Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Sík ícccs

2013.05.16. 19:51 | díva naíva | Szólj hozzá!

Pörögnek az események, naphosszat, jobbról balra.

Vigyázz, mit kívánsz, mert valóra válhat... és valóban így is van ez. Pénteken kicsit összebalhéztam tetoválóval, besokallt, mert hát ennek nincs jövője és túl intenzív a kapcsolatunk, visszavonul. Én meg berágtam, nem kicsit, nagyon. Úgyhogy gőzerővel szakdogát írtam, azt hittem a hétvégén potom 20 órányi energiabefektetéssel, hogy végeztem, közben a rossebbeket, csak 22 oldalam van meg a 30 oldalból, 2 oldalt még tudok írni, de hogy mit kezdek a másik hattal, azt hiszem segítséget kérek a tanártól. 

Vasárnap felhívtam volt főnököt, hogy nyomtassuk már ki ezt a szart, mert nem tudom betördelni, bementünk, kinyomtattuk, utána lementünk a tóra. Látja, hogy hulla feszült és tanácstalan vagyok, szarul vagyok és nem érti, miért. Mondom neki, kell egy égi jel, ami segít eligazodni ebben a kavalkádban, de nem lelem, nem lelem sem az egyensúlyom, sem az irányt... 

Este rám ír Bandita haverja, hogy ideköltözik, kellene neki albi, nocsak, megjött az égi jel, igazából csípem a csávót, mint pasi a legkevésbé sem vonz, vendégszobám van, sok legyet egy csapásra alapon ez tök jó dolog, segít a ház körül, meg a házban, meg szórakoztat, igazi lakóközösség :)

Hétfőn rám ír az ügyvéd barátnőm, hogy érdekelne valakit a ház, eladom-e jó pénzért, hát mondom, el hát, ha jó pénzt ajánl. Égi jel kettő, fogalmam sincs, mihez kezdjek utána, de ha elmegy, akkor eladom, azóta hívott már a szomszéd is, hogy a haverját is érdekelné, úgyhogy égi jelekben bővelkedek rendesen... 20 milla teher ádé...

Aztán meg itt van a kis tetoválóm, hétfőn írtam neki, hogy eladom a házat, próbált puhatolózni, hogy ugye nem miatta, én meg csak röhögtem, ennyire naív még én sem vagyok, hogy 2 napnyi találkozás és cseppet sem akarás után a nyakába akaszkodjak, gyerekestől, magamtól. Igazából erősen morfondírozok, hogy az ősszel már felső Ausztriában kezdek új életet, hármasban, akkor még van esélyünk rá, hogy a gyerekek osztrákként nőjenek fel és ne küzdjenek olyan anyagi problémákkal, mint az átlag magyar. Nagyon be vagyok szarva, jelentősen egyszerűbb lenne valakivel elindulni, de ha nincs, akkor nincs.

Na a hétfőt átbeszélgettük, aztán olyan szinten egymásra gerjedtünk, hogy az valami hihetetlen, volt vagy 3 óra, mire én nyugovóra tértem, ő meg alkotni. Reggel már üzenet várt. Elmentem dolgozni, mire hazaértem újabb üzenet, meglátogatna, látnia kell és fokozódott az egymás iránti vágy. Kedden már éjfélkor elájultam, addig is izzott a kábel. Szerda este pedig áttértünk másik stílusra, beszéltünk, a mindennapjainkról, a világról, az emberekről, könyvekről, érzésekről. Megkérdezte, mi fogott meg benne, én pedig leírtam, azt mondja, ezt kinyomtatom és bekereteztetem. Írtam neki többek között, hogy ragaszkodó, ő pedig ágált, hogy miből gondolom, írtam, a keze szorításáról és abból, ahogy tiltakozik az ellen, hogy megszakadjon közöttünk a kapcsolat. Olyan szinten egymásra vagyunk hangolódva testileg - lelkileg, olyan jól megértjük egymást, fél mondatokból is, nem tudom, volt-e már ilyen, ha ugratom nem besértődik, hanem magasabb labdát dob, ha írok valamit, reflektál, és őrülten vágyik rám. Mikor búcsúztunk tegnap éjjel, napok kihagyása után újra szívecskéket kaptam és jó éjt szívemmel búcsúzott. Kivárom, mi lesz ebből, annyira különleges a viszonyunk, élvezem a mostot és nem érdekel a majd. 

Holnap is vizsgázok, a következő két hetem katasztrófa suli szinten, kimerült és feszült vagyok, majd meglátjuk, mit dob még a híres gépezet, hogy lesz-e jövőnk másutt, vele vagy mással, hogy boldogabbak leszünk-e vagy mégsem. Fáradt vagyok és ölelésre vágyom, de az ölelőm 1300 km-re álmodozik rólam... ez az én formám, de tényleg.

Hétfőn még így írt:

nezd Díva. elbuvolo no vagy, talpraesett, es azt hiszem, elkepesztoen jo szexualis eletunk lett volna, ami fontos. de sokminden szolt ellenunk, es bevallom oszinten, en mar nem erzem ugy, hogy az erzeseim miatt kuzdenem kene. hideg fejjel atgondoltam, es rajottem, hogy itt elek, itt kezdtem uj eletet, es ha lesz valakim, az innen lesz, leegyszerusitve mindent.

mindenki elso helyen akar lenni. de, mint emlitettem, eletem olyan periodusaban talalkoztunk, amikor egy nonek sem lenne egy szemernyi eselye sem elsoneek lenni. fel kell epitenem egy uj eletet, majd ha minden sinen van, akkor lehet szo komoly kapcsolatrol.

Aztán elveszett újra a hideg feje, majd meglátjuk, mi lesz ebből még... Azóta újra Szívem és újra hiányzom...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr245303633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása