Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

I´m fine

2012.10.25. 07:55 | díva naíva | Szólj hozzá!

Olyan kellemesen nyugodtan jól vagyok, nem olyan eufórikusan és nem is letargikusan, úgyhogy nem is bánom, hogy ez igy van...

Mocskosul szarul aludtam, fogalmam sincs, miért, fél óránként ébredtem, úgyhogy a 3:10 ébredés ébrenlét miatt elmaradt.

Banditára meg berágtam, aztán rájöttem, nem érdekel, ma anyunak kellett tesómék gyerekeit is rendezni reggel, fontos lett volna tudni, hogy dolgozik-e éjszaka, mert anyu se tud két felé szakadni... hát nem vette fel a telefont, szimplán lefeküdt aludni, melóban nem ért rá, utána meg elfelejtette, hát rendben, akkor nem számítok rád és kész. Úgyhogy nem siettem haza, elmentünk boltba, majd anyuékhoz, elkezdtem mondani, de belém fojtotta a szót, hogy igazam van, basszus, nem brachiból hívom, közlendöm van...

Azért se mérgelödök, tök jól vagyok és indul a hosszú hétvégém, uccsó munkanap, várhatunk ennél többet? Mérgesít, hogy a gyerköcök hét elején meg egész jövö héten lesznek otthon, én meg holnap-holnapután, még programot se lehet normálisan szervezni. Banditának ugyan szóltam, hogy meglephetne valami programmal hétvégén, de kósza gondolatom nincs arra, hogy ez így is lesz.

Viszont holnap megyek szépítkezni, hajat festetni, meg pediküröshöz, ami enyhe lelkiismeretfurdalással ötvözödik, mert igazából a büdzsé mást kívánna, de karácsonyig máskor esélyem sincs...

Úgyhogy jól vagyok, én vagyok jól és nem más miatt, magam miatt és nagyon várom a fél négyet, hogy otthon lehessek jól :)

Úgy oldottuk meg a gyerköcöket, hogy ott aludt nálam mind a négy, este nehéz volt elmagyarázni, hogy most nincs party-time, reggel viszont még mielött eljöttem, ott ültek egy kupacban, nagyon cukik voltak :) Kisfiam meg elszállt a bey blade-jeitöl, amit tesóm megrendelt ádáz módon a hátam mögött, hogy ráérek kifizetni, de legalább hulla boldog a gyerköc :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr364868731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: Címkék
süti beállítások módosítása