Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Meghunyászkodás

2011.01.24. 11:26 | díva naíva | 16 komment

Nem is tudom, a mindig lázadóval hogy történhetett meg mindez...

Nos, hogy miről beszélek, ma orvoshoz vittem pöttöm csajomat, sápadt, vörösek a szemei és egész éjjel köhög...

Reggel öltözködés közben nézelődtem a szekrényemben és nem bírtam eldönteni, mit vegyek fel... szerettem volna a fekete miniszoknyámat, de nem vettem fel, vettem helyette farmert...

Hogy miért? Hogy jó anyának tűnjek és ez már megint mekkora oltári nagy baromság... mégsem volt kedvem összeveszni a gyerekorvossal... nem, mintha a tűsarkún és a miniszoknyán múlana, hogy jó anya vagy vagy sem...

Fura vagyok... még magamnak is...

Reggel Bandita összeveszett a fiammal, úgy ordítottak egymással, öröm volt hallgatni :) Tényleg olyan kis családias légkört teremtett, tudom, hülye vagyok, de tetszett :D

Este pedig beszélgettünk Banditával... tornásznom kell menni, egyszerűen nem tetszik a hasam és idegesít és amúgyis... de legalább kiesett a száján, hogy nekem így is tetszel szívem... :D ami késik, arra várni kell...

Kérdezte, miért szeretem... mondtam, mert olyan nyugodt és jószívű és amúgyis...

Visszakérdeztem, hogy ő miért szeret, mondta, mert olyan nyugodt vagy, na, itt vertem fejbe párnával :D aztán mondta, mert szép vagyok és még okos is :)

Ezzel lekapcsoltuk a tévét, jó éjt puszi és egymásnak háttal álomba szenderültünk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr102609439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.01.24. 11:41:54

nem, nem, szép és okos az én vagyok! :)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 11:50:40

Jobbulást a pöttömkének! :)
De legalább zajlott az élet, és nem fulladt unalomba a hétvége! ;))) Épp most néztem az üveg felületen a hátsómat, hát rámférne a rendszeres kemény edzés. :DDD

díva naíva 2011.01.24. 12:08:41

@Enchantée: hát én tegnap vicces módon belső comb edzést tartottam Banditán :) ráfeküdtem, az ő térdei voltak belül, az enyémek kívül, én nyomtam össze a lábát, ő meg feszítette szét az enyémeket, egész jó gyakorlat volt, csak kellett volna még legalább ötszáz másik, fenék - derék - has :D

@kozgaztanar: :DD meggondolom, hogy eme jelzőkön osztozok-e veled :D február 11 délután? esetleg hozod kiscsajt is? :)) hallgatsz, mint szar a fűben :D

kozgaztanar 2011.01.24. 12:36:34

@díva naíva: még egy kicsit lapítok, jó? :)

díva naíva 2011.01.24. 13:46:05

@kozgaztanar: ahogy gondolod, statisztikailag tekintve, asszem 2009 novemberében voltam utoljára blogtalin, most meg ugye 2011 február van, tehát előreláthatólag a következőn 2012. májusában lesz lehetőségem résztvenni, úgy gondold meg :P

Gritty goose 2011.01.24. 14:00:07

Nem értem, mi köze a dokinak a ruházatodhoz, na meg a jó anyaság, hogy jön ide?!
Ha minimben vagy, akkor nem vagy jó anya?
És ezt a gyerek doki ki is mondja?!
Hát akkor elmegy a jó fenébe!
Jesszusom!
Ehhhh.....

vagyok, vagy nem 2011.01.24. 21:49:31

ez tényleg olyan családias volt :)

díva naíva 2011.01.24. 22:28:34

@Csak_egy_lány: a dokink az a doki, aki a múltkor megpróbált kioktatni, hogy van munkahelyem, minek nekem főiskola...
nos, ha nem öltözöm elég "anyásan", mindig belémköt, ma pedig nem voltam olyan hangulatba, hogy kontrázzak...

@vagyok, vagy nem: délután full jogosan megfogta a vállát és beolvasott neki - ergó neveli :)) - nagyfiam meg feszegeti a határokat... remélem összeeresztik az agyaraikat és megbékélnek :)

Gritty goose 2011.01.25. 08:35:03

@díva naíva: Nos ez a doki addig fog próbálkozni a kioktatással, míg hagyod!
Igazad van, valóban meghunyászkodtál. Bár lehet neked volt igazad, minek bokszolni egy fafejű sovinisztával?!

díva naíva 2011.01.25. 08:42:50

@Csak_egy_lány: háziorvosnak jó, de szerintem ő is azon emberek táborába tartozik, aki megvet a válásom és bukásom miatt... ami alapjáraton nem hat meg, mindenki gondoljon, amit akar, másrészt se erőm, se kedvem értelmetlenül harcolni....

Gritty goose 2011.01.25. 08:45:34

@díva naíva: Ez az Ő szegénységi bizonyítványuk!!!!!!!!!
Ettől nem Te leszel kevesebb, hanem Ők!
Ha meg tudod, érzed, hogy megvet, akkor már nem mindegy, hogy miniszoknya vagy farmer?
Biztos én vagyok a lázadó, de már csak azért is a szoknyát vettem volna fel.:-)) Fulladjon meg a mocskában!

díva naíva 2011.01.25. 08:54:22

@Csak_egy_lány: elvileg mindegy, gyakorlatilag a gyerekkel foglalkozzon, ne velem és mindketten elégedettek vagyunk, ha miniszoknyát húzok viszont velem foglalkozik... normál esetben én is inkább húzom, harci festékkel, a kihívóbb ruháim egyikével, most viszont nem volt kedvem...

Gritty goose 2011.01.25. 09:04:14

@díva naíva: Nem lehet, hogy a sértett férfi társadalom egyik példánya?!
Bántja, hogy nem az Övé lettél! :-))))

díva naíva 2011.01.25. 09:13:07

@Csak_egy_lány: 50es nő :DDD bár lehet, hogy irigyli a külsőm :D

Gritty goose 2011.01.25. 09:29:19

@díva naíva: :-) Mellé lőttem, de akkor meg az lehet, amit mondasz!
Valószínű, neki nem sikerült elválni és másik partnert találni.

De akkor meg nem értem....mi ez a duma, hogy ha van munkád, minek neked főiskola? Miért, Ő hogy lett Dr.? Nem tovább tanulással, vagy vette a doktoriját?! Ehhhh...az ilyen olyan bosszantó!

díva naíva 2011.01.25. 09:38:51

@Csak_egy_lány: a férje volt a vezér rég a munkahelyemen és tudja, hogy itt nem kell a főiskola és nagybeszédet tartott, hogy biztos munkahely mellett minek a főiskola...

mert sajt :) először, másodszor meg azt csinálok, amit akarok....

az oviban is nagy volt a zsörtölődés, mikor megtudták, hogy főiskolára járok, mert hogy még kevesebb időm lesz a gyerekeimre... és a gyerekek érdekei, blablabla...

pont annyira nem érdekel a gyerekorvos véleménye, mint az ovónőké...
süti beállítások módosítása