Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Többszörös üzemzavar

2012.10.07. 20:47 | díva naíva | 3 komment

Hol kezdjem? Először is aggódom a nagy kutyáért, jobban vérzik, mint eddig. Kapott vérzéscsillapítót, viszont szeretném most már valóban, mi a baja, remélem holnap elérek valamit a dokiknál.

Én is vérzek, újra. Semmi bajom nem volt, tudom, hülye vagyok, összeraktam a kupi szobát, úgy nézett ki, mint ahol bomba pusztított, délelőtt végeztem is vele, aztán délután szigorúan ücsörögtem, huginak magyaráztam a könyvvitelt, aztán itt volt a barátnőm, vele dumáltunk.

Bandita visszajött, beszélt, keveset, fura volt, neki is és nekem is, félek, meg ő is, na talán, majd meglátjuk.

Most csak görcsölök, úgyhogy jobban teszem, ha alszok.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr614825433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2012.10.08. 11:21:51

Kutya ügyben: nálunk is ez volt és egy ultrahang után kiderült, hogy veseelégtelenség. Nálatok volt már ilyen vizsgálat? Ha nem, akkor jó lenne megnézetni, mert elég jól kezelhető, "csak" speciális eledel kell és a kutyus még élhet 3-4-5 évig boldogan. :)

díva naíva 2012.10.08. 14:06:15

@Lee&a: estére okosabbak leszünk, remélem igazad van...
süti beállítások módosítása