Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

A naivitás határtalan

2010.01.14. 14:17 | díva naíva | 19 komment

Ez már egy régi sztori, viszont félek, hogy a végkifejlet még csak most jön...

Szóval hol volt, hol nem volt, tavaly ilyenkor volt, mikor is anyámék 2. szomszédja, akit látásból már vagy 5 éve ismertem, de még a nevét sem tudtam, beszélgetni kezdett az ovi udvarán velem - aki volt blogtalin, ismeri a sztorit... - a Te gyerkőceid is boldondok ma, hisztisek, szép időnk van, eső várható... ezek voltak a témáink. Egyszer csak bedobja a pasi, mert ugye arról van szó, nem iszunk meg reggel egy kávét? Végülis, miért ne, az én férjem is kávézgathatott mellettem nőkkel, megbíztam benne, nálunk ebből sosem lett volna balhé... Rendben, legyen, úgyis emberhiányom van - ja, na de nem úgy... Megbeszéltük, hogy reggel 08.15-kor találkozunk az ovi előtt...

Éjjel beszélgettünk róla Szeretővel, mondtam neki, mi a szitu, milyen kedves pasi, reggel csevegünk egyet :) Ő csak annyit mondott, Bébi, meg akarja dugni... No persze, mert mindenki rám gerjed mi? Csak féltékeny és elkönyveltem ennyivel :)

Miután kiscsajom cirkuszos volt 08.45-re értem oda, már fura volt, hogy megvárt... hát ez a pasi nagyon ráér :), odajött és megkért, hogy kövessem a kocsimmal - logikus, mivel nem egy irányba megyünk ezek után... Innentől már kihagyott a logikai követhetőség. Megállt egy sportpályánál és megkért, hogy szálljak át a kocsijába... itt már kicsit gyanakvó voltam, gondoltam új helyre megyünk kávézni, fogalmam sincs, miért nem kérdeztem rá... Aztán elindult a kocsikázás, beszélgettünk, egyre elhagyatottabb helyeken jártunk, nagyon stresszes az asszony, kevés a melója, csak hajtottunk tovább...

Azt mondja, itt van nyaralónk, de hát odabent hideg van és rámnéz és kajánul vigyorog... Hát szerintem az országban lehetetett hallani a nagy koppanást, hogy leesett, mit akar...

Felé fordultam és hát temperamentumomból adódóan nem kis hevességgel ordítani kezdtem - Teeeee, meg akarsz dugni????? - féltem, már-már infarktust kap, annyit mondott rá, hogy azt hitte, én is magányos vagyok a férjem mellett - nem tudta, hogy szétmentünk - ő is a neje mellett - akit ráadásul ismerek, szoktunk beszélgetni - és akkor mi ketten...

Hát szerintem centikben mérhető a távolság, amit még előre haladt az autó, miután ordítottam tovább, hogy azonnal fordulj és vigyél vissza a kocsimhoz. Innentől persze jött részemről a lelkifröccs, hogy lehet ekkora tapló. Átszálltam a kocsimba, hazáig kísért, ott is kiszállt, nem gondoltam-e meg magam... Hülye vagy?? Soha utalást sem tett, hogy feltűnt volna neki női mivoltam, nem jött egy de csinos vagy, vagy szép a mosolyod...

Hazaértem, esküszöm olyan ideges voltam, pattogtak a füleim a vérnyomás felszökésétől. Felhívtam Szeretőt, annyit mondott, nyugi túl vagyok rajta, máskor hallgassak rá, mert bajba sodorhatom magam...

Azóta első találkozó maximum tea lehet, "kávézni" nem megyek...

Nos, kiderült, ennyire már megint nem vagyok naív, hogy azt higgyem élete szerelme vagyok, a pasi talált rá partnert és félrelépett, asszony megtudta, lebukott, árulják a kéglit, válnak...

Anyám tudta a fenti sztorit, mert hát meséltem, hogy megyek kávézni, mert én tényleg a gőzölgő fekete italra gondoltam, aztán már kénytelen voltam vele a folytatást is közölni. Nos, magyar Lila Akác közben persze kell a hír, úgyhogy elmesélte a szomszéd asszonynak, hogy annó engem is megkörnyékezett, most meg várom, mikor szabja le a még neje a fejemet, mert tutira azt hiszi - gyanítom - hogy megvoltam az urának...

Csak, mert szép az élet... Éljenek a pletykások és az idióta csajok, akik nem tudják, mi az a kávézás...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr911671960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.14. 14:41:02

Ettől függetlenül a kávézás sokmindent takarhat, ugyanabban a témában nem egészen ugyanazt is. Na, mindegy...
Én is naiv, te is naiv, legalább mi fogjunk össze... :DDD
Nekem nem volt ismeretlen a sztori, de úgy írtad le, hogy most az én füleim is pattognak... :)

díva naíva 2010.01.14. 15:16:43

@Enchantée: és még mindig virágnyelv oktatót keresek :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.14. 15:27:54

@díva naíva: Mindenesetre az már kiderült, hogy mindenki másképp szereti a kávét... ;)
És hányféleképpen készíthető el, és az sem mindegy, milyen alapanyagból, milyen hozzávalókkal, csak tisztán, minden nélkül, netán röviden, esetleg hosszan. Hej, nem egyszerű ez, biza!!!! :DDD

díva naíva 2010.01.14. 15:33:21

@Enchantée: őőőő most egyről beszélünk? édesen szeretem, állítólag egészséges a mértékletes fogyasztása :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.14. 15:43:20

mint az apácás viccben a pilótakeksz.... :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.14. 15:47:53

@díva naíva: Szerintem tökéletesen egy síkon beszélgettünk. Miért, te mire gondoltál??? :)
Mértékletesség??????? Mi az? ;) Számomra ismeretlen fogalom. Vagy mindent, vagy semmit....
Egyébként én nem kávézom. Max capuccino ritkán, inkább tea tisztán, minden nélkül, hidegen. Ez már súrolja a perverzitás határát, nem? :)

díva naíva 2010.01.14. 16:18:26

@Enchantée: nos én szeretem a habos kávét, naponta többször fogyasztom :) a teát forrón szeretem, mézzel és citrommal, én már csak ilyen maradi vagyok :) na jó, nyáron lehet jégkockával is vegyíteni ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.14. 17:51:36

És hogy szereted a kávét? Sok tejjel?:-))))

vagyok, aki vagyok... 2010.01.14. 20:17:09

@Enchantée: most értettem meg a kávézást nálm is :)

az a baj, hogy én hihetetlenül naív voltam, sokszor még vagyok is, de már olyan sok kellemetlenség történt, hogy lassan kezdek átesni a ló túloldalára és bizalmatlan vagyok (leszek lassan) mindenkivel. arany közép... :(

díva naíva 2010.01.14. 20:36:32

@Hirmondo Helen: persze, ananász ízű tejjel :D

@Vagyok, aki vagyok...: hát nálam is tud furcsa szituációkat okozni, mikor valaki meghív kávézni én meg visszakérdezek, hogy ugye nem dugni akarsz :D volt, aki erre már besértődött, szerencsétlen pára valóban csak kávézni akart... :)

aJeti 2010.01.15. 00:08:52

kávé bazzeg.
amúgy kalap is így hívta ha rá akarta csalogatni a málnásomat a medvéjére.
kész vagyok tőlünk.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.15. 00:11:18

@aJeti: akkor mit csodálkoztatok annyira, hogy kiakadtam a kávémeghívásoktól :DD

aJeti 2010.01.15. 00:14:07

@Vagyok, aki vagyok...: én csodálkoztam? nem emlékszem... de aztán mégis eljöttél! ;-D

vagyok, aki vagyok... 2010.01.15. 00:19:47

@aJeti: tképpen nem te csodálkoztál , csak most neked írom :) de csak koffeinmenteset!!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.15. 07:36:59

@Vagyok, aki vagyok...: Sorry again a kávés dolog miatt, tényleg nem bántani, vagy a rossz érzést gerjeszteni akartam, csak már nálam sem ugyanazt jelenti, mint pár hónapja...
Egyébként én csak az illatát szeretem a kávénak, de azt kiszagolom messziről, és nagyon élvezem!!!! :)
@aJeti: Hát jó sok málna terem mostanság, és mackó sehol... ;)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.15. 08:20:01

hűha, de csajos lett ez a poszt. sztem meg ti csajok is tudjátok miről van szó, csak néha jobban esik futni még két kört mint a viccben...
a kivételesen naivaktól meg elnézést :-)

díva naíva 2010.01.15. 08:43:34

@hzizi: látod, itt van a kutya elásva, a kávé, az kávé, a dugás, dugás, a nem, az nem, a talán, az talán és az igen, az igen...

legalábbis én így vagyok vele, ez a problémám a szórakozóhelyekkel is, én soha nem kéretem magam, ha akarok valamit is kimondom, ha nem, azt is és ha nem döntöttem azt is, de amit mondok, arra gondolok, nem kell külön szótár a megfejtésemhez, jajj de rém eccerű vagyok :D

díva naíva 2010.01.15. 08:53:12

@Vagyok, aki vagyok...: talán mert én akkor is csak naívan az italra gondoltam, akkor sem tudtam a sorok között olvasni :))

@Enchantée: cybersex? bocsi, ez kihagyhatatlan volt :DDDD

na, ez meg nem ment el...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.15. 14:37:26

@díva naíva: Hehehe... Ma mosott lószarként érzem magam, jó lenne bármi, amitől nőnek érzi magát az ember... :)
Ja, és csak meló, de abba bele fogok gebedni, ma nyakamba sóztak egy olyan adagot, hogy csak na... Na, mindegy, nem panaszkodom, kedvem ettől függetlenül jó, csk nem látok ki a munkahegy alól...
süti beállítások módosítása