Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Sorbanállás - felsorolás

2013.03.06. 22:52 | díva naíva | Szólj hozzá!

lássuk csak...

Gyerekek: kiscsajommal javarészt minden oké. nagyfiam akaszt ki, feszegeti a határait, minden nap cirkuszol, hogy én kiscsajomat jobban szeretem, mert lány, de ő juszt sem jön haza időben, nagy a szája és hiába ígér, nem tart be semmit. feszegeti a határokat, de rendesen.

Bandita: arra képtelen volt, hogy szóljon, meghalt a nagykutya... lelkiismeretfurdalása van, én meg nem oldoztam fel. ennyi. a haverját hívtam fel, hogy hogy van a kutya és mondta, hogy már múlt héten meghalt... dumáltunk egyet Mértanossal, fel akart szedni, wazze...

Mr. Big: jelenleg úgy élünk, mint a 10 éves házasok, 2 hete minden áldott éjszaka nálam alszik, már a konyhámat is összerakta, hétvégén megoldjuk a megsüllyedt tó helyreállítását, volt némi beszélgetésünk szombaton és úgy tűnik hatott rá és rám is... meséltem-e már, nem is tudom, beregisztráltam társkeresőre más néven, levágta, megszivatott, tudta, mit akarok hallani, és azt is írta, szakítottam, 1 hét mosolyszünet, majd békülni akart, még mindig nem bízom benne. Azt mondja, tudod miért nem látogatom a te oldalad? Mondom, szimpla a válasz, mert nem érdekellek, kiröhögött, hogy talán, mert ő megbízik bennem. Másrészt meg nem is érti, hogy miért vagyok vele, mit tud ő nekem nyújtani.. Duzzogtam, hogy nem vitt el vacsorázni, de 5-kor nem akart, később meg már dolgozik. Meglátjuk, de valóban szkeptikus vagyok, hogy ilyen fordított életet élő emberrel akarok-e még egyszer élni... Gyerkőcökkel nagyon jól kijön, nagyfiam kóstolgatja is, mennyire áll ki mellette, de tudja tartani azt a mértéket, amitől még nem lépek közre. Tök mélyérzésű, valamiért nem bízom benne, továbbra sem.

Álompasi: háááááát, miután lemondta a randinkat, eléggé kiakadtam, ő pedig olyan dolgokat ír, mond, amik már nem álomszerűek, "én azt szeretném, amit te szeretnél" blablabla, na köszi. a randit azért mondta le, mert nem tud eltartani, hát nem te vagy az első... hazaköltözött, ma, meg akart hazafele látogatni, 5 óra plussz vonatozást magára vett, hátha láthat, megiszunk egy kávét, pedig mondtam neki tegnap, hogy ma nem vagyok hajlandó találkozni... fura alak... még mindig vonaton ül. ha valóban lábtörlővé alakul, au revoir. Ma volt sikerélménye, beindulni látszik a vállalkozása, én drukkolok neki.

Cég, mindenki tart tőlem, én vagyok az egyetlen, aki ért az új programhoz és ezt főnök is felismerte, sőt átprogramoztatja a programot úgy, ahogy szeretném és feloldotta a raktár tilalmamat :) most mindenki fúj rám, én még is boldog vagyok.

Én: last but not least: épp tanulok önzőnek lenni, mert az önzetlenség nem divat, nem könnyű, de dolgozom rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr665120661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása