Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Álmodtam egy világot magunknak

2010.11.29. 09:59 | díva naíva | 4 komment

A hétvégénk egész jól alakult, egészen vasárnapig. Aztán minden másképp alakult.

Irritál, ahogy istenítik a tesója gyerekét, de még jobban, ahogy az enyémeket utasítgatják. Még mindig én vagyok az anyjuk, ha én megbeszélek velük valamit, másnak nem kellene belekaffognia, én sem teszem más gyerekével.

Este beszéltem vagyokkal, innen is köszi :) és rájöttem, mi bánt talán a legjobban. Én tényleg neki akartam jót, azért vettem magamra a 7 fokos házat, nem mentem suliba szombaton, hogy neki jó legyen, hogy együtt lehessen a tesójával és az otthonába legyen...

Eggyel viszont nem számoltam, hogy ha otthon van, a családjával, akkor nem mi vagyunk a családja. Erre álmomban nem gondoltam volna... Tesója olyan, amilyen, az nem túlzottan hat meg, az viszont már annál inkább, hogy az unokaöccse irányában elfogult és az enyémeket, alattomos módon pont akkor, amikor nem vagyok a közelben, bár nem értem, ha nem vagyok ott, miért hiszik, hogy nem hallom, mit művelnek, akkor osztják ki.

Délután kifakadtam, Bandita lerázott, hogy őt ez az egész nem érdekli, igazán megérthetném, hogy elfogult a csodagyerekkel szemben és nem hajlandó műbalhézni.

Én meg a rózsaszín felhőkből hullottam alá, mi nem vagyunk egy család és talán sosem leszünk. Ők nem szeretik a fiamat kollektíve...

Próbáltam beszélni Banditával, hogy azért ez nekem mekkora pofon volt, ő viszont meg sem hallott, nem érdekli, szar napunk volt és ne ragozzuk már túl.

Én viszont így nem vagyok hajlandó olyan emberekkel szilveszterezni, akik nem szeretnek minket és nem sajnálom, én tényleg boldogan mentem, jót akartam, de ha nem, hát nem...

Ő mehet, ha akar, én nem asszisztálok ehhez, érezzék jól magukat az ő családjukban, mi nem tartozunk hozzá és nem tartozunk oda.

Naív módon hittem, hogy mi vagyunk egy család, este sem hallgattam mást, mint hogy milyen kuplerájosak a gyerekeim és ő nem bírja, be sem lehet senkit engedni a lakásba - mellesleg egy játék nem volt elöl, összepakoltak pénteken is, mikor elmentünk és vasárnap sem pakoltak szét. Szerencsétlen csöppségek így is mindent megtesznek, ami erejükből telik, hogy megfeleljenek, de észre sem veszi, nem hogy örülne neki...

Kicsit úgy érzem, naív voltam, megint szavaknak hittem és nem tetteknek, idénre adtam neki haladékot, ha januárra nem változik a helyzet, befejezem vele is és mindenki mással, mi hárman összetartozunk és ha a fene fenét eszik, mi hárman mindig ott leszünk egymásnak, én már mást nem akarok az életben, csak minél szebbé varázsolni a gyerekeim életét, nem kell már, hogy szeressenek, őket szeressék, nekem elegem van.

Este teregetés közben jutott eszembe a kiscsajom panasza, hogy az ovó néni azt mondta, Bandita nem az apád, csak anyád pasija... én naív pedig meg voltam győződve róla, hogy ez nem így van. Pedig de...

Tegnap óta nem beszélünk, ő nem hallgat meg, én meg nem tudok úgy tenni, mintha szimplán csak szar napunk lett volna...

Anya vagyok és a legeslegjobb akarok lenni az egész világon, ha már apát nem tudok felmutatni. Pasit meg találhatok bármikor magamnak, őket akarom boldoggá tenni, én ráérek 15 év múlva is pasit keresni - találni, nekik most van szükségük jó anyára, a legjobbra, nagyon sérülékenyek és nem akarok nekik már több rosszat, annyi érte már őket és annyira nem érdemlik meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr442480576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2010.11.29. 13:22:47

jaj nagyon sajnálom ami történt!
Nem akarok én okos lenni, de ugye tudod, hogy a férfiak nem nagyon vannak oda meg vissza az ilyen beszéljük meg alaposan dolgok iránt. Ez a "Próbáltam beszélni Banditával, hogy azért ez nekem mekkora pofon volt, ő viszont meg sem hallott, nem érdekli, szar napunk volt és ne ragozzuk már túl." tipikusan az agyukra megy és afféle még csak azért sem lesz a reakciójuk. Míg neked szükséged lenne arra, hogy jó alaposan részleteiben megbeszélni a dolgokat és a miérteket, ők beteszik az egészet egy dobozba, félretolják és nem foglalkoznak vele.

Azonban azzal, hogy a te gyerekeid és mások ne kaffogjanak bele amikor te beszélsz velük, teljesen egyetértek. Az is érthető, hogy ha kirakod esetleg, mert rossz a gyerekeidnek így.

Azonban... mielőtt sértettségedben egy-kettő döntenél, ajánlom megnézésre a "Laugh Your Way To A Better Marriage" dvd-t
www.youtube.com/watch?v=Rww_p8CO37U (egy rövid részlet)

Az igazi persze az lenne, ha mindketten meg tudnátok nézni, de erre nem minden férfi hajlandó. Nekem mázlim volt és azóta a páromnak is könnyebb venni az én hullámzásaimat, és nekem is az ő "érthetetlenségét".

P.S. ha érdekel, elárulom, honnan lehet "beszerezni".
pár szó van itt róla
agyragobogar.freeblog.hu/archives/2010/11/29/5542587/

kozgaztanar 2010.11.29. 14:09:41

a Kiscsajodnak üzenem, hogy legközelebb azt kell mondania, hogy 1) semmi köze hozzá, 2) de apa, nevelőapa - bár sajnálatos módon az alulfejlett agyak ezt a szót nem ismerik, 3) kapja be

vagyok, vagy nem 2010.11.29. 21:58:16

szívesen máskor is :)

de úgy látom, nem voltam elég hatékony... viszont a pasiknál tényleg van ez a ne ragozzuk túl a dolgokat.és ilyenkor tényleg nem érdemes. pár nap múlva, ha kijön a lépés... de nem ám a legszebb pillanatokat elronatani vele!!! :)

Cica-mica 2010.11.29. 22:44:39

ajajajjjj sirok..............rám vajon mi vár? Én sem fogom hagyni senkinek, hogy bántsa őket. De talán elmúlik ez és talán mégiscsak réjön, hogy ti vagytok neki a legfontosabb. Legyen egy kis türelmed....talán talán, talán mégiscsak egy rossz nap és semmi más...szoritok.
süti beállítások módosítása