Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Work hard - play hard

2013.06.28. 21:34 | díva naíva | Szólj hozzá!

Nyűűűűűűűűűűűgös vagyok és kicsit kétségbeesett az államvizsga miatt, feszült és lobbanékony, de ahogy megnézem a főiskolás zárt kört, ezzel nem vagyok egyedül :)

Nagyfiamnak begyulladt a lábkörme, ebből kórház lesz :S pedig már minden csodaszert bevetettem :(

A cégnél feszül a húr, a főnökasszony frusztrált, hogy lassan diplomással dolgozik és hogy nem szívlelem a lányát és a baklövéseit nem nagyon tudja eltusolni és hogy nagyon szeretjük egymást kolléganővel... új munka után kellene néznem, sürgősen, mert sokáig nem fogom már vissza magam, képtelen vagyok rá, hogy frusztrálja, hogy nem vagyok idióta, mostanában figyelek rá, hogy ne hibázzak, úgyhogy generál hibákat...

Álmodozom róla, hogy 4 nap múlva, konkrétan július 2-án 17 órakor leteszem az államvizsgát, kirándulok a gyerkőcökkel, rendbe hozzuk a kertet és boldogok leszünk. 

Irtó mérges voltam menedszerre, 3 napig nem jelentkezett, aztán egyszer csak igen, sosem lesz vége ennek a 2 hétnek, míg haverozik, bár hiányzom én is rendesen, a napi egy emaillel, próbál építeni, erősíteni, kedvelem, aztán kiderül, Munkamániásnak mondtam, kirakom, hanyagol, hát rendesen helyretett, hogy hülye vagyok, az első pasi az életemben, aki rajong értem, tesz is értem és nem csak les, mint borjú az új kapura...

Igazából jó vele dumálni, okos fiú és őrülten rajong értem, csak ne tűnne el mindig, bár ha nem tenné, már valszeg repült volna :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr305382751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása