Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Poncho, pasi, pihenés :)

2011.02.02. 09:55 | díva naíva | 3 komment

A tegnapi napom elég katasztrófa volt... annyira tele volt a tököm mindennel, hogy az kimondhatatlan... aztán találkoztam a kivitelezőmmel és mondta, ma húzzák a válaszfalakat... hazaérve elkezdtem kihúzó filccel kifesteni a szobákat, a múlt heti faltologatás miatt... szép színes lett a tervrajzunk és szépen látszanak a helyiségek... nem vagyok egy térlátó típus, annó az exem 1 méter magasan kisméretűből húzott nekem falakat, még úgy sem láttam a helyiségeket... de hétvégére minden meglesz és nagyon örülök neki...

Szóval a színezés-terápia segített... mazsoláim felvették a farsangi jelmezeket... kiscsajom úgy döntött, nem kell új, jó lesz a két évvel ezelőtti tündér ruci, mit mondjak, most pont jó rá :)) hello kitty-s polóval és zenélő varázspálcával :) Nagyfiam megkapta a villám McQueen-es jelmezét, tök édes, ahogy ki van tömve a bicepsze :))

Banditának is vettem egy farmert, mert katasztrófális volt a két mérettel szélesebben, egész pasi formája lett :))

Én meg kaptam anyuéktól egy poncsót, gyerkőcökkel röhögtünk, úgy nézel ki anya, mint egy denevér :D

Bandita párszor megölelgetett, meg kábé végigröhögtük az együtt töltött időt... olyan minden mindegy alapon... húztuk egymást... olyan volt mint rég, cinizmus uralta a kéglit, melyikünk pörköl oda nagyobbat a másiknak...

Este hazaért, csinált vacsit, aztán még neteztünk egy kicsit, majd bebújtunk az ágyba, mondta, hogy hulla, de majd reggel korábban kelünk, reggel meg már csak röhögtünk rajta, hogy természetesen elaludtunk...

Imádom a családomat, a két gyerkőcöm is a nagy szája és a hisztissége ellenére imádnivaló és persze Banditára sem panaszkodhatok... egész jól összecsiszolódtunk, azért egy másfél hónappal ezelőtt még nem hittem volna, hogy ebből lesz még valami, de mint látni, türelem kell mindenhez - bár kétlem, hogy én valaha megtanulom a türelmességet :))

Ja és elég sok haverjánál jön a baba, mondja egyik nap, csórikámék megszívták, úgy kellett röhögnöm... úgyhogy úgy tűnik, nem kell, hogy lelkiismeretfurdalásom legyen, hogy nem akarok gyereket :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr482632837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 10:13:21

Még sok-sok ilyen bejegyzést kiváltó okot kívánok! :)))

aJeti 2011.02.02. 10:54:36

nade! kerülni kell az alliterációt! :D

vagyok, vagy nem 2011.02.02. 19:28:03

jó van, csak ügyesen (ahogy zizi szokta mondani :) )
süti beállítások módosítása