Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szeretni vagy szeretve lenni

2010.02.03. 20:42 | díva naíva | 11 komment

Lenyugodtam és elmélkedtem...

Szeretni vagy szeretve lenni...

Gondolkodom az élet nagy kérdésén...

Szeretni vagy szeretve lenni...

Őszintén? A szerelmed kiszolgáltatottságot jelent, mert mindened odaadnád a másiknak, a szíved, a lelked, az értéked, mindened, csak, hogy boldognak lásd... na de ha nem azt kapod vissza, amit adsz, akkor megalázó.

Szeretve lenni, ha nem használod ki a másik szerelmét, csodás lehet, mikor a tenyerén hordoz, a kedvedben akar járni és ha visszaadod ugyanazt, mértéktelenül hálás.

Szeretni vagy szeretve lenni...

Jajj, tudom, a nagykönyv szerint az az ideális, ha szeretnek és viszontszerethetsz...

Mondjak valamit? Baromira leszarom a nagykönyvet, azt akarom, hogy szeretve legyek, végre, ÉN!

Valahogy nem jött össze ez a vica-verza dolog, ha választhatok, szeretve legyek, ne én szeressek, sokkal boldogabb vagyok úgy.

Érdekes, Kolléga furán viszonyult, míg közeledtem, bedbobta a barátkozós dumát... rendben, azóta én még csak célzás értékkel sem veszem a lapot... szóba került a nyaralás, még nem tudja kivel megy... írtam, majd ha kitaláltátok TI, akkor mesélj... vagy mikor a céges buli elmaradt, írtam neki, az elmarad, elmaradjon a vacsoránk is, se hideg, se meleg, én szeretnék veled vacsorázni jött a válasz... máskor, remélem elviselsz, tipikus, amint visszavonulok, máris nyomul... ez valahogy minden pasinál ugyanaz... amennyire lehet, blokkolom az érzéseket...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr421727710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 21:30:20

Igen, ismerős amiről beszélsz. Ne foglalkozz a miértekkel. Lécci, kezdj el érzelmileg magadért élni, és csak az adott pillanatnak. Én erre két éve jöttem rá. Állítólag még fiatalodtam is, legalábbis az ismerőseim azt mondták. Baszki, tök szívesen leírnám ide, hogy én miképp éltem meg, de hely nem lenne rá elég.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 22:02:00

@Hirmondo Helen: írd le megadhoz, ott annyi hely van, amennyit csak akarsz :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.04. 07:11:51

Sosem jön össze, hogy egyformán szeressük egymást, az egyik fél mindig jobban szeret, és ebben nincs is semmi baj.
Azt meg úgyis nehéz megállni, hogy ha szeretnek, és neked is szimpatikus a másik, ne szeress vissza...
Van időszak, amikor meg önzőnek KELL lenni.
Most akkor stornó a péntek, vagy sem?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 08:27:53

@Enchantée: én jobban örülnék neki, ha nem lenne stornó, de ugye én a kis nimfo Helen vagyok:-)

díva naíva 2010.02.04. 08:35:46

@Hirmondo Helen: hát hogy fiatalodtam, azt a való világom nem bírja hangsúlyozni, felcseréltem a 20as éveimet a 30as éveimmel :D sosem voltam normális :)

A pillanatnak élni nem vagyok képes, most sem és talán sosem leszek...

Nimfó sztorik majd akkor jönnek, ha normális kapcsolatban élek, addig marad a glória a fejem felett :))

@Enchantée: igen, de én most arra a verzióra vágyom, ahol jobban szeretnek, mint én :)

Nem stornó a péntek, elmegyek Kollégával vacsorázni, de nagggyon visszafogott leszek :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.04. 08:48:51

@díva naíva: Na, jól van, nincs még semmi veszve akkor!!! :)
Tudom, néha jó is, amikor valaki a tenyerén hordoz, és a csillagokat is az égről, és csak Te és senki más... Hallottam már ilyenről... :DDD
@Hirmondo Helen: Tudjuk, és nem is várunk mást Tőled. ;)
Szerintem jót tenne egy jó kis...., de ha mást nem pár ölelés, néhány jóleső érintés, esetleg csók...
Na, jó befejeztem, nem folytatom a tegnapit... :DDD

díva naíva 2010.02.04. 09:16:17

@Enchantée: én már éltem is meg és most ezt akarom, se többet , se kevesebbet...

díva naíva 2010.02.17. 18:03:49

@QTPie: most erre mit mondjak? :D köszönöm a tartalmas hozzászólást big kútípáj? :D

QTPie · http://erettnok.blog.hu 2010.02.17. 23:50:52

Növeld meg a betűméretet, könnyebb lesz olvasni.

díva naíva 2010.02.18. 14:30:08

@QTPie: adjak nagyítót? :D asszem én vagyok az öregebb, de simán tudom olvasni :)
süti beállítások módosítása