Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Homeless

2013.08.17. 07:58 | díva naíva | Szólj hozzá!

Hát körülöttem mindig zajlik az élet, mostanában elég sűrűn szerelembe esek és történnek dolgok, amik nem mondom, hogy nem normálisak, de talán nem szokványosak.

Adódott a helyzet, hogy megkaptam a fűtésemre az árajánlatot, nem mondom, hogy a 930 ezres összeg látványa nem fájt, de a meleg gondolata télire megkönnyebbülést adott. Ez volt konkrétan szerda délelőtt... és akkor tekintsünk csak vissza. Februárban mondja az életvitel tanácsadóm (alias jósnőm) idén még eladod a házad, mosolyogtam, mint a hitetlen Tamás, hisz nem is árulom... Áprilisban felhív az ügyvéd barátnőm, figyelj már, van egy pasi, aki pont a te házadat keresi a te lakóparkodban, egy szintes, négy hálósat, eladod? Háááát mondom, van az a pénz, kijött az ingatlanos, szerződtünk, fényképezett, felhívott két hétre rá is és se kép, se hang, én meg konkrétan el is felejtettem. Múlt szombat reggel csörög, hogy jönne a pasi megnézni a házat, hirtelen képzavarban voltam, de gyorsan leesett a tantusz, ám legyen, jöjjön... közben elmentem pénzt váltani és találkoztam a sráccal, akivel 15 évvel ezelőtt bulizni jártunk (srác, muhahaha 46 éves) ránéztem és rögtön tudtam ki ő, 10 mp után már a nevére is emlékeztem, rámosolyogtam, ő morgott, hogy mennyien vannak, visszamosolygott, de mivel sokan nem ismernek meg, elfordultam, majd vissza és egy nevetésbe kitört, nem mondod, más lett a hajad mondattal találkoztam, hát izé, szerintem nem csak a hajam, jelenleg azért 10 kilóval nehezebb vagyok, mint annó, úgyhogy lekérdeztem mindenkit, akivel összejártunk annó, ki merre témfereg, nagyon élveztük, jó volt újra látni, novemberre babát várnak :) Na, megint elkalandoztam, szóval közben csörgött a telóm, hogy a pasi a családjával a ház előtt vár, mondtam, sietek, pedig nem is igaz :P olyan szinten nem érdekelt, hogy az kifejezhetetlen, tudom, csúnya vagyok :D Hazaértem, körbevezettem őket, fikázott jobbra-balra, ment fel bennem rendesen a pumpa. Beszéljünk az árról, mondom neki, arra van az ingatlanközvetítő és azzal kvázi kidobtam. Felhívott másnap az ingatlanos, le volt egyeztetve, hogy 1 milliót engedhet, erre van pofája felhívni, hogy ők 3-at akarnak alkudni, pffffff, felejtsd el, 1 millió vagy semmi, nem engedek egy vassal sem többet, nem hirdetem és ő az egyetlen, aki megnézte, nem érdekel... Cseszte a csőrömet, de nem foglalkoztam vele, intéztem a fűtést, stb. Teltek - múltak a napok, szerda munkából hazajövet sms-t kaptam, nem tudlak elérni, kérlek hívj szövegezéssel az ingatlanostól. Felhívtam és mondja, akkor szerződnénk, mondom neki, melyik részét nem értettétek, hogy nem engedek, mondja, nem akarunk már alkudozni, elfogadjuk az árat. Na, ott elöntött a forróság, nem mondom, hogy hiper áron adtam el, mert reális az ár, 4-5 millióval olcsóbban, mintha teljesen kész lenne és annyit költeni is bizonyára kell még rá, de erre nem számítottam, lementem hídba, tök egyszerűen. 

Közben pörgök, mint a búgócsiga és ismét szerelembe estem, csak hát izé, na, nem olcsó, de tovább pörgök, 5 millával olcsóbban falun is kapnák házat, de ez itt van két utcányira és anyám is bejelentette, hogy felejtsem el a gyerekeknél a besegítést, ha nem maradok a környéken és pont olyan messzire leszek, amennyire szeretném, még pont 2 utcával messzebb, tehát már nem a papucsban átsétálós verzió. Ikerház, 3 hálóval és szimpla garázzsal, gondolatban már berendeztem, 3 ikerház lesz a telken, a terasz és a kert napos és a szomszéddal kertkapcsolatos, oda már az életben nem épül monstrum, ami takarja a napomat és KÉSZ lesz!!! Nem kell még 10 évig minden filléremet beleölni, hogy lakható legyen. De drága, alkudoztam a csávóval, hát százezreket akar engedni, de nekem az kevés, mondja nekem kérheted az olcsóbbik verziót, de az nem tartalmaz burkolást, szanitereket és festést, na, ott is lementem hídba, normális? ezért a három tételért kérsz 2 millát?? Hát osztottam szoroztam, beszéltem a festőmmel, 250 ezer, a lépcsőburkolat 160 ezer, az ajtók 300 ezer, konkrétan 2 mosdó, 2 wc, 1 kád szerelvényekkel és armatúrákkal is max. 300 ezer, a házat pedig végigparkettázom, mint itt, 200 ezer, hát ez 1,2 milla, tehát nyertem is azonnal vagy 800 ezret, nem mondom, hogy könnyen kinyöghető az összeg, de ha egy évig még takarékoskodok, akkor idén még új konyhám lesz, jövőre redőnyöm, terasz pergolám, bringa tároló faházam és wpc burkolatom a teraszon, minden más benne van az árba, ergó jövő nyárra KÉSZ házam lesz, amin az ég adta világon semmit nem kell csinálnom, a kertje mondjuk csak 300 nm, nem 700, mint itt, de ez sem érdekel, míg itt társasházak övezik a kertemet, ott 3 kerttel lennék szomszédos, jelentősen nagyobb a csend. Arról nem is beszélve, hogy itt 25 évig nyöghettem volna a hitelemet, ott 50 ezerrel olcsóbb lesz az első 5 évben, a következő 15 évben pedig 100 ezerrel, mert veszek fel egy 20 éves kamattámogatott hitelt és egy 5 éves nem kamattámogatottat. Lázban égek, el sem hiszem, szerelmes vagyok abba a házba, a gyerekeket is átvittem és rajonganak érte, van benne 3 12-16 nm közötti szoba, kiscsajom a legkisebbet akarta választani, mit mondjak, az a 10 nm-es fürdő volt :D

Szóval, zajlik az élet. Október 1-vel ki kell költöznöm, oda valszeg legkésőbb november 1-vel költözhetek. Tesóm anyázott, hogy hónapok óta árulják a lakást és nem jön rá vevő, én meg... én sem így terveztem... gyönyörű, KÉSZ otthonunk lesz és elkerülök anyám hatásköréből, 20 a csúcson, hogy anyám kitalálta vegyem meg a sorházat az udvarukban, na már csak az hiányozna.... kinéztem egy 3,5 millával olcsóbb használt házat, nézte a rossebb, anyám volt, mondtam, hogy csúnya, míg az újban 1,80 a parapet magasság és észre sem veszed, hogy az kvázi tetőtér, addig abban 50 centinél indul és minden szobának van ferde fala, mellesleg a törlesztő, mivel használt lakás 9 ezerrel lenne olcsóbb 20 évre vetítve, ez meg annyira nem érdekel...

Winnetou szerdán jött, pénteken együtt mentünk, marha sokat röhögünk, jól érezzük magunkat, röhögnöm kellett, 2 hét alatt eljutottunk odáig, hogy hát ő többet nem szándékozik nősülni, így fű alatt benyomta, mert hát tudja, hogy én meg szándékozom férjhez menni, mondjuk jelenleg ez érdekel a legkevésbé, jó fej, nagyon sok mindenről lehet vele beszélni, míg én ügyeztem, simán játszott a gyerekekkel és tök vicces, hogy hozza az x-box játékait és kérdezgeti tőlem, hogy szerinted a gyerekeknek mikor lesz kedvük végre játszani vele :D Szerdán mondtam, vacsi előtt nincs játék, ott állt a két férfiembör boci szemekkel, hogy csak egyet, léééééccccci :D

Konkrétan állítom, hogy nem lesz könnyű, konténer, mindent kidobni, amit a gyűjtögető életmódommal felhalmoztam, de majd megoldom. Meg államvizsga, meg szervezés, tervezés, de minden rendben lesz,tutira :) és télen meleg lesz és nem lyukakat tömködök, hanem értelme is lesz, ha spórolok :)

Szal zajlik az élet, rendesen :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr435464444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása