Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Boldog ság

2013.09.24. 22:09 | díva naíva | Szólj hozzá!

Na, ez az, amiről fogalmam sincs, honnan jön és meddig marad, vasárnap rémálmokkal küzdöttem egész éjjel, reggel úgy keltem, mint akit agyoncsaptak és a napom is erről szólt, Winnetou is eltűnt 11-kor és egész nap elő sem került, nem tudom, hogy ez teszt, vagy csak így alakul, de már nem izgulok, a valószínűsége, hogy baja esett elég csekély, előbb-utóbb előkerül :)

Ma viszont széles vigyorral ébredtem, aztán zenét hallgattam és először azt hittem, csak az én számaimat játszák a rádióban, aztán rájöttem, hogy sokkal toleránsabb vagyok, mint máskor :) Egész nap széles vigyor, közben még kellő magabiztossággal leordítottam Kollégát, nem szeretem, ha belekotnyeleskednek a dolgaimba, ő pedig megkeverte a fuvarjaimat és akkora nagyképűséggel szájalt vissza, hogy nem kellett több, hogy hangot adjak, hogy ez az én döntésem, nem az ő hatásköre és faképnél hagytam, egy óra múlva még mindig ezen röhögtem, aztán mosolyogtam tovább és erről szólt a napom.

Jelentkezett a vevő is, egyezkedni akarok, nekem zsé kell, neki ház, feltételeket akart szabni, én viszont ragaszkodtam az én igazamhoz és igazam lett :) Úgyhogy előbb lesz zsém, neki meg háza, nekem meg házam :) jajj, de nem egyszerű az élet :D

Winnetoutól is kérdeztem, hogy alakul a hétvégénk, kábéra tudom, mikor dolgozik, de fogalmam sincs, milyen egyéb elfoglaltsága van és hát mit mondjak, az nekem is van/volna. Próbáltam a tudtára adni, nem az ő idejét, az enyémet osztanám be, de ahhoz tudnom kellene, hogy ő mikor jön képbe, erre kiröhög :D Komolyan mondom... Este pedig próbáltam a tudtára adni, óvatosan, hogy itt nem arról van szó, hogy elvárom, hogy helybe jöjjön, ha kell megyek én, csak jó vele és hiányzik és nagyon úgy tűnik, ez eddig nem tűnt fel neki, meglepődött, sőt, örült neki, úgyhogy hirtelen felindulásból holnap jön :)

Gyerekek meg oda vannak érte, holott a kommunikációjuk vicces, esküszöm kiscsajomnak füstöl a feje, ha vele beszél, de akar, és mindkettő, ha azt mondom, hogy hárman vagyunk, automatikusan javít, de anya, nekünk itt van Winnetou is. Fura dolog ez, nem számítottam tőlük ilyen mértékű elfogadásra. 

Délután elintéztem gondolkodás nélkül, amit kellett és még fogorvoshoz is időben odaértem, úgyhogy a fogsorom ismét rendben, de úgy elharaptam a számat, holnap öröm lesz a nap :)

Boldog vagyok, ja meg taknyos, na mindegy, hulla boldog és magabiztos és mosolygós és fogalmam sincs, mitől, próbálok arra összpontosítani, hogy ez így maradjon és a félig üres, mindig félig teli legyen. 

Céljaim vannak és álmaim és lehet, hogy még csak keresem az odavezető utat, de egyre biztosabb vagyok benne, hogy meglelem és jó lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr825532263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása