Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Bukta

2013.07.03. 22:00 | díva naíva | 1 komment

Néha olyan lazán tudom venni a dolgokat, néha pedig nekikeseredek...

Az államvizsga csúnya bukta lett, nem, nem az én hibámból, tökéletesen felkészültem, szarrá tanultam magam, a 400 kérdést tudtam, mind és mégis, teljesen speciális kérdést kaptam a szaktanártól, akit elsőben a tanárértékelés során megvágtam, mert hát külhonban pofára megy a kérdés, névre szólóan kaptuk a kérdést, a kerekasztalnál kissé összeszólalkoztunk, mert a kérdés nem volt tananyag, soha, mégis többet tudtam róla, mint a tanár, mégis bukta lett a vége, hogy folyton szopatásoknak vagyok kitéve, elegem van...

viszont menedzser aranyos volt, kaptam egy üzenetet, alig várja, hogy megmutathassa, hogy kiáll mellettem. 

belefáradtam a világ sok kurva igazságtalanságába...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr745390052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2013.07.04. 17:40:22

Ott is fél év múlva lehet menni újra csak? Sajnálom. :( Megérdemelted volna a sikert.
süti beállítások módosítása