Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Ellen tétek avagy történnek azért jó dolgok is...

2010.02.11. 14:08 | díva naíva | 10 komment

Okulásként nőknek!

Volt egyszer egy nőnap, tavaly márciusban, mikor a 'sorstárs' barátnőmet, aki ugyanúgy szeretői státszban teng(ett), eldöntöttük, hogy nőnapozunk... Hát volt Martini, kristálycukor és citrom és díszítve is lett a pohár széle... Fogyott is rendesen :)

Szeretővel skype-oltunk, végignézte, ahogy sminkeltem... beszéltünk és hagytam magam csodálni, lefotóztam, boldog volt, nagyon... én sem éreztem másképp...

Elindultunk Sorstársnővel kettesben bulizni, fülig ért a szám, sugárzott rólam a boldogság, magas nyakú mini ruhában mentem, Sorstársnő nacit vett és mélykivágású blúzt... Beértünk a diszkóba, ittam még egy Martinit, énekelgettem és táncoltam...

Jött az első srác, születésnapom van, iszol velem, lazán nemet mondtam és ment tovább a tánc, jött a következő, hasonló szöveggel, megint nem, a harmadik már annyira nem hagyta magát lerázni, szintén születésnapos, hát nagy áramkimaradás lehetett egyszer régen, hogy mindenkinek ma van a szülinapja és röhögtem már, aztán előkapta a személyi igazolványát és valóban, mosolyogtam és elküldtem őt is, majd küldtem a barátnőmhöz, ő biztosan szívesen táncol veled :) jött az 5. pasi, beszélgettem vele, mert olyanom volt, nem, nem érdekelt kicsit sem... csak dumáltunk, erre benyögte, hogy holnap kávézunk. nem kérdezte, kijelentette, mondtam, perszeee :) szó sem lehet róla, akaratoskodott tovább, tisztán és érthetően kimondtam, nem akarok tőled semmit, se kávét, se szexet, se barátságot, se kapcsolatot... annyira felcseszte a nyomulásával az agyamat, hogy elindultam hazafelé, jött utánam, hogy nem enged el telefonszám megadása nélkül... nos, szaladtam a taxihoz és rácsaptam az ajtót... gyűlölöm a nyomulásokat... barátnőm másnap mondta, persze, mert te vékonyabb vagy, rád tapadnak a pasik, én pedig mosolyogva mondtam, neeeem kedvesem, én vidám, boldog és mosolygós voltam, te pedig savanyú, ki a rossebbnek kell nő, aki alapjáraton már depressziós és szar kedvű... Légy vidám ;)

És ez most hétvégén sem volt másképp, széles mosoly, egyenes testtartás a jellemző egy ilyen helyen rám... na jó, a fiúk körberajongtam - mármint a házi melegeim :))) és jól éreztem magam... és vonzott Tűzoltó csodáló tekintete... így esett az eset, bár némi magyarázatra szorult, hogy a 3 pasim mellett minek újítottam be egy 4-et :) Nos furcsa dolog itt az ellen-tét :)) Életemben először randizok olyan pasival, akivel már voltam testközelben :)

A másik oldala az éremnek pedig Kolléga, akinek jellemvonásait ismerem, de fogalmam sincs, milyen lehet testközelben :)) Na majd meglátjuk, melyik taktika volt a jobb, melyik pasi, vagy megint előjön john doe az ismeretlenségből? :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr691749337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fullback 2010.02.11. 15:01:43

olvaslak egy ideje. az elozo es ez a postod tetszett eddig a legjobban.
nem mindennapi no lehetsz. vegulis mindket taktika celrevezeto lehet, a kerdes az, mi a cel. :-)

díva naíva 2010.02.11. 15:49:37

@Fullback: A cél majd akkor kristályosodik ki, ha elértük és tudjuk, igen, ez az :)) addig sűrű köd öleli :))

Üdv nálam :)

Fullback 2010.02.11. 15:55:34

@díva naíva: szoval akkor tudod majd meg, hogy mit is keresel, ha mar megtalaltad. ez erdekesen hangzik. ebben a nagy fene kodben meg neha bele-bele utkozik az ember lanya egy tuzoltofecskendobe vagy valami mas harci eszkozbe :-)
remelem hamarosan oszlasnak indul majd a kod. johetne egy kis tavasz minden ertelemben.

díva naíva 2010.02.11. 16:04:46

@Fullback: hogy itt milyen cinikus egyének vannak :)) tetszett a tűzoltós sztori? :) nem hétköznapi, dehát furcsa vagyok kicsit :)) majd meglátjuk, milyen mesterséget fog gyakorolni john doe :)
hát tavasszal én is oszlatásnak indítanám a ködöt, de ez sem megy parancsra :) addig pedig tapogatózok a sötétben :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 16:07:06

@Fullback: @díva naíva: Azért ez a megvilágosult szellem, mert én tanítom az élvezetekre.:D

díva naíva 2010.02.11. 16:09:24

@Hirmondo Helen: édes kicsi csillagom, posztod nincs, amiről ne tudnék irl élményeket mesélni, de tudod, tisztességes nő csak csinálja, nem beszéli ki :)) ez maradjon az én titkom :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.11. 17:34:30

Kreatív blogger díjat kaptál!
Részletek a nevem melletti blogomon, a péntek reggeli posztban.

díva naíva 2010.02.11. 18:24:14

@hzizi: Zizi, ennyire szőke vagyok, pedig nem is :) esküszöm nem értem, mire gondolsz :))

Tittok 2010.02.12. 09:13:04

Én is kaptam olyat. És már ott is figyelek a Zizi blogjában. A cél? Egy férfi tehet csak fel ilyen kérdéseket. Mi nők céltalanul teszünk ezt azt, később világosulunk meg mit is akarunk pontosan, jobb esetben... rosszabban, még akkor sem :)
Nekem Tűzoltó szimpibb. Kolléga olyan öregesnek tűnik.Díva meg olyan modernnek, és fiatalosnak, igazi Dívának. Lehet Tűzoltó lesz a befutó, és olyan érzéki lesz mint még Szerető sohasem.
Óh mily romantikus vagyok ma. :)

díva naíva 2010.02.12. 12:20:30

@Tittok: Tűzoltót nem ismerem, Kollégával elég sokat foglalkoztunk mostanában egymással... Vannak fenntartásaim is, de nagyon sok mindenben azt adja, amire vágyom... majd meglátjuk :) Ő tudom, hogy simán bele tudna illeszkedni az apa szerepbe, Tűzoltó kicsit lázadónak és flúgosnak tűnik :)
süti beállítások módosítása