Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

bágyatag boldogság

2013.08.14. 07:03 | díva naíva | 1 komment

ott tartottunk, hogy :) ritkán írok, az tuti. de foglaljuk csak össze:

08.04. Winnetou nálunk ebédelt, délután elment, mi meg estefelé mentünk pesti barátnőmékhez.

08.04 - 07. a dög melegben nagyvárosoztunk, persze kimaradt a libegő és a hajókázás a Dunán, volt helyette veresegyházi és erzsébetligeti strand, este meg közgáztanárral röpke összefutás :) napközben babázás, halál cukker a kis dundi, kiscsajom rögtön hozta volna haza :) na meg whatsappolás Winnetouval, hiányzás meg miegymás.

hazafelé menet Bandita sváb haverjával összefutás, esküvőjükről dumálás és későn indulás, azt hittem sosem érünk haza, szarul láttam a sötétben, dehát ez van.

08.08 megbeszéltük Winnetouval, hogy korán összefutunk a dög melegben a strandon, reggel már rámírt, hogy kórházban van a fiával, bokaszalag húzódással, úgyhogy átdiszponáltam, először az egyik szerelővel találkoztam, majd elugrottam az apeh-hoz, hót feleslegesen, majd másik szerelő, vásárlás és strand. Oda jött utánunk, este fröccsöztünk a teraszon és egy hajszál választott el attól, hogy történjen valami, de a szemembe nézett, szívem, azt szeretném, ha az első különleges lenne, mosolyogtunk és huhhh, kemény volt, na.

08.09 reggel elmentem fogorvoshoz, aztán a teraszon ragadtunk, majd elindultunk strandolni, bár már 10 fokkal hűvösebb volt, de jó idő volt. Csak már baromira untuk a gyerekekkel a strandolást, kiscsajom tök fáradt, már 3 méterről sem mert ugrani, aztán Winnetou sms-t kapott az Ex-nejétől, a gyereknek elszakadt a bokaszalagja, műtik, felhívta és szorongott, gyerkőcök meg inkább chilis babot ettek volna, mintsem a strandon maradjanak, Winnetoun is látszott menne is meg maradna is. Úgy döntöttünk, indulunk, majd elsírtam magam, de aztán összeszedtem, ha az én gyerkőcömmel lenne valami, akkor én is rohannék haza... úgyhogy ő indult a kórházba, én meg haza. Ettünk fincsi chilis babot és lézengtünk, vártuk az éjszakai jégesőt. Mesét néztünk és kábultunk jobbról balra :)

08.10 Winnetou downhill versenyre indulna poszt-őrzőnek, persze felhívták, hogy kiesett egy ember és kéne a helyére valaki, konkrétan ő és konkrétan rákészülés nélkül igent mondott, majd közölte azért azt is, hogy nem garantálom, hogy nem lesz bajom és kiscsajommal akart beszélni, már amennyi jelenleg még tudnak, mert csak ő tudja megnyugtatni, igazából rajong érte :D Mi meg átmentünk Pótapához, ott voltak a haverjai és mosolyogtam, teljesen elájultak, milyen gyönyörű, laza nő vagyok és milyen csodálatos a hangom - szerintem ezeknek bot fülük volt :D na, a rajongás kicsit jól esett, csak lekáosultam, volt vagy fél 1, mire hazaértem. 

08.11 Winnetou 7-kor jelentkezett, hogy túlélte, el is ment  aludni, én viszont már nem tudtam, úgyhogy lassan, de biztosan felkeltem és lézengtem a házban körbe-körbe. Csináltam tükörtojást reggelire, majd 2 körül nekiálltam főzni, erre rámír Winnetou, hogy fröccsözne, visszaírok mosolyogva, borom és szódám is van, erre feláldozóan közli, hát jó, akkor jövök :) mikor ideért, azért közölte, hogy tudott volna otthon is, csak ott nem vagyok ott :) na meg persze hozott fifa játékot x-boxra, kicsit be is sértődött, hogy nagyfiam inkább bringázott, úgyhogy kénytelen voltam feláldozni magam és jómagam focizni vele :D majd bowlingoztunk, négyesbe :)

Reggel együtt indultunk, jó volt, annyira jó érzés, hogy hiányzunk neki, hogy lökött, néha arrogáns, játékos és néha gyermeteg, irtó okos és imádja a matekot, mint én és ebből néha játékot űzünk, hogy sok mindennél tudjuk, a másik hogy fog reagálni, pedig alig ismerjük egymást. 

Holnap jön hozzám, mikor végzek a melóban és péntek reggelig marad, aztán majd meglátjuk, néhány hónap múlva összeköltözünk, ha marad a tendencia, de nem sietünk el semmit, ismerkedünk, szokatlanul, de nagyon bologságosan :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr375459712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2013.08.16. 06:40:16

Winnetou? Ez tetszik!
süti beállítások módosítása