Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Mission impossible avagy a felejtés labirintusa

2009.11.20. 19:01 | díva naíva | 12 komment

avagy hirtelen felindulásból elkövetett blind date :)

Ma csevegtem egy pasival, helybéli, állítása szerint nőmentes, 37 éves, meghívott holnap randizni, jó fej volt, bár nem volt róla kép, az egója rendben van, a humora nem rossz, aztán felhívott, már röhögtem, persze rejtett számról, hogyan máshogy :)) oda volt mélyen búgó hangomért - hát évtizedes dohányzás megtette a hatását :D Holnap randizunk, ma akart, de leállítottam, lassan a testtel, a holnap mégiscsak más :D Na mindegy, egyszer élünk, már elképzeltem egy 1,60-as kopaszodó sörhasas pasast, ha nem az lesz, kellemesen csalódok, ha az lesz, meg jót mulatok :)

Holnap már többet tudok :)

Sokkal nem tudok többet, csak annyit, hogy Mr. rejtett szám nem jelentkezett, ezt mondjuk már éreztem reggel is, intuíció, de legalább rendbe raktam a file kavalkádot a gépemen és újra lett telepítve, most újra száguld:) Azt hiszem a pasi meg megspórolhatja magának a magyarázkodást, ha egy sms küldésére nem volt képes, akkor ennyi. Filozofálni és kombinálni meg végképp nincs humorom, hogy vajon miért nem...

 

Furcsa pasi meg bejelentette, hogy megy szív egy kis füvet és utána mindent megdug, ami mozog, hát haver, ezzel fényévekre lőtted a randi lehetőségét :))

Ja és van újra magázódó jelöltem is, mert én csípem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr551540349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domdodom69 (törölt) 2009.11.20. 20:54:34

én meg csak kapkodom a fejem :) olvasni szórakoztató :) remélem te is így éled meg :)

sing-lee 2009.11.20. 21:47:54

Ha magázik hát magázik, te dolgod ha jólesik :)
Furcsa pasi nem rokona Zalánnak?

díva naíva 2009.11.20. 21:51:51

@vagyok, aki vagyok...: hát ez most így adódott, mondhatni, én meg nem mondtam nemet, egy kávéba nyilvános helyen meg nem halok bele, a pasi szórakoztató volt és veszíteni valóm nincs, max. fél óra az életemből...
a Magázós pasi már egy ideje rámírt, ma összeakadtunk, ebből kétlem, hogy lesz valaha irl találkozás, de attól még ő is szórakoztató...
a furcsa pasi meg már egy ideje próbálkozik, de az ilyen furcsaságai miatt hiába a geográfiai közelség, asszem soha nem fogunk találkozni.
@szingliman: hát, ha őszinte vagyok, nem vagyok kíváncsi az elcseszett családfájára :))

Mary_N 2009.11.21. 10:15:22

drukk, hogy szimpi legyen irl is!!

díva naíva 2009.11.21. 10:32:45

@Mary_N: ahhoz előbb jelentkeznie kell :)

Döglött macska · http://www.pallas70.hu/tb-berugy-tanfolyam.php 2009.11.21. 12:52:28

Most komolyan, kell ez? Azért lehet, itt a rosz tapasztalat, de a net néha az alja gyűjtőhelye - na persze van kivétel, de aki ide jön, nem a jobbat keresi, hanem mert máshol nem megy.
Persze van egypár jó is, szóval ha ilyenen vagy, nincs gond....

díva naíva 2009.11.21. 22:31:00

@Döglött macska: mármint mi? hogy interneten ismerkedek? hát a való világgal sincsenek sokkal jobb tapasztalataim, így meg két gyerekkel elszórakoztatom magam itthonról is, kb. ennyi a véleményem erről. Egy ideje már űzöm, ugyan még mindig szingli vagyok, de lett néhány jó barátom a netnek köszönhetően, tehát mindenképpen pozitív irányba billen a mérleg nyelve.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.21. 22:49:19

Ez jó :)
(magázós nekem is volt :D - aztán nem tudom, mi lett, mert eltűnt. Tutira nálad kötött ki :D)

Te Macska-társ: mégis két gyerekkel az ember mit csináljon? Sokszor csak az este/éjjel marad a társadalmi élet színesítésére/bővítésére, az alvó gyereket meg nem hagyjuk ott. Kutyával lehet pasizni, de gyerekkel ....
Amúgy pont olyan retya az IRL is, mint a net. Tudom, magasan van az a kurva lec!

díva naíva 2009.11.22. 09:43:17

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): azért erre ne vegyél mérget, hogy nálam kötött ki :D

A macska-társnak írtakkal meg csak egyet tudok érteni...

aJeti 2009.11.22. 22:05:12

te, mi lett ezzel a randival? összejött? valami?

aJeti 2009.11.22. 22:16:48

aha...te sokat írsz, én meg össze-vissza olvasok. asszem tudom mi lett vele.

díva naíva 2009.11.22. 23:36:40

@aJeti: nem sokat kell ebben hinni :))
süti beállítások módosítása