Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Megint egy újabb nap... és a régi gondolat

2009.12.30. 18:39 | díva naíva | 9 komment

Tegnapi randi, hát alacsonyabb és öregebb, mint amilyent vártam :D Ráadásul annyira egyszerű, kedves pasi, nem tetszős :) Hülyültünk pótapával, ha nem jön be, küldjek sms-t és majd ő cirkuszol. Írt sms-t, na milyen? Írtam: felejtős... Erre a hülye tényleg felhívott és ordított, mint a sakál... Te riherongy, a kölykökkel itthon vagyok (gyerekek apáztak), te meg elugrassz kóláért, aztán már egy órája nem jössz, te utolsó céda.... :D keep cool, mindjárt jövök, srác szemei kerekedtek, ja, mondom csak a haverom, de cirkuszos :) utána még 5x hívott :D, na de ezért az autószerelőnél bosszút fogok állni, alig várom :) Pasi kérte a telefonszámom, mondtam, majd később, most nem praktikus :)

Szerető tegnap utolsó pillanatban is még hívott, hiányzott, talán hiányoztam, tudom, nem akarja, hogy feledésbe merüljön, míg nem lesz újra. Olyat tett, amit nem hittem volna, kértem, tette, jól esett.

Nos Pótapánál társasoztunk, tudom, mennyire hiányos az általános műveltségem, amiben jó vagyok, abban profi, de sok mindenről lövésem sincs :) ez van, de törekszem rá, hogy tömjem a lyukakat. Nem értem, ott volt egy barátnője, meg egy pasija. Bújt és húzta, már az is irritált, mert ilyet felnőtt ember nem csinál társaságban sem heteró, sem meleg.  A full döbbenetet az okozta, mikor felvonult a sráccal a hálójába és vigyorogva tértek vissza hosszú idő múlva... Komolyan, kell ezt? Bár nem fogtam ma vissza magam, megmondtam mi a véleményem az egészről, meg ugye A PASIJÁT szereti, na de ennyire? Számomra ez felfoghatatlan, velem nem kell elszámolnia, na de önmagával?

Fáradt vagyok, 3ig társasoztunk, aztán fél 5-ig nem akartam felmenni az emeletre, nem akartam aktív hallgatója lenni az akciónak, 8-kor pedig indultam dolgozni. Hát munka :) Jó, mondjuk aktívan csináltam a dolgom 1-ig, lightos, agyat nem igénylő munkát, közben pedig végig beszélgettem kollegina barátnővel, aki ugye hasonló cipőben jár, mint én Szeretővel.

Waterfallal is sokat beszéltem erről mostanában, magamban is sokat gondolkodtam az egészen.

Néha érthetetlen, egy létező kapcsolatból kiléptem, gond nélkül, egy 12 éves kapcsolatból. Ebből pedig egyszerűen képtelen vagyok. Hogy miért? Mert az rossz volt, ez viszont jó, sokszor nem, de van, hogy igen. És ezek az igenek a szalmaszálak. Lehet, nem kellene annak lenniük, nem tudok mit tenni. Veszélyes helyzet, többszörösen. Először is, fennáll a veszélye annak, hogy mindenkiben őt fogom keresni, akkor így jártam és a másfél évből tíz év vagy épp húsz lesz - bár én hiszek benne, hogy ez nem így fog alakulni. Másrészt viszont, számomra elég megterhelő a kétgyerekes, két munkahelyes szingli lét, hogy 12 napig magamra vagyok utalva, amit én nem teszek meg, más nem teszi. Lestrapál, leszívja az energiáim... Igen, más érzés úgy aludni, hogy ölelnek és biztonságban érzem magam és más érzés úgy aludni, hogy többször megébredek, hogy van-e takaró a gyerkőcökön... hogy én vigyázok. Igen, feltöltődök nála, erőt ad, ha van egy dátum, amelyet várhatok, könnyebb úgy megbirkózni a szürke mindennapokkal, hogy tudom, hogy jön egy újabb feltöltő nap... Szimplán ennyi, ott és akkor szerethetem, és viszont szeret és szükségem van rá, úgy ahogy erőt adnak a napi sms-ek is és az esti-éjszakai beszélgetések is. Nem tudom, mikor és hogy lesz vége, sokszor vágyom rá, sokszor rettegek tőle, de ha eljön az idő, meg fog történni, amíg nem, pedig nem harcolok ellene, nincs rá késztetésem, nincs rá energiám. Néha azon gondolkodom, a Szerető lét soha nem biztos, mindig dolgozni kell a másik figyelmén, nehogy érdektelenné váljon, figyelmesnek, kedvesnek kell lenni, jobban, mint egy stabil kapcsolatban, így gondolom vagy csak szimplán rossz tapasztalatokat szereztem, ha nem zuhan meg, itt van nekem, meghallgat, megért és együtt érez, figyelmes és kedves, soha nem becsmérlő, soha nem bunkó és erre nekem szükségem van. Nem hiszem, hogy örökké tart, de most kell és kész és nem baj, ha senki nem érti meg, én tudom, miért teszem. Ér elég támadás családilag, a való világomban, nála nincs támadás, nincs kötelesség és kötelezettség, csak megértés és ez jó nekem, most, hogy megzuhant, annyira azért méltatott, hogy megkérdezze, hogy vagyok ÉN, hogy telt a napom...

Aranyos, az egyik oldalon mértéktelenül féltékeny, a másikon pedig mégis drukkol, megérdemlem a való kapcsolatot valakivel, aki tisztel és szeret és én viszont, ő is megérdemli, mert jó ember, nehezebbé vált a jövő, mert megtudtam, van aki megérthet, csodálhat, mégsem korlátoz, nem akar elválasztani a barátaimtól, ő is azt kapja egy nőtől, amire mindig is vágyott... Míg nem jön jobb, pedig leszünk egymásnak, ha pedig sosem jön, akkor sem voltam teljesen egyedül, volt egy lelki társam.

 Ja és egy férfi van, akivel beszélgetek, csiga tempóban haladunk, de nem bánom, ő sok mindenben ígéretes, a tiltott nevű, tiltott szakmás :) legyünk őszinték, ez a karmám :), nos belőle lehet valami, láttam fotót, tetszik, amit láttam, tetszik, amiket ír... majd meglátjuk, az idő megold mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr961633403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2009.12.30. 21:00:56

na, ez egy szépen letisztult poszt volt, teljesen fogtam :) és értem is...

Cica-mica 2009.12.30. 22:05:48

mintha magamat látnám, bocs, hallanám. Hát igen. Kapaszkodunk a semmibe. De még tanácsot sem adhatok, mert én is felfogadom, holnaptol, nem hivom, nem várom, nem keresem, nem válastom és mégis

Cica-mica 2009.12.30. 22:08:17

bassza meg, beirtam egy nagy ömlengös szöveget, erre azt se tudom merre lett. de már nem ismétlem meg magam, mert unom.
A dögség nagy betegség, és én most abban szenvedek

díva naíva 2009.12.30. 22:27:13

@Cica-mica: én pedig nem fogadok meg semmit :) és nem csalódok önmagamba, azt teszem, amit az ösztöneim súgnak :) ha átvernek, így jártam, de legalább azt tettem, amit jónak láttam :)

díva naíva 2009.12.30. 22:27:56

@Cica-mica: az élet apró örömei :)))

sing-lee 2009.12.31. 11:21:22

"törekszem rá, hogy tömjem a lyukakat. " Na rokon lelkek vagyunk :)

díva naíva 2009.12.31. 15:37:46

@szingliman: jól teszed :) remélem gyorsan ép lesz a falad :)
süti beállítások módosítása