Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Mostanában

2012.12.07. 16:33 | díva naíva | 2 komment

Ez volt kedden... Tegnap elpakoltam a ruhákat és felporszívóztam, aztán pihentem egy kicsit, megjöttek csibéim, nagyfiam tükön ült, hogy mikor jön Jogsis, ö pedig telefonált, hogy késik, 8-kor, kisfiam már sírt is, hogy akkor nem is találkoznak, így megengedtem, hogy fent maradhasson 9-ig, hát a 8-ból is negyed 9 lett... Na pont ettöl tartottam, mosolyogva jött be és mutatta, hogy ps2 játékokat hozott a fiamnak, azért késett, mert elö kellett bányászni öket, na jó, itt a szívem azért meglágyult, de úgy éreztem, erröl beszélnünk kell.

Ültem az ágyon és néztem, ahogy nyomja a ps2-öt nagyfiam, Jogsis pedig adta az instrukciókat, mikor mit, merre, csak néha bevontak, ha épp kellett az angol tudásom, aztán kiscsajom Jogsis ölében kötött ki, aranyosak voltak, nagyon.

Kiscsajomnak megfájdult a fülei, sírt este, mint az örült, Jogsis pedig ment, vattát melegített, bedugta a fülét, odabújtam kis bébimhez, simogattam, Jogsis pedig a lábikóját és csitítgatta, aztán persze neki elaludt, míg ö simogatta.

Ez meg péntek... Aztán kissé képzavarba kerültem, mert hát gyomorgörcsöm lett a vizsgától, ami végül nem is volt nehéz, a 40-ből tutira veszítettem 3 pontot, meg még ki tudja mennyit, de reménykedek, hogy a hármas meglesz, na majd meglátjuk, mennyire normális a tanár, de a 3-as mindenképp kellene, hátha évet ismétlek... jövő héten is lesz egy vizsgám, de az semmi, ehhez képest, arra simán felkészülök 1 nap alatt. Igazából azt hiszem, hogy behozom a lemaradást, lezárom ezt az egy évet ebben a tanévben, de ha vis major volna, azért van még mit pótolnom :(

Aztán meg Bandita, abban maradtunk, hogy decembertől elkezdi törleszteni a kocsit, ma kaptam egy szánom-bánom sms-t, hogy nincs pénze, hogy én honnan gondoltam, hogy korrekt lesz? Persze a telefont nem veszi fel...

Jogsis, meg a múlt sérelmein lovagol az anyjával, tegnap kicsit kiosztottam, aztán meg azt mondja, olyan jó veled beszélni, mindig mosolygok, mikor beszélünk. Lelkileg padlón van és nem tegnap óta és nem tudom, akarok-e megmentő lenni, nagyon érzelgős, jó fej, csak hát ezek a lelki gondok, megint én legyek az erős? 

Pótapa már röhögött, hogy ennyi lelki defektest honnan szerzek én be? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr454948385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

den16 2012.12.08. 16:09:06

"Lelkileg padlón van és nem tegnap óta és nem tudom, akarok-e megmentő lenni, nagyon érzelgős, jó fej, csak hát ezek a lelki gondok, megint én legyek az erős? "

Khm. Miért, te mit vársz el egy férfitól? Hogy megmentő legyen? Neked ugyanúgy vannak "lelki defektjeid", ahogy az emberek többségének, a férfiak sem erősek, csak erősebbek mint a nők. Na és nincsenek is nagyon férfias férfiak. De ettől még egy kölcsönös érzelmi töltődés lehetséges, sziklafalat vagy tölgyfát ne várj.

díva naíva 2012.12.09. 10:42:06

@den16: mit várok? őőő, fogalmam sincs, kicsit össze vagyok zavarodva, amit írtál, meg igazat kell adnom :)
süti beállítások módosítása