Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Smash your calories

2013.01.08. 18:52 | díva naíva | Szólj hozzá!

Erről szól mostanság az életem, persze csak töredéke, mert telis tele van kötelességgel és kötelezettséggel, de ez a fénypontja a napnak.

Vasárnap óta aktívan használom a torna programomat és nagyon-nagyon élvezem. Persze fáj mindenem, a hátsóm, a karom, a combom, de annyira jó, más most annyira nem érdekel.

Kolléga még mindig nyomul, de most barátilag és bármit megtenne értem és nem cél érdekében, hanem, mert önzetlenül szeret és ez jól esik, nem bírom elhajtani, de leállítottam a kívánlak vonalat. Vagányul és feltűnően flörtöl, de igazából nem zavar, mert nem és kész. Ma megigazította a díszlécemet, ilyen apróságokkal úgy fel lehet dobni, hogy elmondhatatlan, reggel rám nézett és csak annyit mondott, mi történt királylány, nagyon meg vagy szakadva, nehéz az élet, na,, mondta, ha újra morcin kerülök a szeme elé, mondd valamit, amivel feldobhat, hát ezt még tartalékolom.

Este beszéltem Megyeszékhelyivel is, hát tiszta nyomulósra vette a figurát, meg is mosolyogtatott, mióta érdeklem, mint nő? :))) Na, mindegy, ez sem túlzottan hat meg.

Mr. Big meg, hát néha találkozunk, percekre, tegnap is 5 percre láttam, vasárnap 1 órára, a tegnap 5 perc óta 24 órát végigdolgozott, most még dolga van és meglátogat, de hulla fáradtan és szomorúan konstatálom, hogy az ő melója mellé nem fér bele egy nő. Mellesleg valamikor megjelöltem fészen, ezt most visszavontam, mert visszajelölni nem szándékozott, aztán meg találtam egy home made torta képet szíveskéset az oldalán. Hát mivel nem vagyok olyan, felhívtam, hogy mikor kapok a tortájából, röhögött, csak annyit mondott, hogy pesti a csaj, a torta képen jött és nem is szándékozik találkozni vele. Kénytelen vagyok ennyivel megelégedni, de rohadtul zavar, hogy nincs ideje, magára sem, nem hogy rám, de így jártunk, addig foglalkozom magammal :)

Mégpedig torna-torna-torna, orrba szájba, annyira jól esik, hogy kimondhatatlan. 

Most pedig megyek hajat mosni, kemény 16 fok van itthon, de emelkedik a hőfok, a remény hal meg utoljára.

Tegnap meg sírógörcsöt kaptam, mikor rájöttem, hogy a kutya miatt elmarad a pesti kiruccanásom, köszi, bazmeg, imádom, hogy csurig vagyok kötelezettségekkel. Télleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr995006728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása