Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Újratöltve

2012.08.06. 08:45 | díva naíva | 21 komment

A tegnapi nap, kikészültem, nem kicsit, délelőtt befeküdtem a kádba és megmostam a hajamat, jó volt, legalább kicsit felfrissülni. Nagyon hiányzott és tudtam, hogy szeret, de nem értettem semmit. Írtam neki egy sms-t, mikor jönnek buszok, visszaírt, hogy melyikkel jön. Aztán csak pörgött az agyam, hogy én fél 8-ig ezt így nem bírom, kaptam egy nyugtatót a szomszédasszonytól, majd átmentem anyámékhoz, hogy lemegyek érte, azzal nyerek két óra hazautat, tudnom kell, mi történt, nem lehet, hogy csak összeszedi a cuccait és kész. Anyám nem ellenkezett, ami tök furcsa, apám pedig csak rázta fejét, hogy hülye vagyok. Írtam neki sms-t, hogy lemegyek érte, visszaírt, hogy ne menjek, van busz. Felhívtam, dúltak benne az indulatok, neki elege van, elege van abból, hogy hazajövök a melóból és végigüvöltöm a gyerekekkel a napot. Hogy nem két gyerek van itt, hanem legalább öt, hogy nem bírják suliidőben bevinni a táskájukat, hiába papol fél éve, hogy este 10 óra, mire lefekszenek és addig legalább tízszer leordítottam őket, mert le se szarják, amit mondok. Nagyon szeret és nagyon hiányzom, de a hiányom nem olyan erős, mint a nyugalom iránti vágya. Látja, hogy kikészültem, de nem tud mit tenni, nem az ő gyerekei és elege van, hogy mindig mindenkor körülöttük forog a világ és soha nem értékelik.

Nem az a baj, hogy mondta, hanem, hogy igaza van, teljesen feszült vagyok, mire hazaérek és mást sem hallok, mint megyünk lángosozni, fagyizni, játszótérre, mit csinálunk, én akarok, anya, DE, aztán cirkusz a fürdésnél, cirkusz, hogy aludni kell, cirkusz egész nap, mert rommá unják magukat és csak veszekedni tudnak. Úgyhogy felszívtam magam, ezzel az én életem is tönkre megy és nem, mert Bandita elhagy, hanem mert idegileg kikészülök, hogy ők dirigálnak, én pedig hű szolgálójuk vagyok és hiába megyünk valahová, az sosem elég. Banditának ott volt a haverja, megbeszéltük, hogy strand után séta, míg ott volt a haverja, százszor megkérdezték, de azt mondtátok strand után azonnal, mikor megyünk már... Vagy mikor nem akartam strandolni, mert elég viharosra állt az idő, akkor ment a hiszti, hogy ők viszont igen és millió ilyen van és minden napra van legalább 2-3 ilyen alkalom, alsó hangon, amikor az őrületbe kergetnek, hogy őt jobban, azt nem csodálom.

Az bántott igazán, hogy 2 hete, mikor beszéltünk, és azt ígérte, megpróbáljuk, már rég nem erre koncentrált, már rég az elköltözését tervezgette, csak az tartotta vissza, hogy megcsinálja a fűtést. Nagyon sajnált, de ennyi. Azt meg magam is tudtam, hogy az sms-ek ártatlanok, hogy nem volt közöttük semmi. Csak azt nem tudtam, hogy ő ezt már fél éve nem bírja.

Megbeszéltünk, hogy ősztől valamilyen sportra beiratjuk a gyerekeket, hogy kicsit lefáradjanak, mert a folytonos hiszti a folytonos unatkozásból ered és újra megpróbáljuk. 

Lehet, most sokan leostobáznak, de én szeretném visszakapni azt az érzelgős, szeretetteljes Banditámat, akit egy hónapja már nem láttam és akiért tegnap újra lementem hozzá. Nagyon féltem, hogy elhagy, ő pedig nagyon fél, hogy nem tudjuk a gyerekeket annyira kordában tartani, hogy élhető életünk legyen mellettük.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr474697781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady.Bird 2012.08.06. 10:31:22

(én szurkolok az aktuális verziónak :-))

gyerekügyben meg megértelek, egy gyerek is ki tudja zsigerelni az embert - azt hittem volna, hogy két gyerek jól elvan egymással, és békén hagyja a felnőtteket :-)) )

Lady.Bird 2012.08.06. 10:31:22

(én szurkolok az aktuális verziónak :-))

gyerekügyben meg megértelek, egy gyerek is ki tudja zsigerelni az embert - azt hittem volna, hogy két gyerek jól elvan egymással, és békén hagyja a felnőtteket :-)) )

Csillaggyermek 2012.08.06. 12:24:45

Remélem alakulnak a dolgok jó irányba.

Gyerek ügyben könnyen adnék tanácsot, mert nekem nincs.
Kívülállóként azt látom, hogy a sok gyerek addig meg el a szülőnél, amíg az az utolsó idegszáláig nem jut és csak ott áll meg.
Meg ilyenkor jut eszembe egy régi kolléganőm, aki rajta kapta a gyerekét, aki a tükör előtt gyakorolta a sírva bocsánatkérést az anyjától. Aztán ha a leg őszintébb dolog egy gyerek részéről az önzés, akkor ezzel már lehet kezdeni valamit.

Azzal meg egyetértek, hogy valami olyan elfoglaltság kellene nekik ami érdekli és leköti őket.

alisarboissay 2012.08.06. 16:28:41

diva,

itt nem a gyerekeiddel van baj...
itt közted es a pasi között nem stimmelnek a dolgok (mar regota) es te szendvedsz. Hidd el, nelküle is van elet, es te sokkal-sokkal de többet ersz.

Prince of NailED 2012.08.06. 19:56:54

(a másikhoz nem tudok írni, így egybe kapod)
KURVÁRA NEM ÉRTEK EGYET VELED!!!! De az utolsó sms-ed után úgy gondolom, hogy tök fölösleges bármit is mondanom, eléggé egyértelművé tetted, hogy ne pofázzak bele a dolgaidba.
Igazad van, ha a családod így látja, akkor én 400 km-ről mi a szarnak osztom az észt... Biztos jól látja a családod, és biztos figyelnek RÁD, hogy NEKED és a GYEREKEKNEK mi lenne a jó. Egész eddig arról írtál, hogy csak rád nem figyelnek, most megint mit csinálsz? Megint te felelsz meg valaki másnak, másoknak. Nem neveled jól a gyerekeket? Kinek van joga ezt kijelenteni? Boldogok a gyerkőceid, tényleg szarul nevelhetted őket.

Vedd tudomásul, hogy továbbra is tartom amit írtam, a gyerekeket és téged nem lehet hibáztatni azért mert ők élik a gyerekek életét, te pedig anya vagy. A gyerekektől nem lehet elvárni, hogy felnőtt módra viselkedjenek, ők igenis legyenek rosszak, legyenek jókedvűek és kiabáljanak este is, és ne feküdjenek le 8 órakor nyáron, azért mert valakinek ez lenne az ideális! Milyen alapon???
Te tudod, hogy nekem is van fiam, tudom miről beszélek. Mi alapon mondjam én a fiamnak, hogy húzzon el aludni, azért mert ÉN pihenni akarok.... Sosem mennék ebbe bele, ha a barátnőm meg azt mondaná, hogy zavarja a fiam, akkor úgy kibasznám, hogy öröm lenne azt nézni... Igen, így gondolom.
Banditát kedveltem, tudod jól. Múlt idő... Mert a gyerekem az szent, mindig, mindenki előtt!!!!
Egyszerűen rossz volt olvasni amit írtál: "Bandita mondta tegnap, szeretne gyereket, de nem így, nem ilyen körülmények közé és nem az anyagiakra gondol, ha úgy gondolom, hogy végre nekiállok nevelni őket, szívesen segít, támogat, de nem érzi feladatának. Elege van, hogy naponta órákat kell pakolni utánuk, mert folyton teleszórják a játékaikkal a nappalit, én pedig káoszban élek, nálam a hétvége a takarításé, ő pedig nem csicska. " ÉS TE EZT ELHISZED???? Szeretne gyereket? Így? ÉS ezek után Te szeretnél gyereket?
Ébredj fel Díva, ez nem te vagy... Ha megsértődsz is tartom minden mondatom!
MInden jót

díva naíva 2012.08.06. 20:01:49

@Lady.Bird: a gyerekeknek korlátok kellenek, az enyémek nem szabtam, így elszabadult a pokol, most eggyel jobb, kisfiam próbál lázadni, de csírájában folyton, kiscsajom meg olyan, mint egy angyal, nagyon édesek voltak tegnap, odabújtak Banditához és mondták neki, hogy mennyire örülnek, hogy újra itt van.

@Csillaggyermek: és szerintem is, ők dönthetik el, mit szeretnének, de oda konzekvensen járni fogunk.

@alisarboissay: biztosan, nem is állítom, hogy nincs nélküle élet, én szeretném azt az érzelgős Banditát visszakapni, aki az elején volt, ha sikerül, akkor boldog leszek, ha nem, akkor megpróbáltam.

díva naíva 2012.08.06. 20:04:51

@Prince of NailED: hidd el, én lennék az utolsó, aki rosszat akarok a gyerekeimnek, az mennyivel jobb, ha hazajövök melóból kimerülve, vagy épp itthon vagyok szabadság alatt, ők ordítoznak, én meg ordítozok velük, nem bébik, nagy gyerekek már, érdekes, mióta sziklaszilárdan kijelentettem, hogy a szabály, az szabály, azóta nincs cirkusz az esti fürdésből, sőt a strandon sem volt alkudozás és mély döbbenettel nézték, ahogy mellettünk a gyerek, aki legalább akkora volt, mint ők, leégette az anyját ezer ember előtt, olyan oltári cirkuszt csinált, hogy nem kapott fagyit... na, az enyémek sem viselkedtek egy hete még másképp...

díva naíva 2012.08.06. 20:10:06

@Prince of NailED: ez pedig Munkamániás véleménye a dolgokról, aki bőven ismer engem és a gyerekeket is:
"mindenük megvan szerintem, hogy lefoglalják magukat és elégedettek legyenek a világgal, játékok..trambulin..bicikli, faszom tudja még mi és mondjuk neked sem egy idegölés lesz a délutánod
10 órai meló után, ha a gyerkőcök is megemberelik magukat"
Egy gyerek életébe rendszer kell, ami eddig nem volt, elveszítik a biztonságérzetüket, ha nincsenek korlátok. Nekem gyerekkoromban nyáron is fél 6-kor otthon kellett lennem, nem halnak bele, ha nem rohangálnak az utcán 10 óráig, hogy 11-re könyörögjem ágyba őket, 9 óra, mint kiszabott alvás idő nem tragédia, nem kínzom őket, csak már nem hagyom, hogy zsaroljanak, hidd el, fárasztóbb, mint rájuk hagyni mindent.

Prince of NailED 2012.08.06. 20:12:40

@díva naíva: aha :) egy nap után minden megváltozott, minden szép lett, és minden jó lett.
Megint csak azt nem akarod megérteni amit írok, elvakított az, hogy elveszíted Banditát. Sosem mondtam azt, hogy te rosszat akarsz a gyerekeidnek, sőt! Olvasd el újra mit írtam. Azt írtam, hogy boldogok veled, és igenis jól nevelted őket! Gyerekeknek! Ahogy azt kell!
Kívánom, hogy minden úgy alakuljon ahogy most Te látod!
Ha nem baj, akkor én most kilépek jó? Szeretlek nagyon, de ez nem nekem való. Olvaslak továbbra is, de ez...

díva naíva 2012.08.06. 20:15:57

@Prince of NailED: tudom, hogy pont a gyerekekkel kapcsolatban, Banditától függetlenül hibáztam, túlvállaltam magam a sulival és a melóval, nem jut rájuk elég időm és rossz helyen kompenzálok, gondolkodom, hogy halasztok a suliban és nem Bandita miatt, a gyerekek miatt, szükségük van rám...

Prince of NailED 2012.08.06. 20:23:32

@díva naíva: Ó ha korábban látom amit írtál munkamániástól, már az előzőt sem küldöm el.... :) munkamániásnak van gyereke? Ja hogy nincs? Mégis milyen jól tudja osztani az észt :)
Te meg engem, hogy ő aztán ismer téged, én meg nem... mond ki bátran, elbírom!
Mondtam én olyat, hogy ne legyen rendszer a gyerek életébe? Mondtam olyat, hogy ne legyenek korlátaik? Sem én, sem Te nem mondtál ilyet, elbeszélünk egymás mellett!
Összefoglalva én azt mondom, hogy a ti kapcsolatotok nem azon ment el, hogy a gyerekek hogyan viselkednek!!! Ha meg igen, akkor én a te helyedben el is engedném ezt a kapcsolatot.
Így gondolom. :)
Tudom, hogy most utálsz, de nem baj. Akkor sem fogok asszisztálni ehhez :)

Lady.Bird 2012.08.06. 20:27:10

1. Konzervatív vagyok eléggé, és ahogy olvastalak, mindig úgy éreztem, hogy Banditát nem lenne szabad elüldöznöd, elengedned...

2. Amit leírtál, azért mindig irigyeltelek, hihetetlen munka- és teherbírásod van (én az ötödétől kipurcanok) - de ezek szerint neked is vannak határaid. Nem tudsz mást csinálni, prioritásokat fel kell állítani. Tudom, régebben a piszkos anyagiak, kölcsön, pluszmunka miatt nem lehetett.

3. Amit Bandita az elmúlt években tett érted, azt kevés pasas tette volna meg. Nem tökéletes, megértem, de a tökéletesre várni, eléggé illuzórikus dolog. Senkinek sem tökéletes a párja-férje...

:-)) szurkolok nektek, persze a kibicnek semmi sem drága :-))

díva naíva 2012.08.06. 21:31:20

@Prince of NailED: Téged sosem foglak utálni, nincs az az Isten, csak be kell látnom, hogy nem folytathatom azt az életvitelt, amit eddig és nem kifogás a munka, még van családom és nem akarok egy napon arra ébredni, hogy felnőttek a gyerekeim és nincs értékrendjük, rossz útra térnek, mert anya sosem ért rá, ezt már párszor írtam, mikor a drága tanító néni tudatosan azt a mondatot emelte ki az anyák napi ünnepségen a fiamnak, hogy anya folyton dolgozik... tudom, hogy szar az élet, dolgozni kell, meg hasonlóak, de már csak a gyerekek miatt is változtatnom kell, nem azért szültem, hogy az utcán nőjenek fel, sok mindenre szeretném megtanítani őket, főleg arra, hogy anyához bármi bajjal fordulhatnak... és nem a munka miatti fáradság, sem a főiskola nem élvez előnyt a gyerekek és Bandita előtt. Túl sokat takaróztam ezzel és utolsó pillanatban esett le a tantusz, hogy hányszor mondta Bandita, hogy beszéljek a gyerekekkel, mert nem bír velük, én pedig csak ordítottam az idegtől, mert egyik kötelezettségből hajszoltam magam a másikba. Szeretnék szimplán türelmes anyuka és szerethető barátnő lenni, sok mindent mondott, amire mondtam, hogy miért nem mondta és mondta, hogy tudja, hogy nekiestem volna, visszagondolva, valóban, én nem egy kiállhatatlan fúria akarok lenni, szeretném végre azt az otthont megteremteni, ahová szívesen tér haza mindenki, legyen az gyerek vagy felnőtt. Másik oldalon pedig nem leszek óvoda, elegem van és be is szüntetem, hogy 5-6 gyerek tobzódjon a kertben, erre valóak a játszóházak, érdekes, az én gyerekeim senkihez nem mehetnek, mert anyuék nem engedik, csak én voltam a barom, ahol bárki bármikor bulizhatott. Megszűnt, tesómék gyerekeit bármikor szívesen látom, de nem vagyok hajlandó a fél utcát felnevelni, a szomszéd kiscsaj reggel 9-től este 10-ig 7 napból legalább 6-ot nálunk tölt, nem tetszik neki sem, de megszűnt ez a világ...

díva naíva 2012.08.06. 21:42:28

@Lady.Bird: Az életem az Exemmel való szakítás után egy káosszá alakult át, magam is tudom, azt is, hogy az anyagi gondok, amik a nyakamba szakadtak is jelentősek voltak. Bandita elfogadta, hogy van két gyerekem, nehéz volt neki az átállás a szingli pasi létből a kétgyerekes családra, de bevállalta, miattam, miattunk, elköltözött otthonról és igaza van, az első évet végigtakarította, én végigdolgoztam, éjjel-nappal és azzal mentegettem a gyerekeket, hogy kicsi az albérlet, nincs helye semminek, tényleg konzekvensen elpakolt nap, mint nap és belefáradt, én pedig megértem. Nem vagyok rabszolgahajcsár, de azt hiszem két kisiskolástól nem túl nagy elvárás, hogy elrakja a tányérját az asztalról, hogy a játék, ha kiviszem a nappaliba, vissza is vigyem a szobámba, no meg a szennyest a fürdőbe. Többet sem ő, sem én nem várok, Banditára nem hallgattak, én meg nem mondtam. Másoknál is idegesít, mikor épp apa beszigorít és nevelni próbál, anya pedig apát csitítgatja, hogy ne szekáld azt a gyereket, számomra is abból áll egy családi neveltetés, hogy anya és apa megbeszélik és amit ők döntenek, úgy lesz és ebben tényleg partner Bandita.

Néha én is hajlamos vagyok elfelejteni, hogy az energiám határtalan, az iskolával önmagam elől menekültem, igazából fogalmam sincs, hogy van-e értelme, gondolkodom, hogy felfüggesztem egy időre, Bandita pedig bátorít, hogy most már csináljam végig, fogalmam sincs, hogy döntök, de tényleg nem érdemes kizsigerelnem magam miatta, annál a család sokkalta fontosabb.

Lady.Bird 2012.08.06. 21:55:17

@díva naíva: A sulival ha tudsz egy évet halasztani, azzal nyerhetsz egy kis nyugalmat, aztán egy év múlva még mindig befejezheted (kár lenne a beleölt időért és pénzért).

Ami meg az új rendszert illeti, ilyenkor a legnehezebb a második héten is betartatni, meg a második hónapban is még mindig betartatni. Tudom magamról... Sok sikert kívánok!

(akkor végül is Bandita nem költözik el? az utolsó posztban volt valami "elköltözött" szó, és nem igazán értettem)

díva naíva 2012.08.06. 22:22:27

@Lady.Bird: én is tudom, hogy a következetesség nehéz dolog, de ez csapatmunka, főleg, ha a gyerkőcök is kiegyensúlyozottabbak tőle, meg Bandita is segít, sikerülni fog.

Nem ő költözött el, én jöttem el tőle szombaton, de úgy, hogy kijelentette, hogy elege van, vasárnap busszal visszajön és elviszi a cuccait és hazaköltözik.

Lady.Bird 2012.08.06. 22:25:10

@díva naíva: de akkor mégsem költözik el tőletek "haza", ugye?

ma este én vagyok a csekélyértelmű medvebocs :-))

díva naíva 2012.08.06. 22:29:25

@Lady.Bird: nem költözik haza, adtunk egymásnak még egy esélyt, hogy boldogok lehessünk végre.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.08.07. 00:25:01

Szerintem sem a gyerekeiden múlt/múlik - ebben Prince-el egyetértek. Bandita akkor jön/megy, amikor akar, nincs kötelezettsége - mondjuk a helyében már én is befontam volna a szemöldököm :)
De a gyerekeid (és te magad is) megértek egy jó hosszú misét.
Én a helyedben nem kezdtem volna el a sulit (már akkor is mondtam, asszem). De sosem késő változtatni :)
Viszont egy napból ne vonj le következtetést. Majd talán egy hónapból :)
Amúgy én ezt simán nem bírnám ki, komolyan. Én valami hihetetlen vasszigorral fogom az enyéimet hozzád képest és néha így is a fejem búbjáig kivagyok tőlük :)
A gyerekeid a te felelősséged, nem Banditáé. És ne Bandita miatt változtass. Ha változtatsz, magad és a gyerkőcök miatt tedd.
Ez nekem így nem tetszik. Nem akarok huhogni, de ennek sok jövőt nem jósolok :(
(helyesbítek: én már így nem tudnék vele élni, ez számomra már csak a végjáték ...)

díva naíva 2012.08.07. 00:46:14

@Zsit (nyau és rémizé): majd meglátjuk, a vak is aszonta, ez a meccs még nincs lejátszva, itt nem 1 embernek kell megváltoznia, hanem négynek, én beláttam, az első nap optimizmusából kiindulva, kiscsajom is, most már csak a két férfi embernek kell belátnia, mi a dolga, kisfiammal meggyürkőzök, a nevelési stílusváltás nem Bandita miatt, a gyerekek miatt következett be, ha pedig Bandita nem változik, akkor egy érzéketlen tuskótól szabadulok, nem a nagy szerelemtől, akkor hagyok időt, hogy kivérezzek és kivárom, hogy ő változik-e... én már csak egy ilyen régi vágású lány vagyok, aki addig próbálja menteni a menthetőt, míg menthetőnek látja és jelenleg még annak látom, amint nem látok rá esélyt, úgy járhatunk, mint annó az Ex-férjemmel... csak egy pillanat műve és visszafordíthatatlanul elválnak útjaink

Csillaggyermek 2012.08.07. 10:46:45

Csak annyit akartam mondani még, de ezt már nem feltételezésként, hanem tapasztalatból, hogy már voltam hasonló helyzetben, pedig az akkori páromnak csak egy fia volt és amit itt olvasok azok alapján nem is volt ennyire neveletlen. Engem mégis teljesen leblokkolt és megrémített ez az állapot. A könnyebbik utat választottam. Innen ered nálam az, hogy gyerekes nővel azóta nem is mertem próbálkozni, mert rettegek a tudattól, hogy gyenge vagyok hozzá.

Szóval én nem ismerem Banditát, de azt tudom, hogy ebben a kérdésben nálam sokkal nagyobb ember. Szóval ha még van esély, akkor szerintem megéri tenni érte.
süti beállítások módosítása