Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Értetlenség

2013.07.20. 23:43 | díva naíva | Szólj hozzá!

Én tényleg nem erre az életre való vagyok, nem ezek az emberek közé és amúgy is, csömöröm van mindentől és mindenkitől, valahogy...

Menedzserrel szerdán 5 órakor szakítok, pedig bizonyára nem erre számít, de az élet kemény, vagy én vagyok az, mindegy, a múltat jóvá nem teheti, hibázott, röpül.

Az Ex-férjemmel álmodtam, egészséges volt, csókolóztunk és mosolygott, én se vagyok normális...

Felhívott Szerető, hogy szeptemberben a városban lesz és összefuthatnánk, megmutathatnám neki, hol élek... no meg a hálószobámat ééééés... naná, hogy nem tetszett, hogy nemet mondtam, így potom négy év után nem vágyom rá, elég volt szabadulni ebből a viszonyból, ennyire hülye még én sem vagyok, meg amúgy is...

Erősen elgondolkodtam, ha már ennyire gerjesztő vagyok, beállok elit kurvának, akkor tudom hányadán állok, nem botránkozok és jól élek.

Na mindegy, ma meglett a hőn szeretett bringa, meg vettem magamnak egy 30ezres gyönyörű egyszerű, mégis elegáns cipőt, meg 2 papucsot, meg 4 felsőt, mert megérdemlem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr925416817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása