Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szeretni és szeretve lenni

2010.11.25. 13:06 | díva naíva | 3 komment

Úgy alakult, hogy nap végén telefonáltak, hogy meló stornó, ugyan Bandita ügyes és szorgos, de nem kell most ember - időben... Féltem, hogy nagyon megviseli, viszont mind a ketten csak röhögtünk az egészen.

Este odabújtam hozzá és megszorongatott. Mosolygott és jól esett, hogy boldog, még így is, pedig valljuk be, hogy szar.

Beilleszkedett a kis családunkba, most már a mosást is átvette, igazán örülök minden szar ellenére, hogy ez így van.

Tegnap este a kongó hűtővel beszélgettem, míg ők hármasban levitték a kutyát. Aztán úgy döntöttem, jöhet a B terv és sütöttem rizsfelfújtat. Megint örült.

Boldog vagyok, hogy velem van és hogy együtt vagyunk, mindennek ellenére. Pedig van elég gondunk, de míg fogjuk egymás kezét, addig egyik baj sem tűnik megoldhatatlannak, mert nem vagyunk egyedül vele.

Becslem érte, hogy nem vár és nem kér, alkalmazkodik a programjaimhoz, márpedig a meló-suli kombó elég sok időt elvesz tőlünk, ő pedig addig kirándul a gyerkőcökkel és főz nekik, nem morog, csinálja és még így is boldog.

Ahhoz képest, hogy utálja a reggeleket, mert korán eljön, mégis felkel, hogy kávét főzzön nekem és jól esik.

Úgy esett, hogy reggel kerregett ezerrel a kocsi. Mondta, ez biza a fék... Árajánlatot kért és ha otthon csinálja meg, akkor kicsit többre jövünk ki benzinnel együtt, mintha itthon, de akkor kicsit hazamehet, úgyhogy mert jót tenni jó és miért ne, felajánlottam, hogy húzzunk le hozzá a hétvégére és örült és annak, hogy ő örült, meg én is örültem, úgyhogy örültünk mindketten.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr792472451

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kotász Zoltán - EGY GYÖNYÖRŰ TÜSSZENTÉSRŐL 2010.11.28. 08:00:06

Tegnap a 7-es buszon felfigyeltem egy lányra - igen, nevezzük lánynak, márcsak azért is, mert számomra mindenki lány, aki fiatalabb nálam, lehet akár 20, vagy 30 éves, és a lány-ság a nő-séget is magában foglalja, ahogy ezúttal is – vagyis marado...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.25. 13:26:41

Ennek én is örülök! :) (Mármint a végének)

Cica-mica 2010.11.29. 22:38:12

romantikus, de jó olvasni téged újból.....azt akarom, hogy nagyon sokszor legyél boldog....igen....igen
süti beállítások módosítása