Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

circle of life

2013.07.24. 22:35 | díva naíva | Szólj hozzá!

avagy a nagy körforgás...

nem is tudom, valahogy mostanság minden megráz és egyben hidegen is hagy.

Nagyfiam jött haza a boltból, hogy nekiesett az egyik anyuka, ha egy ujjal hozzáérek a gyerekéhez ő ver meg engem... azt hittem rossz filmben vagyok, úgyhogy felhívtam drága anyukát és kulturáltan megkértem, ne a gyerekemet fenyegessen, tudja hol lakom, látogasson meg és a szemembe mondja... hát a kiscsajok kavartak, nem az enyémek, de nem is érdekel és olyan nyugodtsággal megmagyaráztam az anyukának, a te lányod nem szívleli az enyémet, ami nem zavar, mert nem érdekel a gyereked és az enyémet sem zavarja, mert őt sem érdekli, én pedig nem vagyok nagy verekedős, a gyereke környékére nem mentem és bevallom, hangsúlyozom, szálljon le az én gyerekemről és továbbra is ignorálni fogom az övét és ennyi. Na és bonyolíthatja a két másik anyuka egymás között, leszarom, de olyan magasról, hogy kimondhatatlan, mindenesetre büszke vagyok magamra, hogy ilyen higgadtan kezeltem a dolgokat. 

Foglalkozásterápia alatt vagyok, dolgozom, mint a gőzgép, sok is a meló, meg most jobb is.

Szerettem volna face to face lezárni menedzserrel a dolgokat, nem jelent meg a mai időpontunkra :D mondjuk én sem voltam otthon, amire megbeszéltük, tehát 1:1, olyan szinten lényegtelen számomra, hogy kifejezhetetlen. Ahogy jelenleg mindenki, csömöröm van tőle, hogy mindenki meg akar dugni, nem hiányzik, hogy bárki is hozzám érjen, persze az, hogy hozzám bújjon az előbb, de olyan meg se közel, se távol, de valahogy most az is hidegen hagy.

Tegnapelőtt füvet nyírtam, még mindig fáj a kezem a fűnyíró berántó zsinórjától, arról nem beszélve, hogy néha sírva vonultam vissza, hogy nem megy ez nekem és hogy fogalmam sincs, hogyan tovább. Megrekedtem, azt hittem azért szűk egy év alatt nem csak csalókkal, szélhámosokkal és pancserekkel hoz össze a sors, de tévedtem. Valamit sürgősen ki kell találnom a gyerekekre is, szeptembertől anyám benyomja az unalmast én meg azt hittem nagy naívan, hogy addigra megoldódik ez a gond, de nem, na mindegy, 6 hét hosszú idő és már csak kettőt dolgozom és indul a várva várt szabadság, millió intéznivalóval, de tök egál...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr1005423813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása