Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Boldogság és miegymás

2009.11.12. 08:31 | díva naíva | 25 komment

Akkor játszunk fair playt és nézzük a másik oldalt is...

Tegnap éjszaka gyertyát égettem, kiléptem msn-ből, a külső kommunikációs eszközöket kiiktattam teljes mértékben, gyertya és meditációs zene, jó volt, lenyugtatott már a beszélgetés a Szeretővel is, lényegében teljesen lényegtelen dolgokról beszélgettünk, de kétoldalú kommunikáció volt, sőt az elején, inkább ő tepert, hogy valahogy kirángasson a mélyből, aggódott...

Aztán a gyerekeim egymásnak estek a fürdőkádban, durva cirkuszba keveredtek... Hát nagyon feltépték az agyamat, popsira verés és elszakadt a cérna, miért nem szeretitek egymást, miért kell mindig gyilkolni? Kivonultam a fürdőből, leültem a konyhán és hallgattam az eseményeket, persze előbb egymással ordibáltak, egymást okolták, aztán segítettek egymásnak a törölközésben és kivonultak, krokodil könnyeket hullatak és kiálltak hozzám a konyhába, még mindig a Gyertyák szólt, nagyon halkan és nyugodtan, miközben a két ördögfióka bömbölt, mint a vadszamár, mondtam, hogy szeressük egymást, miért kell gyűlölköldni? Talán az én általános hangulatom lett urrá rajtuk, pedig palástoltam, amennyire tudtam... Bocsánatot kértek egymástól, aztán kinyújtottam a kezem, a két mazsola felmászott az ölembe, bújtak és erősen szorították már egymást is, nem csak engem, olyanok voltunk, mint egy füzér, úgy éreztem, mintha összeolvadnánk... bevonultunk aludni, szorosan bújt mind a kettő és csak annyit suttogtak, szeretlek anya...

Szeretem őket, mindennél jobban, ők a fény az életemben, a cinkos vigyoruk, még a hisztis bömbölésük is, szeretem a téli napsütést a zord hidegben, szeretem a nyugalmat, mellyel megszabadultunk a cirkuszos élettől, szeretem, hogy nem kell referálnom és megfelelnem senkinek, szeretem, hogy nem kell már összeszorult gyomorral hazamennem, mert nem tudom mi vár rám, szeretem a meleg barátomat és a munkamániás barátnőmet, szeretem a Mekis lézerkardozást a sötétben, szeretem a harisnyáimat, a ruháimat, szeretem az életet, szeretem, hogy fiatal vagyok, hogy előttem még az élet, szeretem, az emberi kedvességet, mikor rámosolyogsz egy vad idegenre, akár öreg, akár fiatal és visszamosolyog, szeretem a gyertyákat, szeretem a jövőnket, melynek útja nehéz és rögös lesz, a gyümölcse viszont csodálatos, a kandallós otthon, aminek meleg színei símogatni fognak, ha hazatérünk...

Szerencsés vagyok, másoknak sokkal rosszabb, van, akinek nem lehet gyereke, nekem van, egészséges, csodaszép és okos mindkettő, van aki egy életet le kell, hogy éljen a földi pokolban, mert nem engedheti meg magának az egyedüllétet, van, akinek nincs munkája, nekem van, van akinek nincs egészsége, nekem van, van, akinek nincs fedél a feje felett, nekem van, van, akinek nincsenek barátai, nekem van... gazdag vagyok, no nem anyagilag, még sosem voltam ilyen padlón pénzügyileg, de ez érdekel a legkevésbé, ez is elmúlik majd...

Ezt mondta a Szerető és igaza van, a kívánság, mely ha szárnyalsz fékez, ha zuhansz, felemel: ELMÚLIK

És igaz, a gyerekek is felnőnek, a válság is elmúlik egyszer, sőt, még az egyedüllét is, vagy megszokom és attól leszek boldog...

Nagyon jól érzem magam ma... Megnyugodtam, ha zuhanok is, előbb utóbb jön az emelkedés...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr851519524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.12. 13:42:36

Bizony jönni fog az :)

díva naíva 2009.11.12. 14:00:32

@szingliman: már megjött, mármint az emelkedés, ma roppant kiegyensúlyozott és mosolygós vagyok, dehát süüüüüüüüüüüt a nap :)

sing-lee 2009.11.12. 14:25:00

@díva naíva: érezni is a levegőben valamit...elmúlhatott a holdciklus is :)

díva naíva 2009.11.12. 14:27:31

@szingliman: valamire rá kell fogni, mi? :D

sing-lee 2009.11.12. 14:43:50

@díva naíva: :DD az időjárás meg a csillagok tehetnek mindenről. Ajjaj, vasárnap rossz idő lesz ;-)

díva naíva 2009.11.12. 14:48:09

@szingliman: Vasárnap randizol, én meg Szeretőzök, úgyhogy leszarjuk a csillagokat és az időjárást :) Na, de majd hétfőn eszmecserézhetünk face to face :D

sing-lee 2009.11.12. 15:22:19

@díva naíva: na erről a vasárnapról lemaradtam, remélem ügyes lesz a szerető és vidámmá tesz hétfőre :)
na ja, már azt sem tudom milyen egy randi, érdekes lesz újra...

díva naíva 2009.11.12. 15:27:28

@szingliman: meglátjuk, átküldtem neki a Petőfi verset, asszem most visszahúzódik, de azért a vasárnapot nem hagyja ki :) no, meg hétfőn is találkozunk a blog tali előtt, sűrű lesz a nap :)
milyen egy randi? lehet nagyon jó, nagyon rossz és langyos víz :D

sing-lee 2009.11.12. 16:45:54

@díva naíva: verset megnéztem, szép. Remélem nem ijesztesz rá nagyon ;-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.12. 17:03:40

Ez igen! Sok-sok "szeretem" szó, szemben a tegnapi "utálom" poszttal.
Most miattad átvettem a szeretet hangulatot. :) és este összebújok a kölykökkel!

díva naíva 2009.11.12. 20:50:37

@szingliman: nem ijedt meg, ugyan nem is kommentálta, de meg sem ijedt, gondolom majd egyszer beszélünk róla, lényeg, hogy nagyon találó.
@barracud4: szegény gyerekek :)) örülök, ha te is vidámmá váltál :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 10:27:30

Hű, de sok hasonlóság van az anyai érzéseinkben, szinte beleborzongtam, ahogy olvastam a soraidat... :)
Nálam a lurkó egyedül is tud nagy csetepatét provokálni, de nálunk inkább akkor gáz, ha hazajön az apjától.
És olyan érzékeny antennával veszi a hangulatomat, hogy félelmetes! Mondjuk most már nem rúg még ő is belém egyet, ha magam alatt vagyok, kicsit megértőbb lett...
"Szerencsés vagyok.." kezdetű bekezdésedet én is írhattam volna, annyira szó szerint igaz!!!!
Pasi nálam ugyan nincs képben még szerető szerepben sem, de olvasva, mekkora érzelmi káoszt tudnak okozni, lehet, hogy jobb is így. Bár terápiás jelleggel rám férne, amíg nem jön a fehér herceg szőke lovon. ;)

díva naíva 2009.11.13. 10:39:21

@Enchantée: Én már tudom, olvastam az írásaid :) Az enyémek szörnyen magukra veszik, ha magam alatt vagyok, próbálom nem mutatni...
Terápiás jelleg? Egy szerető, aki miatt a hercegeket fehér lovon arrébbrúgdosod? :D
Az érzelmi káosz érthető, nagyon sokat foglalkozik velem, szeretetteljesen, kedvesen, rajongóan, minden lehetséges alkalmat megragad, hogy láthasson, hiányzom neki, csak nem kellek, asszem érthető a felkavarás...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 12:06:23

@díva naíva: A teápiás jelleget úgy értem, amíg nincs herceg, a testi igényeket kielégítendő egy szerető is megteszi, nem? :)
De Te ismersz még kóbor hercegeket? :)

díva naíva 2009.11.13. 12:10:56

@Enchantée: Halacska kóbor hercegnek tűnik :)) a terápiás jellegre ráfáztam, úgy indult, nincs érzelem, csak nőnek lettem nézve, dehát ember tervez, szíve végez, én belészerelmesedtem, ő pedig még mindig csak nőnek néz :))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 12:44:03

@díva naíva: Néha nem kéne, hogy ekkora fene nagy szíve legyen az embernek.....Na, de arra is születni kell, mi meg nem olyanok vagyunk. Viszont ha nem mentél volna bele, mennyi kellemes élménytől vontad volna meg magad...Akár csak nőként is. :)

díva naíva 2009.11.13. 12:50:08

@Enchantée: ebben biztos vagyok, de mivel - mint már többen is jelezték - őrült nagy figyelmet fordít rám, naggyon magasra rakta a leváltó lécét, és századszor is, hogy áldás-e vagy átok, majd a sors eldönti.

Amúgy meg vettem magamnak rózsákat :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 13:11:12

@díva naíva: Szerintem holnap én is meglepem magam egy csokorral... :D
Vigyünk hétfőn Szinglinek is? Csak hogy érezze a törődést!!!! :DD

Egyébként olyan gyorsak vagytok, lefagy a rendszerem, vagy csak szimplán béna vagyok, de nem tudom olyan gyorsan visszaigazolni a dolgokat... Lélekben nagyon szőke vagyok ám, még ha nem is látszik... :)

díva naíva 2009.11.13. 13:16:04

@Enchantée: dehogy viszek szinglinek, még megszokja a női törődést, azt ilyet fog keresni :D én is vettem, narancssárgát, gyönyörűek és végre szívből jöttek :)))
A rutin majd meghozza a követést is :)) amúgy meg turbózódok, csokit eszek, már fülig ér a szám :D kíváncsi vagyok, lesz-e idő, mikor pasi hoz ilyen eufóriába :DD
Péntek 13-ról csak annyit, kiszakadt egy szimpla guggolástól a harisnyám :D azon gondolkodok, kiszabom a másik szárát is, hogy úgy tűnjön, ez így való :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 13:22:22

@díva naíva: Velem nem tudom, mi van velem, nem esik jól a csoki sem..... Tegnap megkínáltam a kollégákat, de az az egy kocka sem volt jó, pedig a kedvencemből törtem.
Ne is mondd, majd akkor nyugszom meg, ha este otthon letettem a taligát, és nyugovóra tértünk... :D

díva naíva 2009.11.13. 13:26:30

@Enchantée: még ott is érhet baj :D no nem ijesztegetni akarlak :))) Lökött liba bejegyzésem is csokitól származik :)) Szeretem a csokit? :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 13:30:43

@díva naíva: Nem vagyok ijedős. :D
Én mint Gombóc Artúr, tudod, szinte mindet kedveltem eddig. Ezért furcsállom a dolgot.

díva naíva 2009.11.13. 14:07:30

@Enchantée: én neeeem ultra finnyás vagyok, bár már sokat javultam, mióta a gyerkőcök vannak :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2009.11.13. 14:13:30

@díva naíva: Én mostanában a minőségi étcsokira szoktam rá. Abból tényleg elég 1-2 kocka, hogy happy légy, nem kell táblaszámra nyomatni a boldogsághormonért. És állítólag még jót is tesz a szervezetnek... :D
Nagyfőnök most szólt, hogy túlórázzak már ma egy kicsit és segítsek pályázati anyagot összeállítani... Hurrá! Ez az apróbetű a munkaszerződésben, hi-hi... Nem mondhatok nemet, jól jönne év végén egy kis plusz lóvé, azt meg hozzáállás alapján ad.
Jó hétvégét, remélem hétfőn talizunk! Jó szórakozást magadhoz! :DD

díva naíva 2009.11.13. 14:17:47

@Enchantée: Hát neked akkor jó munkát :)) Én is remélem, hogy hétfőn találkozunk :) Én meg elfelejtettem hazajönni munkából :))) Esküszöm, azt hittem 2-ig dolgozunk, jó az előző munkahelyemen úgy volt, de itt csak fél 2 :) így jártam :) úgyhogy én már itthon :)
süti beállítások módosítása