Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Hét-vége

2013.02.25. 08:17 | díva naíva | Szólj hozzá!

Kavargok, meg csapongok, legalább is erröl szólt a hétvégém, Álompasi randiját csak kétszer mondtam le, bekavart Mr. Big, aztán kellett 3 nap, mire leesett, hogy nekem nem kell Mr. Big, tegnap találkoztunk, se puszi, se pá, igazából úgy viselkedünk, mintha barátok lennénk. Pedig szerintem mi nem leszünk barátok. Így, hogy engem sem érdekel, elég fura dolgok ezek. Felhívott este, hogy nem kérné, ha lenne más választása, adjam kölcsön a kocsimat estére. Tudom, idióta vagyok és megtettem. A gumimmal viszont valami nem stimmel, ezt közölte is, mikor hazajött, na meg azt is, hogy délelött intézkedik, hogy megcsinálják, mikor hazajövök. Én is éreztem már szombaton, hogy valami nem kóser, de most mondjuk 60-nál többel nem tudtam jönni, úgy ráz…Ott aludt nálam, pedig jobban díjaztam volna, ha hazamegy, de nem ment, nem, mintha bármi vizet zavart volna, megjött, beszélt hozzám egy-két szót, aztán én jobbra, ö balra fordult. Reggel elég katonásan ébresztettem, miatta nem akartam elkésni. Hazavittem, illedelmesen megköszönte és ennyi.

 

Este pedig beszéltem Álompasival, nekiálltunk, aztán nem hagytuk abba, elkezdtük lefektetni elvárásaink alapját. Azon behaltam, mikor megkérdezte, hogy horkolok-e :) Utálja a nöi „semmit“, mondtam, akkor korrigálom „késöbb megbeszéljükre“ :) Irtó jó fej, kedvelem. Mondta, kicsit be van rezelve a két gyerektöl, eggyel már megbirkózott, kettövel még sosem volt dolga, bár úgy gondolom, ha eggyel ment, akkor kettövel is. De ez azért még a jövö zenéje. Ami irtózatos plussz az oldalán, szeretne nösülni, bár az elmúlt 7 évben nem talált olyan nöt, akinek megkérte volna a kezét, de ha talál, akkor mindenképp megteszi, nos mind Bandita, mind az utódjai kategórikusan elzárkóztak töle. Elvinne Hollandiába megszemlélni a tulipán mezöket és ha vége a sulimnak, akkor igenis kikapcsolódást érdemlek, úgyhogy elutazunk. Na, ilyen pasim sem volt még… Az Ex-férjemet, Banditát is én vittem, nem ök… és mindig csak hallgattam, ha rajtuk múlik, hova mentünk volna… mondtam neki, ha csak a fele igaz, akkor ö valóban egy Álompasi. Kiscsajom este mondta, költözzünk el, kérdeztem töle, hogy hajlandó volna-e külföldre költözni és simán rávágta, hogy igen, de a kertes házból nem enged. Még akár ez is elöfordulhat.

 

Anyám kikészített, meséltem, hogy Banditával mi újság, igazából sajnálom, de ö maga hidegen hagy, senkinek nem kívánok ilyen szar passzt, oszt annyi. Anyám meg elkezd a lelkemre beszélni, hogy milyen rendes ember és biztos kibulizta már magát és ki kellene vele békülnöm… Azt hittem rosszul hallok, mondom, ad1, ha ö lenne az egyetlen pasi, akkor sem, ad2, szívesen kibékülök és megvárom, hogy 3 hét múlva vagy 3 év múlva újra elhagyjon… tesóm úgy kikattant, mikor meséltem neki.

 

Délután k.o. voltam, úgyhogy kiscsajommal bebújtunk az ágyba és megnéztük a Hortont, valahogy szeretem azt a mesét :) Aztán kitalálta, hogy újra kleopátra frizit akar, hallellujah, véget ér az órás hajfésülés. Kisfiam meg megnézte a cobra 11-et, folyamatában tesóméknál van, mondtam, ezért valagba rúgás jár. Figyeltem ebéd közben, olyan dolgokról beszél, amiröl dunsztom nincs, különbözö star wars-os dolgok, amiröl még csak nem is hallottam :) Aztán meg azt mondja, hogy belémszállt az angyal, mától jó leszek :) Természetesen ez volt a parasztvakítás és este már ment is a cirkusz, hogy a hálóban nem vacsizhat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr265029178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása