommunikáció, meg ha otthon leszek, szívesen meglátogatlak, blablabla... hát ez a része nem érdekel.

Aztán itt van menedzser, hát mit mondjak, úgy rajong értem, hogy néha kissé megijeszt vele, viszont tetszik is, de nem eszeveszetten, hanem olyan lájtosan, mindenesetre, ma mondtam, hogy az államvizsgám miatt ne mondja már le a nyaralását, majd beszélünk telefonon, és szabaddá teszi magát a szabadságom alatt, hogy együtt utazzunk az Adriára és már szállást keres, intézkedik. Ilyen pasi sem volt még a közelemben :) Azt mondja művésze vagyok a válaszok kikerülésének :D

Megyeszékhelyi meglátogat hétfőn, örülök, hogy végre személyesen is találkozunk :)

Ja és drága Ex férjem kocsi behajtása komolyodik, felhívtam anyósomat, hogy igazából 1265000 forintom nincs a fiadra, hát neki sem és le se szarja, neki gondoskodnia kell a fiáról és én fogadalmat tettem, jóban rosszban, szép 40 perc teli torkos üvöltés volt, míg meguntam és leraktam, ekkor elhagytam 30 percre az otthonomat, kiültem a gondolkodó fámhoz és jól éreztem magam, addig a szomszédság, mivel a szomszéd kiscsaj is hallotta a beszélgetést kitalálták, hogy öngyilkos lettem. Jelentem még élek, még ha mások nem is ezt várnák tőlem.

Lélek nyugodtan élek, pedig volt néhány turbulencia az életemben, a lelkivilágomban, mégis elszeparálom magam már magamtól is.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr185358045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása