Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Far far away.... nehogy azt hidd, hogy nem tudnék kurva lenni...

2010.01.29. 10:27 | díva naíva | 18 komment

Helen kérésére, életem egy elég ijesztő kis boldondériás szakasza.

Adott volt 2 fő 17 éves lány - az egyik én voltam, csontsoványan akkor még, hosszú fekete hajjal, de azért voltak melleim is, viszont mai szememmel tekintve, vagy 10 centit kiállt a csípőcsontom, annyira már nem tetszene... a másik az akkori legjobb barátnőm volt, göndör dús vörös sörénnyel, kicsit molettebb, de nem vészes és óriási mellekkel, na meg gyönyörű baba arccal.... Nyugodjék békében, ő öngyilkos lett... lehet, hogy ez a sztori is segített, bár az ő sztorija kegyetlenebb, én csak súroltam azt a kegyetlenséget, ahogy elbánt vele a sors. Sajnálom Zs.

Szóval elindultunk a Balcsira, sátorozni, a szüleinek rég volt ott egy nyaralójuk és a szomszédék megengedték, hogy néhány napot sátorozzunk a kertjükben. Hawaii DJ Napszemüveg. Nagyon boldogok voltunk, mi ketten, tűzön - vizen át...

Szóval, lementünk, sátrat állítottunk, vihogtunk, szemkihúzó tussal és sablonnal tetkót rajzoltunk a köldökünk köré... egy szóval, nagyon jól elvoltunk...

Jött az éjszaka és hát teljes felvértezéssel útnak indultunk, mindkettőnkön miniszoknya, ami még a fenekünket sem takarta, rajtam top - akkor még villogtathattam a hasamat -, rajta pedig a mellére figyelmet felhívó felső. Ittunk is már néhány vodkát, halál jól éreztük magunkat. Betértünk az első utunkba eső diszkóba és láttuk, hogy néhányan hasonló vértezéssel érkeztek, ez az az eset, amikor nem érdekelnek a pasik, max. játszadozol velük, mint kutyával a láncon, csak szórakozol, semmi célod vele... Nos, természetesen volt pódium, ahol néhány lengén öltözött, béna, rusnya csaj rázta magát. Nekünk több sem kellett, sem a mozgástechnikánk, sem a magabiztosságunk nem volt megkérdőjelezhető... Nem telt bele 5 perc és privát show-t adtunk kvázi a barátnőmmel, néhány erotikus mozdulattal, max. megsejtethető, egymásra kéjes pillantást vető, kis játékot. Ez csak játék volt, soha egymáshoz nem nyúltunk volna, csak a reagáló pasasok idegeit akartuk a végletekig nyúzni...

Csak egy apróságról mindketten megfelejtkeztünk, itthon kb. 10-15 bodyguardom volt, könnyen volt nagy a szám, amint valaki a közelembe jött, a fiúk már ugrottak, nagyon szerettem őket... Ilyenkor eszembe jut a legkedvesebb, egy óriási kis mackó, Tamás, aki annó aztán lelépett Svédországba sofőrködni, imádta a hosszú combjaimat, láthatta is eleget, csak hozzám nem nyúlhatott, ahogy senki sem...

Na, elkalandoztam kicsit, térjünk vissza a balatoni kalandra. Nos, miután minden nőt letáncolunk már a pódiumról, odajött két rossz arcú srác, enyhén kiakadva, hogy tudjuk-e, hogy azok az ő kurváik, akit letáncoltunk és kinek a kurvái vagyunk mi... Hajjajj, dehát vagány csajok vagyunk és a helyi stricinek a kurvái. Egy a gond, hogy a rohadt ritka nevem miatt nem nehéz lenyomozni még egy 50ezres városban sem, hogy ki vagyok és annyira nem voltam rutinos, hogy álnevet prezentáljak.

Természetesen idősebbeknek adtuk ki magunkat és jót csevegtünk a helyi strici két kutyájával. Rendesen döntöttük magunkba a vodkát. Barátnőm már előtte drog függő volt, akkor éppen clean fázisában. Lementünk a Balaton partra, ott pedig vett elő az egyik kutya némi füvet, barátnőm pedig részegen könyörgött, hogy csak egyet... Én pedig lazán odadobtam, nem vagyok az anyád, tégy amit akarsz - ezzel közvetve okolom magam az öngyilkossága miatt... Hát befüvezett, egyszer csak látom, hogy az egyik kutya épp kutya pózban csinálja... Egek, ennyire nem lehetsz ostoba (A sors akkkor is pofán verte, hazaérésünk után nem sokkal meg is tudta a nem pozitív eredményt - terhes, titokban dokit keresett és kapartatott).

Persze a kutyák a 4 napos tartózkodásunk alatt kajálni vittek, 'tárgyaltak' velünk, nincs-e kedvünk az ő nightclub-jukban tolni, meg is mutatták és bemutatót is kellett fehérneműben tartanuk, UV fényben... persze sztorizni játszi könnyedséggel tudtunk a kurvás dolgokról, elméletben elég valósághű elképzelésünk volt a dolgokról...

Csak hát néha esett egy-két szó az örök mosolyról, melyet akár az arcunkra vágnak, ha átverjük őket, arról, mennyire értéktelen egy kurva és mekkora élvezett kínozva kinyírni őket. Nem tudom, hogy úsztuk meg, hogy nem lettünk a "tulajdonuk", talán szerencsénkre elég tekintélyes volt a helyi strici ahhoz, hogy bekavarjanak neki. Utána hónapokig rettegtünk, főleg én, a hülye nevemmel, hogy megkeres a helyi strici, mit szórakozok a nevével...

A barátnőm pedig aktív drogos lett, majd mivel nagy összeget nyúlt a szüleitől, lelécelt, hogy megkeresse és visszaadja nekik, így ő aktív kurva lett (a sok speed-től legyott, komolyan mondom, úgy nézett ki, mint Lara Croft, hatalmas mellek, darázs derék, gyönyörű volt), majd csak szimpla alkohol problémákkal küzdött, férjhez ment, egy szép napon pedig gaj részegen kivetette magát a vonat elé... ennek is már több, mint 10 éve...

Kiegészítés, miért alakult barátnőm élete úgy, ahogy alakult:

A barátnőmnél azért adódtak így a dolgok, mert drága apa félrelépett, egy koncerten fedezték fel a tévében, anya-lánya, akkor lehetett ő 12 év körüli, hogy apa ott tombol a tömegben egy nővel... ezután jött a válás, anya leszarta a gyerkőcöket, dolgozott, pasizott és nem foglalkozott a gyerekekkel, a barátnőm nevelte a 4-5 éves öccsét, ő takarított, főzőtt... és hát elzüllött, de senkinek nem tűnt fel odahaza, anya aztán együtt járt a 15-16 éves lányával piálni, mert hát ő milyen fiatalos és menő....

Aztán ugye jött a nagyösszegű pénzlopás, nos drága szülők a nagy törés miatt kibékültek, azóta is szent családot játszanak, barátnőm lelépett kurválkodni, a szülőknek pedig a strici, aki negyedévente 3 napra hazahozta, beadta, hogy ő a menő milliárdos pasija, onnan jönnek negyedévente a milliók... és a szülők az alig 18 éves csajnál nem feltételeztek semmit, pedig láthatták volna, hogy megtört, csont sovány...

Vele voltam, mikor autóbalesetem is volt, valahogy vonzotta a rosszat...

A kurválkodás során pedig őrült sok szörnyűségen ment keresztül, vasalóval akarta kedves kuncsaft leégetni a csodaszép arcát, kutyákkal kergették, kivitték Hollandiába és egy városka polgármestere is tartotta a felesége mellett, egy házban... őrült sok gusztustalan, dagadt, szőrös és büdös pasi végigment rajta... ennek pedig mély nyomai maradtak.

Hogy ne féljetek annyira, én a hugommal kitaktikáztam, mindig légy nyitott, míg akkora hülyeséget művelnek, ami még "belefér", ne legyetek kritikusak, inkább megértőek, akkor közölni fogják azt is, amikor túllépnék a határt és közbe tudtok lépni, én így gondolom....

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr481711916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.29. 10:55:56

Oh baszki, ez durva történet volt! Főleg a barátnős rész. Tisztára, mint egy Tarantino filmben. Kemény.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.29. 10:59:02

basszus, engemi nkább a barátnőd sztorija fogott meg :(

17 évesen hihetetlenül hülye tud lenni az ember lánya, csoda-e, ha aztán féltem a sajátomat saját magától... azt mondja, ne irányítsam, hagyjam hadd csinálja, ahogy akarja. aha.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.29. 11:16:32

Jézusom Díva, nem mondod hogy ennyire hülye voltál 17évesen?! Jajj Istenem, még jó hogy nem történt semmi bajod, a bnődet viszont nagyon sajnálom, részvétem.

De most komolyan hogy lehetett annyi eszed, vagy honnan jött az isteni sugallat?!

@Vagyok, aki vagyok...: hát ez az. Én is attól félek, hogy majd a gyerekemnek nem lesz annyi esze mint nekem gyerekkoromban, és csinál ő is vmi baromságot.

Ami a bodyguardokat illeti, engem még egy pasi sem tudott jobban megvédeni, mint én magamat....viszont én már rengeteg pasit sikerrel szedtem szét. Volt olyan is, hogy az egyik menő hely kidobója összeugrott egy másik nagydarab fenegyerekkel, na azokat is én szedtem szét. Erre vagyok a legbüszkébb, de azért nektek bevallom, baromira be voltam rezelve, hogy én is kapok egy istenes nyakast, amitől nem biztos, hogy észhez tértem volna...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.29. 11:25:33

óóóóóóó, egek, díva, már tényleg elhiszem.... ez a naivitás igen magas foka már...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.29. 11:43:28

@Incifinci: huh, jártál vmi kickboxra?:-) jobb lesz, ha nem húzok veled ujjat:-))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.29. 11:54:32

@Hirmondo Helen: dehogy jártam. De jó nagy a szám (nem úgy, Te!!!!!már előre tudom mire gondolsz:-) és nagyon jó a beszélőkém, ezt a többiek is tudják tanúsítani:-)

díva naíva 2010.01.29. 12:13:23

@Hirmondo Helen: ezt az élet írta...

@Vagyok, aki vagyok...: kiegészítettem a sztorit, nem olyan könnyű elrontani...

@Incifinci: ez így alakult, megszeppentünk, hazugság hazugságot szült...

@hzizi: valóban az volt, utólag mindent másképp tettünk volna, belesodródtunk, nem direkt csináltuk... a helyi diszkóban mi voltunk a felvezető táncosok, úgy gondoltuk, hogy itt is kijár a főszerep, ebből indult minden...

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.01.29. 14:20:35

Uristen, Díva! Ez nagyon kemény! Részvétem, csajszi! :((((

Én is/mi is csináltunk sok hülyeséget, de azért ez túlment minden határon! :S

Ezek után hogy engeded el ide-oda a kicsinyeidet?!?!?!??

sing-lee 2010.01.29. 14:54:04

Félő hogy ha csajnak születek nekem is hasonló lett volna a tinikorom. Amilyen hülye voltam én is.
Persze van egy bátyám, ki tudja mennyire vigyázott volna rám...

Tittok 2010.01.29. 15:37:15

Rám vigyázott a báttyám. Hellyel közzel.
Én nem lepődtem meg Díván. Fiatalkorban sokmindent csinálnak az emberek. csak később se felejtsék el.

Zafír120 (törölt) 2010.01.29. 19:01:58

Sokat strázsáltam én is a húgom ,na az nagyon fiús volt velünk lógott folyton,most is fiús de úgy hogy van egy férje és egy fia, de a szövege maradt a régi mikor azt mondta ,most néztek mint sekrestyés a hülye lányt aki a szenteltvízbe mosta a fogát , na volt vele rengeteg élmény- Díva Te is ilyen lehettél.Sajnálom hogy nem láthattalak.

díva naíva 2010.01.29. 19:14:25

@érzelmikáosz: hála égnek ez egyszeri eset volt, ennél már csak lightosabb dolgok voltak, mindenképp posztolni akartam róla, in memoriam Zs-nek...

Gyerkőcök még kicsik, hogy egyedül menjenek, de próbálok nyíltan állni a gondokhoz, hogy később is fennálljon a bizalom és ilyenkor felhívjanak, hogy gáz van... én is hazatelefonáltam, de csak annyit mondtam, minden rendben.

@szingliman: simán ki is nézném belőled, dögös csaj lettél volna :)

@nimródfi: most sem vagyok normális, bár ilyen sztorikba már nem sodrom magam, de azért hellyel-közzel történnek velem furcsa dolgok, olyan felnőttesek :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.29. 19:59:23

Jah, és az a cucc, amiben akkor voltál, még megvan?
Húú néha fel szoktam venni a férjemnek kis retro divatbemutatót tartva ezeket a tinicuccaimat, persze a szoknyák csak combig jönnek fel, derékig már nem:D

mágnes dóra 2010.01.29. 20:58:26

Sajnálom szegény Zs barátnődet, de a történetet olvasva egyszerre sírtam és röhögtem.
Sajna eszembe jutott, hogy a barátnőmmel mi sem voltunk kismiskák. Nagyjából megúsztuk, persze azért belefutottam én is egy -két "pofonba".
Dehát okos ember a saját kárán tanul!- vagy ez nem így van? ;)

díva naíva 2010.01.29. 21:31:50

@Hirmondo Helen: nem tudom, hogy merre lehetnek, sajnos néhányszor költöztünk azóta, volt néhány kedvencem, annó még divat volt a forró naci top kombó :) hát az már túl jól nem állna a zebra csíkos hasamon :))

@mágnes dóra: őőőő az okos más kárán is :)) de abban mégis mi az izgalmas? :)

Cica-mica 2010.01.31. 14:35:43

Hát rázos történet az biztos, de van ilyen. Eszembejutott, hogy kis hilján velem is megtörtént egy ehhez hasonló sztori. Na nem ilyen durván, de én attól is totál kiakadtam, jó pár hétig görcsbe volt a gyomrom tőle. És ha belegondolsz, nem akrtunk mi is csak egy kicsit nagyosak lenni, felvágni. Igazi naiva.

pizs (törölt) 2010.02.01. 07:43:00

Na, én ettől óvatosabb voltam mindig abban a korban...
süti beállítások módosítása