Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Erkölcsös esti eszmecsere avagy a sors szülte lehetetlenség :)

2010.02.06. 11:32 | díva naíva | 6 komment

Az estém egész jól alalkult.

Szeretővel beszéltünk telefonon, még a randi előtt, megbeszéltük, hogy jön, hogy küldhet sms-t, hívni ne hívjon... hát éjfél körül realizáltam, hogy, vissza kellett fordulnia, 2 órát állt a dugóban, így nem volt értelme... Nem voltam mérges, a sors rendezi a dolgokat... valamilyen szinten és nem akartam volna, hogy alvás nélkül visszainduljon, az együtt alvás számomra fontosabb, mint a dugás és hát az meg a hóriasztás miatt elmaradt volna... No mindegy, így jártunk...

Randi után szóval tartottam, így is fél 3 lett, mire hazaért... aztán fél 4-ig beszéltünk... Reggel meg még a tudakozót is felhívta a számom miatt, mert ki volt kapcsolva a mobilom :) ilyen sem volt még, hogy nem vagyok elérhető, amikor keres, de így alakult... :)

Kollégával csodás estét töltöttünk, elmentünk vacsorázni, záróráig maradtunk az étteremben, aztán átmentünk a kedvenc koktél báromba, mivel ő vezetett, csak én koktéloztam, ott is kivártuk a zárórát, végig volt témánk, beszéltünk minden féle dologról, summa summarum nagyon jól sikerült este volt, továbbvezettük az emailezések vonalait, szekáltuk egymást a korunk miatt, ahogy emailben szoktunk csipkelődni...

Aztán hazahozott és meleg kézfogással búcsúzott :)) meg odabökte búcsúzóul, ilyen fiatalon sem látlak már többet :)) Mily' igaz :) és ezzel kiszálltam :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr221733685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 13:17:42

Na jól van, akkor szuperül sikeredett az estéd. Csak így tovább!
Te, azé' áruld már el, hogy mégis hol "fogott melegen kezet"?:-)

díva naíva 2010.02.06. 14:04:14

@Hirmondo Helen: hogy, hogy, hát meleg volt a tenyere :D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.06. 18:08:05

Vacsora, koktél, dumcsi, hülyítés és a végén megfogja a kezedet?
Nem értem, most akar valamit vagy nem? Egy felnött férfi nyugdtan megtehet egy kicsit tőbbet is, ha a csaj kiöltözik érte, egész este neki dobálja a haját és kacarászik.
Mert mi igy adjuk a jelet, hogy most már lehet!

Cica-mica 2010.02.06. 23:22:00

Szerintem egész jól haladsz, az egyiket lassan elereszted, a másikat meg lassan belaszozod, de nagyon jó nagyon jó, és még húzzad egy kicist, aztán meglásd kialakul. Lehet kettő, lehet négy is, ahogya filmbe is mondták. 100 nem számit egy számit. Kivánom találd meg mielőbb és akkor 100 nem fog számítani. na de ki mondja meg, a 100 között melyik is az az egy????? Talán a szíved csajszi. halgass a szívedre....az sosem hazudik

díva naíva 2010.02.07. 13:09:14

@barracud4: hát szerintem jelvevő gátlója van :):):)

@Cica-mica: hát erre ma nem vagyok képes, hogy elgondolkozzak rajta :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.07. 18:34:54

@díva naíva: jah, ez nekem eszembe sem jutott...biztos azért,mert az én gondolataim mindig azon járnak...:-)
süti beállítások módosítása